Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa naiset, liittyen teidän tinder-käytökseen...

Vierailija
06.11.2020 |

Alkuun, tiedän olevani kohtalaisen ok-näköinen mies, sillä saan matcheja enemmän kuin 90% miehistä, tämä näppituntumalta heitettynä.

Olen liittynyt tinderiin useita kertoja, ja saan satoja matcheja viikon sisällä. Joka päivä 1-5 naista aloittaa keskustelun. Olen saanut myös huomattavan paljon hyväksyntää ns. top tier naisilta eli kauniilta ja suosituilta.

Ihmetykseni aihe on seuraava: mitä kauniimpi ja tasokkaampi nainen on, sitä todennäköisemmin häneltä saa vastakaikua. Asian olettaisi äkkiseltään olevan päinvastoin. Aika paljon käynyt niin, että matchi lähettää ensin "moi :)" ja kun vastaan, poistaa hän minut matcheistani. Mutta aina kun matchaan jonkun kauniin naisen kanssa, ovat he innokkaita juttelemaan.

En siis itse ole pinnallinen, minkä vuoksi pyyhin oikealle yleisen kauneusihanteen mukaisen "rumia" ja "kauniita" oikealle, mikäli näiden esittelyteksti sopii omaan elämääni.

M29

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ovat epätoivoisia miesten tylyjen pakkien takia ja tietävät, ettei saa sinulta vastakaikua ja jos vastaat heille, haluavat he jättää sen vastauksen ns. egoboostiksi, jonka perusteella tuntevat olevansa yhä oikeutettuja etsimään niitä top 1% miehiä.

Vierailija
2/4 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumemmat ei usko mahdollisuuksiinsa. Itse en ainakaan halua jutella itseäni paljon tasokkaamman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
4/4 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua tulee varmaan ovista ja ikkunoista, jos olet komea mies etkä ole yhtään pinnallinen.