Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Automyyjä lähti lapsia hakemaan kesken kaupan

Vierailija
26.02.2014 |

Olen ihan tuohtunut vieläkin! Menin eilen useita minuutteja ennen sulkemisaikaa suunnittelemaan auton vaihtoa ja törkeä myyjä lähti kesken kaiken hakemaan lapsiaan päivähoidosta! Sillä ei varmasti olisi minun kanssa mennyt kuin ehkä 30-40min ja silti se vaan lähti kun muka päiväkoti menee kiinni. Mitä palvelualan ihmisille on tapahtunut ja miksi ne ei ole kiinnostuneita asiakkaistaan? Olen järkyttynyt vieläkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jotain rauhoittavaa!!!

Vierailija
2/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää vastaveto tuon "tulen myöhästymään päiväkodista 5-10 minuuttia"-ketjun niille kommentoijille, jotka sanoivat, että "mitä se haittaa jos lähdet töistä vähän aiemmin"?

Vierailija
4/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita MINUUTTEJA ennen SULKEMISTA? ?!! mieheni on auto myyjä ja voi että ottaa päähän kun tulee ilmoitus että tuli asiakkaita juuri ennen sulkemista, kotiinlähtö viivästyy näin helposti yli tunnin.

Jos olet menossa OSTAMAAN autoa, mene hyvissä ajoin. ethän mene ruokakauppaankaan sulkemis aikaan ja ala tekemään 30-40 min kestäviä ostoksia.

automyyjälläkin on muuta elämää, ja jos vaikka vaimonsa oli töissä, lapset on pakko hakea hoidosta sovittuna aikana.

Vierailija
5/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitoselle: tuo myyjä on nainen ja siksi ei varmaan pidäkään asiakkaita tärkeinä. Eikö nyt pientä aikaa voi asiakkaalle uhrata kun itse lähdin sen takia aiemmin töistäkin että ehdin sinne sulkemisaikaan mennessä. Kai ne lapset voi siellä päiväkodissa odottaa vaikka pihalla sen aikaa hemmetti!

Vierailija
6/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun isäni on autokauppias ja monet kerrat olen jäänyt toiseksi kaupantekijäisille. Kyllähän se ketuttaa odottaa kyytiä kotiin tienposkessa, mutta minut voi jättää odottamaan, asiakasta ei. Tuo on todella kova ala, ja asiakkaat äänestävät jaloillaan. Omakohtaisista kokemuksista (niitä riittää!) huolimatta maassamme pitäisi mielestäni olla asiakaslähtöisempi palvelukulttuuri.

Vierailija
7/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta 7. Tuon takia mieheni lopetti automyyjänä. Viikonloppuisinkin soiteltiin ja valitettiin kaikenmaailman mitättömistä asioista, ja perhe sai odottaa vaikka tunnin autossa liikkeen pihalla jos asiakkaalla sattui olemaan jutusteltavaa. Säälin heitä jotka tuota duunia tekee. Kiinteistömyyjän duuni taitaa olla vielä pahempi.

Vierailija
8/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä asiakkaan pitää mennäkin lapsien edelle samaa mieltä seiskan kanssa! Jos se myyjä on tuollaisen palveluskoiran homman ottanu ni joustakoon vaikka haluaisin autoni ostaa keskellä sunnuntaita! Tai jos se ostettu auto ei lähde käyntiin ni pihoilla on syytä olla hinaamassa autoa mihin vuorokaudenaikaan tahansa! Minua vartenhan ne töissä on.

Vierailija
9/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän luettuani tuli siihen tulokseen että sitten kun ala naisistuu niin tuohonkin tulee jotain järkeä, naiset kun joutuu ottamaan vastuuta muustakin kuin työstä ja asiakkaasta, esimerkiksi perheestä ja aikatauluista. Asiakkaat kyllä vaatii niin paljon kuin narua annetaan, ei siinä ole mitään kohtuutta.

Vierailija
10/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän automyyjät joutuvat luottamaan toiseen vanhempaan, jos ovat vielä sulkemisaikaan töissä, kun pk:t menevät aiemmin kiinni kuin autokauppa...