IS: Toni Nielminen: "Tunnepuolen asioissa kenenkään ei pitäisi tulla viisastelemaan. Kun kuka tahansa ihminen ihastuu tunteikkaasti, ei silloin olla järjen kanssa tekemisissä"
– Vaikeina hetkinä kävi välillä mielessä, että mitä jos vaan näyttäisinkin kaikille takapuoltani ja antaisin kaiken olla. Mutta ei sellainen olisi sopinut luonteeseeni, ei alkuunkaan, Nieminen korostaa.
Tsemppiä Tonille!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus mies. Iso osa miehistä tekisi noin mielellään: paneskelis iloisesti ehkä vuoden, sit onki jo tylsää ja aika ettii uus. Varsinkin kun muija on pamahtanu paksuks.
No itse taidan siinä tapauksessa kuulua vähemmistöön.
mies30
Tätä on alleviivannut myös yhdysvaltalainen kuuluisa metodinäyttelijä Ron Jeremy.
Huutonaurua. Melko epätoivoista selitellä, että "kyllä kaikki muutkin on yhtä vastuuttomia, sille ei vaan voi mitään".
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus mies. Iso osa miehistä tekisi noin mielellään: paneskelis iloisesti ehkä vuoden, sit onki jo tylsää ja aika ettii uus. Varsinkin kun muija on pamahtanu paksuks.
Olet oikeilla jäljillä. Korkeatestoiset miehet ovat näitä, jotka vaihtavat parittelukumppania tiheään. Matalampitestoiset taas ovat sellaisia, jotka sitoutuvat kumppaniin ja jälkeläisiin, koska heillä on sitä hoivaviettiäkin mukana. Kummatkin toimivat ihan vain luontonsa mukaan, ei pitäisi haukkua ketään siitä. Mutta kun me ihmiset ollaan mitä ollaan, niin sitten tulee näitä ryhmäjakoja "tosimiehiin" ja "tossuihin", tai toiselta kantilta katsottuna "retkuihin" ja "kunnon miehiin". Ihmisiä kaikki.
En minä ainakaan tekisi. Olen vastuullinen, aikuinen mies.
-mies