Eikö poikien ympärileikkausten kannattajat/hyväksyjät ymmärrä, että ei siinä ole mitään "ylimääräistä", jonka voisi vain "nipsaista" pois?
Katsokaa ehjää pippeliä, jonka esinahka on vedetty taakse. Missä siinä on se ylimääräinen osuus? Sehän on täysin yhtenäistä nahkaa. Jos siitä halutaan jotain leikata pois, se pitää brutaalisti silpoa keskeltä ja sitten yrittää kursia takaisin kasaan.
Miten te voitte elää itsenne kanssa, jos annatte tällaisella sairaalle silpomiselle toiminnalle hyväksyntänne?
Kommentit (21)
Kyllä siinä on. Olen ollut vauvan ympärileikkausjuhlissa. Mohel nipsaisi pienen nahkapalan peniksestä ja nosti sen kohti kattoa ja rukoili ja ilmoitta sen pienen palan yhdistävän pojan Jumalaan.
Olen tarkastellut ympärileikkattujen miesten kanssa. Toinen oli juutalainen ja toinen amerikkalainen. Amerikassa ymp.leikataan noin 60% pojista hygienia syistä. Jos et synnytyssairaalassa erikseen kiellä, niin nipsaus tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on. Olen ollut vauvan ympärileikkausjuhlissa. Mohel nipsaisi pienen nahkapalan peniksestä ja nosti sen kohti kattoa ja rukoili ja ilmoitta sen pienen palan yhdistävän pojan Jumalaan.
Olen tarkastellut ympärileikkattujen miesten kanssa. Toinen oli juutalainen ja toinen amerikkalainen. Amerikassa ymp.leikataan noin 60% pojista hygienia syistä. Jos et synnytyssairaalassa erikseen kiellä, niin nipsaus tehdään.
Mutta kun ei siitä voi nipsaista mitään pois! Etkö ymmärtänyt aloitusta? Esinahka on täysin yhtenäinen, ei ole mitään ylimääräistä. Ympärileikkauksessa se SILVOTAAN keskeltä !!!
Vierailija kirjoitti:
Jos brutaali silvonta yhdistää Jumalaan, niin mahtoi sitten Aatun Saksassa tapahtua paljon yhdistämisiä Jumalaan ihmiskokeissa ja kaasukammioissa.
Sairasta silpoa pikkuvauvoja mielikuvitusolennon nimissä, mahtavatko saada "mohelit" jotain sairasta nautintoa tuosta? Vai ovatko vain katkeria, kun oma vehje on iäksi silvottu?
Ei ne ymmärrä.
Kenenkään alapäätä ei pidä leikellä uskonnon tai perinteen vuoksi. Leikkeleminen on hyväksyttyä vain ja ainoastaan aidosta lääketieteellisestä syystä. Kaikki muu on silpomista.
Pippelin anatomiaa tuntevana en silti käsitä, miten toimenpide on edes mahdollinen. Ja miten se on voitu suorittaa jossain aavikolla alkeellisilla välineillä.
Selittäkää nyt, miten yhtenäisestiäesinahasta voidaan leikata mitään pois? Miten se tapahtuu?
Kokemuksesta voin sanoa, että seksi on parempaa leikatun kanssa.
Nimimerkki kokemusta on.
Voi helvetti, että joku ilkeää vielä puhua "nipsaisusta"! Eikö se Jahvetti olisi osannut taikoa poikalapsen syntymään mieleisenään, valmiina, ilman, että häntä pitää ruveta primitiivisesti silpomaan?
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ei todellakaan leikellä ilman lupaa.
Kaiken lisäksi leikattujen aikuisten miesten nostamat oikeusjutut ovat lisääntyneet viime aikoina paljon. Ympärileikkaukset onkin rajusti vähenemässä.
Toinen juttu on se, että onko sellaisten ihmisten mieli ihan terve, joiden mukaan pikkulapsen sukuelintä pitää silpoa?
Normaalimaailmassa tuota pidetään perverssinä, jopa insestisenä, jos vanhemmat vaativat lapsensa sukuelimen muokkaamista heidän mieltymyksensä mukaiseksi.
Alkeellisia aavikkorottien ja kamelikuskien tapoja...hahahahha! Ei kuulu nykyaikaan!
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki kokemusta on.
Kyllä se karhiintunut suojaton terska on aika ikävän tuntuinen ja näköinen normaaliin suojassa olevaan terskaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki kokemusta on.
100% puppua, asia on juuri päinvastoin, se nahanpala tuo enemmän tuntoa siihen hommaan kun ei ole vain sileä pötkö.
No hyvä syy fanittaa Jeesusta Hän lopetti tuonkin tavan ja vapautti ihmiset orjuudesta.
Onhan tuo jonkinlainen seksuaalinen perversio että keräännytään juhlimaan pikkulapsen sukupuolielimen leikkelyä.
Eikö nuo ihmiset oikeasti kysy itseltään: "mitä helvettiä me oikein tehdään?"
Naiset katsovat oikeudekseen kommentoida kuinka poikien ja miesten kehoja tulee kohdella.
Luulisi että osaatte pitää turpanne kiinni asiasta joka ei koske naisia pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo jonkinlainen seksuaalinen perversio että keräännytään juhlimaan pikkulapsen sukupuolielimen leikkelyä.
Eikö nuo ihmiset oikeasti kysy itseltään: "mitä helvettiä me oikein tehdään?"
Kiitos kun kerroit totuuden, hyvä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat oikeudekseen kommentoida kuinka poikien ja miesten kehoja tulee kohdella.
Luulisi että osaatte pitää turpanne kiinni asiasta joka ei koske naisia pätkääkään.
Kyllä se vaan koskee kun kyse on pikkulapsista, jotka ei voi itse ottaa kantaa. Miehet toki saavatkin tasan päättää itse leikkauttavatko vai ei, se ei kuulu muille, ei myös mitenkään miehen vanhemmille.
joku saa sipsejä