Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälläni kariutui taas parisuhde. Ikää 35v.

Vierailija
25.02.2014 |

Ei vielä lapsia, mutta kovasti haluaisi. Mitä tekisitte hänen asemessaan? Hän on ihmisenä ihana, en ymmärrä miksi on käynyt näin ettei pitkäaikaista onnellista parisuhdetta ole muodostunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle.

Vierailija
2/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroaminen tarkoita, etteikö parisuhde olisi voinut olla pitkäaikainen ja onnellinen.

Vierailija
4/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään. Olen itse 39 ja samassa tilanteessa. On ollut 3 pitkähköä parisuhdetta, mutta niistä ei ole tullut loppuelämän liittoa. Ei tämä nyt mitenkään kauhea tai surkuteltava tilanne ole. Lapset nyt jäi saamatta ja vähän harmi, mutta siihenkin tottuu, ja silläkin asialla on omat hyvätkin puolensa. Enää en edes etsi parisuhdetta, olen tyytyväinen  yksin.

Vierailija
5/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesystävä, jolla on takana lukuisia parisuhteita, kaikki muutaman vuoden pituisia. Itselläni taas on takana yksi pitkä suhde.

Riitatilanteessa mies ajattelee ensimmäiseksi, että olen jättämässä hänet. Minun näkökulmastani se on hassu ajatus, koska en sellaista ole ajatellut. Mutta jotenkin hänen tapansa ratkaista asiat menee eroamisen kautta. Hän ei siis halua erota, mutta eroaminen on se ensimmäinen ajatus hänen mielessään.

Vierailija
6/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:52"]

Ei vielä lapsia, mutta kovasti haluaisi. Mitä tekisitte hänen asemessaan? Hän on ihmisenä ihana, en ymmärrä miksi on käynyt näin ettei pitkäaikaista onnellista parisuhdetta ole muodostunut.

[/quote]

Vaikka asia ei tietysti muille kuulu, jotain siitä voisivat tietysti muut oppia. Ehkä. Noilla tiedoilla ei voi alkaa edes pohtia syitä.

Kuinka monta aiempaa parisuhdetta on ollut? Kuinka pitkään ne ovat kestäneet? Kumpi teki aloitteen suhteen päättämisestä? Tunnetko todella ystäväsi niin hyvin, että voit puolueettomasti väittää hänen olevan "ihmisenä ihana"? Millainen koulutus hänellä on? Entä ammatti? Millaisia suhteiden toiset osapuolet ovat olleet?

Mahdollisuuksia on liikaa, jotta mitään järkevää vastausta voisi antaa. Jokainen tietää varmasti omasta ystäväpiiristään ihmisiä, jotka eivät tunnu koskaan löytävän hyvää puolisoa ja sitten on niitä, jotka ovat löytäneet täydellisen (ehkä) puolison lähes ensi yrittämällä.

Kenties kyse on vain siitä, että jotkut tavoittelevat täydellisyyttä, eikä mikään vähempi kelpaa. Suhde pannaan poikki heti, jos tulee vastoinkäymisiä tai erimielisyyksiä (enkä tarkoita riitelyä).

Vierailija
7/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yksi tällainen kaveri. Eka pitkä parisuhde päättyi eroon ja sen jälkeen ei ole löytynyt pysyvää. Kyllä tuntuu pahalta hänen puolestaan! Hän on loistava ja ihana tyyppi ja aivan potentiaalinen äitihahmokin.

Joillakin on paska tuuri ja vanhempana kunnon miehen löytäminen vaikeutuu. Kun hyvät pysyvät varattuna ja huonot kiertää vapaana. Siis suurimmaksi osaksi.

Toivon hänelle vielä onnea ja perhettä mutta perheen suhteen aika alkaa olla ohi. En ole kehdannut kysyä voisiko tehdä lasta yksin.

Vierailija
8/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ei vaan ole olemassa sitä oikeata. Itse 40-v ja en ole tavannut oikeata enkä usko, että tapaankaan tässä elämässä..

Vierailija
9/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:25"]

Mulla kans yksi tällainen kaveri. Eka pitkä parisuhde päättyi eroon ja sen jälkeen ei ole löytynyt pysyvää. Kyllä tuntuu pahalta hänen puolestaan! Hän on loistava ja ihana tyyppi ja aivan potentiaalinen äitihahmokin.

Joillakin on paska tuuri ja vanhempana kunnon miehen löytäminen vaikeutuu. Kun hyvät pysyvät varattuna ja huonot kiertää vapaana. Siis suurimmaksi osaksi.

Toivon hänelle vielä onnea ja perhettä mutta perheen suhteen aika alkaa olla ohi. En ole kehdannut kysyä voisiko tehdä lasta yksin.

[/quote]

Vanhempana ei kerkeä tottua uuteen mieheen, tai lähinnä sen vikoihin. Sitten niistä natkutetaan ja lusikat jakoon. Siihen vielä jos pistää kirsikaksi naisen joka haluaa perhettä ja miehen joka haluaa tutustua ja viettää kahdestaan aikaa...

Vierailija
10/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:52"]

[/quote]

Haluaako lapsia nimenomaan parisuhteessa? Jos haluaa, niin rimaa vaan alaspäin. Jossei, niin riskipelillä vaan ilman kumia hosumaan.

Vierailija
11/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:25"]

[/quote]

"Kun hyvät pysyvät varattuna ja huonot kiertää vapaana."  Siinäpä sitä onkin hyvä lähtökohta miehiin/naisiin tutustuessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme