Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuuko voxralla?

Vierailija
06.11.2020 |

Onko kokemusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laihtunut. En kyllä lihonutkaan.

Vierailija
2/10 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla, josset tienaa mitään tukinakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en, mutta en tosiaan lihonut. Hyvä lääke mulle, auttoi selvästi.

Vierailija
4/10 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en. Sivuoireena kuulemma nälän katoaminen ja sen myötä laihtuminen, mutta en tästä bmi 21 haluaisi laihtua. Muutama päivä nyt voxraa takana.

Vierailija
5/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 täällä taas. On vaikuttanut jo muutaman päivän jälkeen selvästi ruokahaluun. Olen syönyt todella vähän.. mutta älkää ihmiset nyt näitä lääkkeitä aloittako vain laihtumisen takia.

Muita sivuoireita mm. ahdistuksen lisääntyminen. Pitäisi parin viikon päästä helpottaa. 

Vierailija
6/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihtunut mutta holtiton painonnousu pysähtyi. Selvästi vaikutti ruokahaluun ja pakonomaiseen ruoan ajattelemiseen. Masennukseen auttoi paremmin kuin mikään muu kokeilemani lääke (ja niitä on paljon!)

Vierailija
7/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laihtunut mutta holtiton painonnousu pysähtyi. Selvästi vaikutti ruokahaluun ja pakonomaiseen ruoan ajattelemiseen. Masennukseen auttoi paremmin kuin mikään muu kokeilemani lääke (ja niitä on paljon!)

Hienoa, että sinä olet saanut lääkkeestä apua. Toivon niin paljon, että niin kävisi minullekin. 4

Vierailija
8/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut ruokahaluun tai painoon mitenkään. Samoin ei vaikutusta kun lopetin.

Vierailija
9/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että sinä olet saanut lääkkeestä apua. Toivon niin paljon, että niin kävisi minullekin. 4

Tsemppiä sulle! Toivottavasti auttaa yhtä paljon kuin mulla! Tuntuu kuin olisin saanut elämäni takaisin.

Vierailija
10/10 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle! Toivottavasti auttaa yhtä paljon kuin mulla! Tuntuu kuin olisin saanut elämäni takaisin.

Kiitos! Kävitkö samalla terapiassa?