Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Tinder profiili on hyvä jos etsii pitempiaikaista ja fiksua seuraa?

Vierailija
06.11.2020 |

Millainen kuva/kuvat kannattaa laittaa, millainen teksti jne? Että houkuttelisi fiksumpia ihmisiä seurustelumielessä? Harkitsen liittymistä kun ei livenä tapaa ketään ja Tinder taitaa olla kaikista käytetyin deittisovellus. Ainakin yksi ystäväni löysi sieltä aviomiehensä (ja erittäin hyvän sellaisen)

Kommentit (253)

61/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antifeministi, en pidä politiikasta, olen hyvä kokkaamaan ja luen paljon kirjoja."

"In reality, they aren't after me, they are after you... I am just in the way!" - Donald J. Trump

USA:n vaalihuijaus, melkein 2h aihetodisteita videolla:
https://unshackledminds.com/epic-voter-fraud-compilation-all-election-t…
kuvaajana:
https://assets.lifesitenews.com/images/made/images/remote/https_www.lif…

Valtamedia valehtelee, on sosialistinen ja puolueellinen. Myös Fox NEWS kuuluu valtamediaan, vaikka kerääkin rahat pois konservatiiveilta pitämällä kanavallaan muutamaa mielipidetoimittajaa.

Kohtuullisia valtamedioita:
Sky News Australia
https://www.youtube.com/user/SkyNewsAustralia
New York Post
https://nypost.com/
Boston Herald
https://www.bostonherald.com/

Vaihtoehtomedioita:
NewsmaxTV
https://www.youtube.com/channel/UCx6h-dWzJ5NpAlja1YsApdg
Unschackled Minds
https://unshackledminds.com/

Vierailija
62/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Onko enää mitään muuta kuin tinder? En halua laittaa kuvaani kaikkien tuttujen nähtäville enkä ole kiinnostunut kaiken maailman seksiehdotuksista, mutta voisin kyllä aloittaa nettideittailun näin ekaa kertaa elämässäni. Korona-aikana ei kohtaa ketään missään muuallakaan.

Missä olisi fiksuja miehiä vai onko edes?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3899606/sinkut-kysely

Tästä iso kiitos linkittäjälle! :) Vaihdanpa siis ketjua, moikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happypancake voisi kokeilla, jos ei tinder nappaa. Siellä näkyy moni nainen olevan kuvattomana mitä itse siellä nyt pyörinyt. Tosin edellytttää varmaan itseltä enemmän aktiivisuutta jos ei kuvaa laita esille.

M38

Vierailija
64/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele kuinka hankalaa on löytää kestäviä parisuhteita kun kaikki "tietävät vain Tinderin". Silloin kun itse jouduin sinkuksi, olihan se hauskaa kun kaikki kyseli vain että olenko jo Tinderissä. No en ollut, mutta kyllä jossain vaiheessa eksyin tutustumaan siihen. Ei ollut minulle, mitään niin pinnallista ja turhaa palvelua ei ole. Ihan mikä tahansa deitti palvelu on parempi kuin tinder (jos jätetään pois huijaus palvelut).

En pysty sanomaan millaisia miehiä löytyy palveluista kun itse en ole kiinnostunut miehistä. Itse olen eksynyt muinoin okcupid, suomi24, match ja hot or not, ne ovat huomattavasti parempia palveluita kuin tinder (ainakin kun asuu uudellamaalla). Minulla on profiili vain kahdessa edellä mainitusta palvelusta, toinen arvollinen ja toinen taas sen takia että käyttäjiä löytyy paljon sieltä (joten yritän parantaa mahdollisuutta löytää kumppanin).

Vierailija
65/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kannattaisi kääntää kysymys toisinpäin. Millainen on huono profiili jolla ei löydä pidempiaikaista suhdetta. Tai miten kannattaa toimia deittipalveluissa, jottei vain löytäisi hyvää ja pidempiaikaista kumppania.

Vierailija
66/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin tekstillä ei tosiaan ole yhtään mitään merkitystä. Tärkeintä on tarkat, hoikat, kauniit ja hyvännäköiset kokovartalokuvat. Jos olet tarpeeksi kuuma kissa, niin voit kirjoittaa profiiliin vaikka kannattavasi Hítlerin poliitiikkaa ja sanoa että kaikki vastasyntyneet vauvat ja koiranpennut tulisi surmata moottorisahalla.

Vierailija
67/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset viehättyy fiksuista ihmisistä. Jos esim. harrastat taiteita, kirjallisuutta, klassista musiikkia, tieteitä, näitä voi tuoda neutraalisti esiin mm. kuvien avulla.

Vierailija
68/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin tekstillä ei tosiaan ole yhtään mitään merkitystä. Tärkeintä on tarkat, hoikat, kauniit ja hyvännäköiset kokovartalokuvat. Jos olet tarpeeksi kuuma kissa, niin voit kirjoittaa profiiliin vaikka kannattavasi Hítlerin poliitiikkaa ja sanoa että kaikki vastasyntyneet vauvat ja koiranpennut tulisi surmata moottorisahalla.

Miksi alanuolta? Totuus on että riittävän hyvällä ulkonäöllä saa ihan kaiken anteeksi miehiltä.

Vierailija
69/253 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alanuolta? Totuus on että riittävän hyvällä ulkonäöllä saa ihan kaiken anteeksi miehiltä.

Joo ulkonäöllä saa jotain miestä, mutta ei automaattisesti pidempiaikaista tai fiksua tai puhumattakaan että saisi kummatkin samassa paketissa.

Ja minua ei ainakaan pelkällä ulkonäöllä valloiteta, kun haen kestävää/pidempää parisuhdetta. Joten tyhjät profiilit tai arvoiltaan erilaiset eivät kelpaa. Jos nyt hakisin sänkykaveria; kyllä se pelkkä ulkonäkö riittäisi, ainakin yhteen kertaan.

Vierailija
70/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Onko enää mitään muuta kuin tinder? En halua laittaa kuvaani kaikkien tuttujen nähtäville enkä ole kiinnostunut kaiken maailman seksiehdotuksista, mutta voisin kyllä aloittaa nettideittailun näin ekaa kertaa elämässäni. Korona-aikana ei kohtaa ketään missään muuallakaan.

Sama ongelma täällä.

N24

Sellaista utopiaa ei deittailuun löydykään, että paikalla olisi vain fiksuja miehiä eikä mitään muuta. Tinderissä on ehdottomasti eniten käyttäjiä, minkä seurauksena siellä on eniten niitä fiksuja miehiäkin. Tuo on seurausta siitä, että palvelu on helppokäyttöinen ja sinne voi hyvin mennä myös "vitsillä" (eli jos ei kehtaa myöntää itselleen käyttävänsä deittipalvelua). Lisäksi jos nyt ollenkaan osaa valikoida, epäasiallisen oloiset tapaukset voi pääosin karsia jo pelkän profiilin perusteella. Ja jos keskustelun alussa joku osoittautuu epäasialliseksi, voi hepulle toivottaa hyvää elämänjatkoa ja matchin poistaa.

Deittailussa on hyväksyttävä se, että löytääkseen jonkun fiksun, on myös kyettävä ja jaksettava työntämään nuo seksiehdottelijat yms. erikoisemmat tapaukset pois tieltä. Fiksummat harvemmin ehtivät olla deittipalveluissa kovin pitkään, kun taas epäasialliset ehdottelijat pariutuvat harvoin, eivätkä lähde listoilta kulumallakaan. Siksi on hyväksyttävä, että palvelussa kuin palvelussa "huonot matchit" ovat yliedustettuina. Sama tosin koskee baarejakin: fiksuilla miehillä on korkeampi kynnys tulla puhumaan tuntemattomalle, kun taas ne ei-niin-fiksut lähestyvät helposti ja vahvalla kokemuksella - ja todennäköisesti humalatilan siivittäminä.

Siis enhän minä sitä kysynytkään, että missä olisi vain ja ainoastaan fiksuja miehiä. Kysyin, että missä muualla kuin tinderissä voisi jonkun (fiksun) kohdata vai voiko. Se tinder kun ei käy, koska en aio kuvaani minnekään esille laittaa. Siitä siis täysin turha minulle mitään kirjoittaa.

Eli edelleen kysyn: onko olemassa enää mitään muuta kuin tinder? Koska tinder ei nyt käy. Lukutaito plussaa.

Kuvan jättäminen pois karsii kyllä enemmistön fiksuja ehdokkaita palstalla kuin palstalla. Kyse ei ole siitä, että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa, vaikka toki jollain tapaa miellyttävä ulkoinen olemuskin on tärkeä. Kuvan pois jättäminen viestii ennen kaikkea siitä, että profiilin tehneellä on ollut jokin syy olla näyttämättä ulkonäköään, kuten esimerkiksi huomattava ylipaino. Tästä kommentista seuraa varmasti alaääniä, mutta normaalipainoisen ja huomattavan ylipainoisen elämiä ja elintapoja on hankala sovittaa yhteen jo lähtien ruokailu- ja liikuntatottumuksista. Lisäksi fiksut miehet tiirailevat kuvista muitakin epäsuoria asioita: tupakoiko, löytyykö isoja/näkyviä tatuointeja, missä ja miten viettää aikaansa jne. Uskallan väittää, että fiksut miehet hakevat pitkäaikaiseksi kumppanikseen pääasiassa normaalit, terveet elintavat omaavia naisia, sillä pitkällä aikavälillä puolison elintavat peilautuvat myös omaan käytökseen.

Vierailija
71/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain häppärissä viestejä amismiehiltä, jotka asuivat satojen kilometrien päässä. Ei oikein mätsännyt arvot, harrastukset eikä tulevaisuuden toiveet. Tinderissä tuli aika paljon seksiehdotuksia. Alkoi vaan ahdistaa moinen vaikka seksistä pidänkin. Mulla oli kuvien joukossa yksi kuva kissoistani, koska en enää halua tapailla kissoille allergisia miehiä.

Vierailija
72/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain häppärissä viestejä amismiehiltä, jotka asuivat satojen kilometrien päässä. Ei oikein mätsännyt arvot, harrastukset eikä tulevaisuuden toiveet. Tinderissä tuli aika paljon seksiehdotuksia. Alkoi vaan ahdistaa moinen vaikka seksistä pidänkin. Mulla oli kuvien joukossa yksi kuva kissoistani, koska en enää halua tapailla kissoille allergisia miehiä.

Kannattaa muistaa, että ehdottelijat ovat vain äänekäs, kurja vähemmistö miesten joukossa. Jos opettelee heittämään ehdottelijat pikimmiten roskiin, joukosta löytyy kyllä ennen pitkää helmiäkin. :)

Vierailija
73/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini seuranhakuun.

Lopettakaa se kriteerien asettaminen.

Tarkoitan tällä profiilitekstin ehtoja "olethan sitä ja tätä, minä teen tätä ja tota".

Moni varteenotettava kumppani ehdokas varmasti jättää ottamatta yhteyttä, miettiessään että "olenkohan minä riittävän musikaalinen/urheilullinen/kultturelli/koiraihminen jne".

En tarkoita, että kumppaniksi pitäisi kelvata ihan kuka vaan, mutta siellä toisessa päässä on IHMINEN, eikä mikään mittatilauspuku.

Olkaa avarakatseisia, Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät ja päinvastoin.

Vierailija
74/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kuka olet, kerro itsellesi tärkeistä asioista. Esimerkiksi mistä arkesi koostuu, mistä pidät ja millainen olet ihmisenä/suhteessa. Vältä kliseitä/sudenkuoppia kuten;

- Tykkään viinistä ja matkustelusta (jos oikeasti tärkeitä, niin ilmaise jossain muussa lausemuodossa)

- only good vibes

- miehenalku/naisenalku (jos olet yli 18v)

- pelkkä harrastusluettelo, eikä muita tietoja

- työluettelo, sillä ketään ei oikeasti se kiinnosta

Kuviksi kannattaa valita vähintään hieman hymyilevä/naurava/iloinen kasvokuva (esim selfie) ja jokin sellainen, missä vartalosi näkyy (esim. Urheiluharrastuksessasi tai kaverin häissä). Kuvia 2-5klp.

Jos tinder tuntuu raskaalta alustalta, suosittelen myös Happypancakea. Siellä ihmisiä on vähemmän, mutta harrastuksia/arvoja yms. voi tägätä itseensä ja tägejä selaamalla etsiä kiinnostavaa seuraa.

Tsemppiä koitokseen! Kannattaa lähteä rennolla mielellä tutustumaan ihmisiin. Hyvällä tuurilla saat tosirakkautta, todennäköisemmällä tuurilla mielenkiintoisia kohtaamisia, mahdollisesti uusia kavereita ja hauskoja muistoja.

Terveisin; näillä eväillä ja 4kk tinder-selailulla löytyi se sielunkumppani, jonka kanssa asun nyt yhdessä.

Kannattaako laittaa kuvia koirasta jos se on mun elämän tärkein asia?

Laita, mutta tiedosta, että haet sitten vain todella paljon koirista pitäviä. Karsit sillä kuvalla ison osan ehdokkaista, tulee itselle ainakin mieleen joku vähän liian koirarakas ihminen, jos koiran laittaa seuranhakuprofiiliin. Koirat on kivoja, mutta kohtuus kaikessa. Sama juttu tuo toinen kommentti, jossa koirat on aina tervetulleita sänkyyn, yöks, en halua kuolaa, hilseitä, karvaa ja koiranlöyhkää sänkyyni, minua ei siis kannata edes harkita, joten voihan senkin laittaa profiiliin.

Itselläni on kaksi koiraa, jotka nukkuvat sängyssä. Koirista on myös kuva Tinderissä. Todellakin haluan saada vastauksia vain miehiltä, jotka pitävät koirista ja tykkäävät olla niiden kanssa. En haluaisi edes treffeille kaltaisesi kanssa. Yllättävän paljon on miehiä, joilla ei ole omaa koiraa, mutta ovat mielissään, jos naisella on koiria. Saavat eläinten hyvät puolet ilman hoitovastuuta. t: eri

Vierailija
75/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä.

N24

Sellaista utopiaa ei deittailuun löydykään, että paikalla olisi vain fiksuja miehiä eikä mitään muuta. Tinderissä on ehdottomasti eniten käyttäjiä, minkä seurauksena siellä on eniten niitä fiksuja miehiäkin. Tuo on seurausta siitä, että palvelu on helppokäyttöinen ja sinne voi hyvin mennä myös "vitsillä" (eli jos ei kehtaa myöntää itselleen käyttävänsä deittipalvelua). Lisäksi jos nyt ollenkaan osaa valikoida, epäasiallisen oloiset tapaukset voi pääosin karsia jo pelkän profiilin perusteella. Ja jos keskustelun alussa joku osoittautuu epäasialliseksi, voi hepulle toivottaa hyvää elämänjatkoa ja matchin poistaa.

Deittailussa on hyväksyttävä se, että löytääkseen jonkun fiksun, on myös kyettävä ja jaksettava työntämään nuo seksiehdottelijat yms. erikoisemmat tapaukset pois tieltä. Fiksummat harvemmin ehtivät olla deittipalveluissa kovin pitkään, kun taas epäasialliset ehdottelijat pariutuvat harvoin, eivätkä lähde listoilta kulumallakaan. Siksi on hyväksyttävä, että palvelussa kuin palvelussa "huonot matchit" ovat yliedustettuina. Sama tosin koskee baarejakin: fiksuilla miehillä on korkeampi kynnys tulla puhumaan tuntemattomalle, kun taas ne ei-niin-fiksut lähestyvät helposti ja vahvalla kokemuksella - ja todennäköisesti humalatilan siivittäminä.

Siis enhän minä sitä kysynytkään, että missä olisi vain ja ainoastaan fiksuja miehiä. Kysyin, että missä muualla kuin tinderissä voisi jonkun (fiksun) kohdata vai voiko. Se tinder kun ei käy, koska en aio kuvaani minnekään esille laittaa. Siitä siis täysin turha minulle mitään kirjoittaa.

Eli edelleen kysyn: onko olemassa enää mitään muuta kuin tinder? Koska tinder ei nyt käy. Lukutaito plussaa.

Kuvan jättäminen pois karsii kyllä enemmistön fiksuja ehdokkaita palstalla kuin palstalla. Kyse ei ole siitä, että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa, vaikka toki jollain tapaa miellyttävä ulkoinen olemuskin on tärkeä. Kuvan pois jättäminen viestii ennen kaikkea siitä, että profiilin tehneellä on ollut jokin syy olla näyttämättä ulkonäköään, kuten esimerkiksi huomattava ylipaino. Tästä kommentista seuraa varmasti alaääniä, mutta normaalipainoisen ja huomattavan ylipainoisen elämiä ja elintapoja on hankala sovittaa yhteen jo lähtien ruokailu- ja liikuntatottumuksista. Lisäksi fiksut miehet tiirailevat kuvista muitakin epäsuoria asioita: tupakoiko, löytyykö isoja/näkyviä tatuointeja, missä ja miten viettää aikaansa jne. Uskallan väittää, että fiksut miehet hakevat pitkäaikaiseksi kumppanikseen pääasiassa normaalit, terveet elintavat omaavia naisia, sillä pitkällä aikavälillä puolison elintavat peilautuvat myös omaan käytökseen.

Tämä on niin totta. Naaman voi sensuroida pois kuvista, jos tunnistaminen huolestuttaa. Niinsanottu "side channel" -informaatio on kuitenkin aina tärkeämpää.

Vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen, kyllä löytyy ainakin Suomi24 ja Happy Pancake. Käyttäjiä niissä tietysti on vähemmän, mutta hyvällä tuurilla yksikin riittää. Ilman kuvia tai tietoja pitää todennäköisesti vaan itse tehdä aloite.

Vierailija
76/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot aidosti ja ytimekkäästi itsestäsi, sinulle tärkeistä ja mieluisista asioista ja mitä haet, hymyilevä kasvokuva ja kokovartalokuva. Kuvia, joissa olet itsellesi tärkeiden asioiden parissa. Tärkeintä, että teet miesten/naisten suhteen kriittistä karsintaa. Kyllä sen huomaa aika nopeasti, etenkin kuvista, ovatko sinulle sopiva oloisia. Mutta liian kriittinen ei tietenkään kannata olla. Tapaat kaikki nopeasti, ettei mene aikaa hukkaan kirjoitteluun. Tässä mun profiiliteksti, jolla löysin mulle sopivan miehen.

"Rentoudun lenkkeilemällä, hiihtämällä ja uimalla -mieluiten luonnossa. Lukeminen ja puutarhanhoito tuovat mielihyvää, samoin taide ja musa ilostuttavat - silloin tällöin mielummin Litkua ja Ylppöä kuin oopperaa. Parasta on hyggeily-koti-illat ja perhe-elämä (lapset x, x ja x v). Olen pikkuisen hipahtava ja rennosti terveellinen. Kaipaan rinnalleni tasaveroista, fiksua, mukavaa, sinut itsensä kanssa olevaa miehekästä miestä. Humaania ja ajattelevaa tyyppiä, jonka maailma ei pyöri oman navan ympärillä. Lapset ja käsitelty ero plussaa. Kaipaan yhdessä tekemistä, kutinaa vatsanpohjassa ja pitemmällä tähtäimellä syvää yhteyttä ja jakamisen fiilistä, että saa herätä vierestä ja käpertyä kainaloon ja olla Nainen. Jotakuta, joka nauttii kodin rauhasta, mutta innostuu myös lähtemään vaikkapa melomaan, teatterin tai matkalle."

Vierailija
77/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kuka olet, kerro itsellesi tärkeistä asioista. Esimerkiksi mistä arkesi koostuu, mistä pidät ja millainen olet ihmisenä/suhteessa. Vältä kliseitä/sudenkuoppia kuten;

- Tykkään viinistä ja matkustelusta (jos oikeasti tärkeitä, niin ilmaise jossain muussa lausemuodossa)

- only good vibes

- miehenalku/naisenalku (jos olet yli 18v)

- pelkkä harrastusluettelo, eikä muita tietoja

- työluettelo, sillä ketään ei oikeasti se kiinnosta

Kuviksi kannattaa valita vähintään hieman hymyilevä/naurava/iloinen kasvokuva (esim selfie) ja jokin sellainen, missä vartalosi näkyy (esim. Urheiluharrastuksessasi tai kaverin häissä). Kuvia 2-5klp.

Jos tinder tuntuu raskaalta alustalta, suosittelen myös Happypancakea. Siellä ihmisiä on vähemmän, mutta harrastuksia/arvoja yms. voi tägätä itseensä ja tägejä selaamalla etsiä kiinnostavaa seuraa.

Tsemppiä koitokseen! Kannattaa lähteä rennolla mielellä tutustumaan ihmisiin. Hyvällä tuurilla saat tosirakkautta, todennäköisemmällä tuurilla mielenkiintoisia kohtaamisia, mahdollisesti uusia kavereita ja hauskoja muistoja.

Terveisin; näillä eväillä ja 4kk tinder-selailulla löytyi se sielunkumppani, jonka kanssa asun nyt yhdessä.

Kannattaako laittaa kuvia koirasta jos se on mun elämän tärkein asia?

Laita, mutta tiedosta, että haet sitten vain todella paljon koirista pitäviä. Karsit sillä kuvalla ison osan ehdokkaista, tulee itselle ainakin mieleen joku vähän liian koirarakas ihminen, jos koiran laittaa seuranhakuprofiiliin. Koirat on kivoja, mutta kohtuus kaikessa. Sama juttu tuo toinen kommentti, jossa koirat on aina tervetulleita sänkyyn, yöks, en halua kuolaa, hilseitä, karvaa ja koiranlöyhkää sänkyyni, minua ei siis kannata edes harkita, joten voihan senkin laittaa profiiliin.

