Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaan GTA Onlinea ja juon kaljaa perjantai-illan ratoksi. Yksin. Olen mies.

Vierailija
06.11.2020 |

Pleikalla. Äsken pelasin RDR2:tta, mutta kaljoittelemassa ollessa se on vähän liian tylsä onlinessa minun makuuni. Kävin pelaamassa vähän pessiä ja huttia änärissä ja kyllästyin. Pelaako joku muu GTA:ta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa tällä hetkellä mitään. Kuukauden päästä varmaan aloitan taas diablo 2 netissä.

Vierailija
2/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Dragon Agee ja juon kaljaa. Olen nainen. Tietokoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan Dragon Agee ja juon kaljaa. Olen nainen. Tietokoneella.

Menkää ap:n kanssa Eurosinkkujen chattiin nimimerkeillä RDR2 ja Dragon Age ja alkakaa chattailla. Siirtykää privatilaan kun siltä tuntuu.

Vierailija
4/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sen gta:n vielä ilmaiseksi?

Vierailija
5/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi peliä/pelisarjaa ovat aivan järkyttäviä! Millainen ihminen niitä pelaa? Pitää olla jotenkin päästä sekaisin.

Satuin kerran näkemään lopun GTA 5:n storystä ja se päättyy siten, että kolme heppua työntää auton kalliolta alas mereen, ilmeisesti joku oli siellä sisällä! Millainen ihminen siis noin järkyttävää peliä pelaa?

Vielä järkyttävämpää on se, että monet kuulemma jo ihan vesi kielellä odottavat, milloin tulee GTA 6, eli siis seuraava osa tuohon sairaaseen pelisarjaan? Miksei tuota pelisarjaa voi jo yksinkertaisesti lopettaa?

Vierailija
6/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi peliä/pelisarjaa ovat aivan järkyttäviä! Millainen ihminen niitä pelaa? Pitää olla jotenkin päästä sekaisin.

Satuin kerran näkemään lopun GTA 5:n storystä ja se päättyy siten, että kolme heppua työntää auton kalliolta alas mereen, ilmeisesti joku oli siellä sisällä! Millainen ihminen siis noin järkyttävää peliä pelaa?

Vielä järkyttävämpää on se, että monet kuulemma jo ihan vesi kielellä odottavat, milloin tulee GTA 6, eli siis seuraava osa tuohon sairaaseen pelisarjaan? Miksei tuota pelisarjaa voi jo yksinkertaisesti lopettaa?

Annan sinulle säälistä 2/5 koska vaikutat amatööriltä.

Vierailija
7/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pelannut mitään pitkään aikaan kun ei löydy kivaa peliä :(

Vierailija
8/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GTA ja RDR-pelisarjat jatkuvat, koska ne myyvät niin älyttömän hyvin.

Vierailija
9/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sen gta:n vielä ilmaiseksi?

Ei ainakaan tällä hetkellä saa. Keväällä sai Epic Gamesissa muutaman päivän ajan ilmaiseksi.

RDR2:n osalta samanlaista ilmaisjakelua on turha odottaa luultavasti ainakaan vuosiin, jos sitä ylipäänsä koskaan tulee. Ehkä joskus vuonna 2025 aikaisintaan. GTA V kun oli ensimmäistä kertaa ilmaisjakelussa melkein 7 vuotta julkaisun jälkeen.

Vierailija
10/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan GTA 6 tulee....

Vierailija
11/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu ei etene. Siirryn katsomaan The Dark Pictures. Jatkoja.

Vierailija
12/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Michael de Santa, Franklin Clinton & Trevor Philips! Lukemattomat N I G G A -sanat varsinkin Franklinin keskusteluissa ja joissakin radion biiseissäkin. Se on kunnon GTA V -meininkiä. :)

Itse kun pelasin kerran Franklinilla, ja pöllin sillä jonkun auton, niin Franklin sanoi "out of the car, n i g g a" vaikka se tyyppi oli valkoihoinen. Se pisti hymyilyttämään ja vähän naurattamaankin. :D

Vierailija
13/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelaa tällä hetkellä mitään. Kuukauden päästä varmaan aloitan taas diablo 2 netissä.

Pelasin joskus ykköstä pleikka ykkösellä, kun olin juniorimpi. Olisisikohan se ollut joskus 2000-luvun alussa? En ole pelannut kakkosta. Sitä tuskin edes saa pleikalle.

Ap

Vierailija
14/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki reality-ohjelmien tekijöille. Viekää porukka saareen pelaamaan Pro Evolution Socceria. Ohjelman nimeksi PES-saari.

Vierailija
15/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko Pirkka kolmosolutta niin kuin kilttis?

Vierailija
16/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko Pirkka kolmosolutta niin kuin kilttis?

Juon Fostersia. En ole kauhean kiva.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä