Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan palstalla jotakuta toista, joka tuntee myötähäpeää katsoessa Vain Elämää?

Vierailija
06.11.2020 |

Jotenkin tietyistä artisteista huokuu sellainen teennäisyys, että koska nyt ollaan tällaisessa tunteellisessa ohjelmassa mukana, pitää esittää tunteellisempaa kuin oikeasti on. Se näkyy ainakin minun silmään todella selvästi ja myötähäpeän tunne iskee.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. En siksi katso.

Vierailija
2/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sunnuntaina tulee jumalanpalvelus 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. En siksi katso.

Tämä oli minullakin ensimmäinen kerta kun tuo sattui eteen kanavia selatessa ja uteliaisuudesta jäin katsomaan.

Ap

Vierailija
4/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäistä hehkutusta keskinkertaisista biiseistä. Yritetään tehdä elämää suurempaa ihan tavallisista renkutuksista. Keskustelut jäävät pintaliidoiksi. Noloa katsoa ilmeitä, kun kaikki yrittää olla niin läsnä ja "tempautua mukaan". Ei kestä kantti katsoa.

Vierailija
5/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jokisen veskun klamydian takia.

Kunnon tykitystä joka viikko ja mariska näyttää oikein pantavalta.

Vierailija
6/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Täällä monella on sen verran huono itsetunto ettei kestä asioita ilman häpeäntunteita.

Vierailija
7/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, siksi en enää katso. Yritin silloin aluksi kun kaikki muut hehkuttivat ja minä tunsin vain syvää myötähäpeää. Kiva kun on muitakin.

Vierailija
8/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kikulinvisvainen ohjelma.

Vierailija
9/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan, kuten en myöskään tanssii tuperykset keskenään vaimikäsenyton, enkä mitään missä on Pimiä, Hintikka,läpilampi, se vanha körttimies jolla on valkoinen pitkä tukka ja keskellä päätä jakaus, jossakin tissiohjelmassa se on, enkä paasosen Heikkiä........ en kato mainoskanavia ollenkaan. Joskus tallennan jonkun elokuvan ja katson ilman mainoksia, niitä en kestä myöskään. En ole nähnyt TV mainosta varmaan kuuteen seitsemään vuoteen, ei ole ollut ikävä.

Vierailija
10/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Täällä monella on sen verran huono itsetunto ettei kestä asioita ilman häpeäntunteita.

Itse asiassa mä harvoin häpeän itseäni, koska olen mahdollisimman paljon vain oma itseni. Jos huomaan ettei joku ole, niin se juuri herättää sen myötähäpeän tunteen.

Ihmiset ovat minun mielestäni teennäisempiä tänä päivänä kuin vielä esim. 90-luvulla. Tämän olen pannut merkille katsoessani tuon ajan tv-ohjelmia. Olivat paljon aidompia. Tänä päivänä ihmiset yrittävät liikaa.

Ap

Vierailija
11/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan paskatuubista puristettu ohjelma.

Vierailija
12/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se niin. Kun yritetään väkisin tehdä sitä ainutkertaista Vain elämää mutta ainekset on kehnoja ja väljähtyneitä. Artisteissa ei oo suuremmin vikaa mut ei vaan toimi. Media rummuttaa parhaansa mutta ei riitä että meille väitetään jotain juttua huikeaksi jos se ei sellainen ole.

Muistatteko kun laulutkin vielä myivät kuin häkä? Tää on samaa väkerrystä kuin Putouksen kanssa, ne ajat vaan on takana jolloin sai nauraa kippurassa sitä katsoessa. Eipä tuu liikutus vaan todellakin myötähäpeä.

Vierailija
13/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällö.

Vierailija
14/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojalta kyynel tirahtaa kun suuri artisti parahtaa

Vierailija
15/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kikulinvisvainen ohjelma.

Kiitos nauruista. Kikulinvisvainen😂

Vierailija
16/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää roskaahan se onkin.

Vierailija
17/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksesta tuntisi vielä pahempaa myötähäpeää. En katso kumpaakaan.

Vierailija
18/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty katsomaan, kuten en myöskään tanssii tuperykset keskenään vaimikäsenyton, enkä mitään missä on Pimiä, Hintikka,läpilampi, se vanha körttimies jolla on valkoinen pitkä tukka ja keskellä päätä jakaus, jossakin tissiohjelmassa se on, enkä paasosen Heikkiä........ en kato mainoskanavia ollenkaan. Joskus tallennan jonkun elokuvan ja katson ilman mainoksia, niitä en kestä myöskään. En ole nähnyt TV mainosta varmaan kuuteen seitsemään vuoteen, ei ole ollut ikävä.

Lisään vielä, että jos Jaajon kuvan näen lehdessä, oksennan.

Vierailija
19/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsoa koko ohjelmaa, hirveän myötähäpeän takia enimmäkseen.

Vierailija
20/41 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putouksesta tuntisi vielä pahempaa myötähäpeää. En katso kumpaakaan.

Herrantähden, yritin pari viikkoa sitten katsoa sitä putousta, siinäi olla tämä lörffi, olisinko kaksi minuuttia katsonut, lörffi ei silloin vielä näkynyt, mutta huutoa ja melskaamista riitti. Minä en ymmärtänyt siitä touhusta yhtään mitään, panin töllön kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi