Millainen käytös miehessä sytyttää, kolme vaihtoehtoa (gallup!)
Vaihtoehdot:
A) Itsevarma ja määrätietoinen maskuliininen mies joka iskee silmänsä upeaan naisen, päättää että tämän naisen hän haluaa, ja ottaa tämän naisen. Tämän miehen kanssa nainen voi tuntea itsensä halutuksi ja otetuksi.
B) Rauhallinen ja järkkymätön mies joka käyttäytyy kokeneen merikarhun elkein. Tämä mies ei hätkähdä mistään, ja on kallio johon turvautua vaikka omat tunteet heittelelisivät laidasta laitaan.
C) Lempeä mies joka tarkkailee naista pitkään ennen kuin tietää onko kiinnostunut, ja haluaa tietää naisesta paljon. Kun tämä mies kiinnostuu, ihailee hän naista kuin jumalatarta. Tämä mies haluaa aina olla sinulle hyvä.
Kommentit (25)
C ois eniten omaan makuun, vaikka en mitään jumalointia kyllä kaipaisi. B toiseksi paras, A... Ei kiitos.
Jos olisi pakko valita, niin B, mutta ei hänessäkään kehumista ole. Huumorintaju loistaa poissa olollaan ja myös tunteiden ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ja äänestys on täynnä melkoista höpönlöpöä.
Jos tämä pitäisi paikkansa, olisin miehenä melkoisen suosittu. Olen siis C, mutta fiksu ja huumorintajuinen, ystävänä kovinkin pidetty vaikka itse kummastelen miksi koska en koe itseäni erityisen hyväksi tai mielenkiintoiseksi ihmiseksi.
Naisten suosio aika nolla. Kyllä lähes jokainen nainen lopulta haluaa miehen olevan tulinen saalistaja, järkkymätön kallio, tai noiden yhdistelmä.
Jos haluaisin olennon, joka palvoo minua, ottaisin koiran. Se olisi into pinkeänä nuolemassa naamaani, kun päästäisin sen ulos auton takakontista parin tunnin odotuksen jälkeen.
En todellakaan haluaisi sellaista miestä.
Noista vaihtoehdoista B - edellyttäen, että mies kuitenkin ilmaisee tunteitaan avoimesti, on keskustelukykyinen ja -haluinen, ja että keskinäinen huumorimme toimii. Juroa jöröttäjää en kestäisi, vaikka olisi kuinka ihana ja turvallinen peruskallio.