Itselläni on kaksi koiraa, jotka nukkuvat sängyssä. Koirista on myös kuva Tinderissä. Todellakin haluan saada vastauksia vain miehiltä, jotka pitävät koirista ja tykkäävät olla niiden kanssa. En haluaisi edes treffeille kaltaisesi kanssa. Yllättävän paljon on miehiä, joilla ei ole omaa koiraa, mutta ovat mielissään, jos naisella on koiria. Saavat eläinten hyvät puolet ilman hoitovastuuta. t: eri

Kyllä! Sama täällä! Miehen tulee olla eläinrakas ja hänelle olla ok, että eläimet nukkuvat sängyssä ja saavat tulla sohvalle. Eksä ei halunnut eläimiä sänkyyn ja oli suorastaan hysteerinen ja valitettavasti tämä oli suurin syy mikä rikkoi meidän muuten hyvän suhteen. Toki muitakin syitä oli, mutta omalta puoleltani näin.

Vierailija
78/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot aidosti ja ytimekkäästi itsestäsi, sinulle tärkeistä ja mieluisista asioista ja mitä haet, hymyilevä kasvokuva ja kokovartalokuva. Kuvia, joissa olet itsellesi tärkeiden asioiden parissa. Tärkeintä, että teet miesten/naisten suhteen kriittistä karsintaa. Kyllä sen huomaa aika nopeasti, etenkin kuvista, ovatko sinulle sopiva oloisia. Mutta liian kriittinen ei tietenkään kannata olla. Tapaat kaikki nopeasti, ettei mene aikaa hukkaan kirjoitteluun. Tässä mun profiiliteksti, jolla löysin mulle sopivan miehen.

"Rentoudun lenkkeilemällä, hiihtämällä ja uimalla -mieluiten luonnossa. Lukeminen ja puutarhanhoito tuovat mielihyvää, samoin taide ja musa ilostuttavat - silloin tällöin mielummin Litkua ja Ylppöä kuin oopperaa. Parasta on hyggeily-koti-illat ja perhe-elämä (lapset x, x ja x v). Olen pikkuisen hipahtava ja rennosti terveellinen. Kaipaan rinnalleni tasaveroista, fiksua, mukavaa, sinut itsensä kanssa olevaa miehekästä miestä. Humaania ja ajattelevaa tyyppiä, jonka maailma ei pyöri oman navan ympärillä. Lapset ja käsitelty ero plussaa. Kaipaan yhdessä tekemistä, kutinaa vatsanpohjassa ja pitemmällä tähtäimellä syvää yhteyttä ja jakamisen fiilistä, että saa herätä vierestä ja käpertyä kainaloon ja olla Nainen. Jotakuta, joka nauttii kodin rauhasta, mutta innostuu myös lähtemään vaikkapa melomaan, teatterin tai matkalle."

Muilta osin komppaan näitä vinkkejä täysin, mutta lisähuomautuksena kuitenkin, että ensitapaamisen suhteen riippuu eniten itsestäsi ja vastaosapuolesta, milloin sen järjestämiselle on paras hetki. Kokemukseni ja mutuni pohjalta sanoisin, että ekstrovertimmille persoonille heti tapaaminen voi olla paras vaihtoehto, kun taas introvertti voi jäädä menestyksellä kirjoittelemaan pitkäksikin aikaa. Ennen kaikkea kannattaa ottaa rennosti ja edetä omilla ehdoillaan ja niin kuin parhaalta tuntuu. Rentous ja itsevarmuus on molemmille sukupuolille parinhaussa eduksi. :)

-introvertti

Vierailija
79/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nro 76n profiiliteksti kuulostaa ihan tavalliselta. Tykkään liikkua luonnossa, meloa, lenkkeillä, viljellä pientä maatilkkua, matkailla, käydä harvakseltaan keikoilla. Ainut ero on siinä, että mulla ei ole lapsia enkä halua tapailla miestä, jolla niitä on. En tiedä miten tällaisella tekstillä muka onnistaisi. Täytyy olla melkoinen tuuri. Kävin useilla treffeillä, mutta yksikään mies ei oikein kolahtanut. Ehkä mun tyyppisiä naisia mahtuu pk-seudulla 13 tusinaan. Ja miehiä nolla.

Vierailija
80/253 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka olemassa miehiä, jotka ovat fiksuja eivätkä juokse pelkän paneskelun perässä? Missä niitä on? Uskon törmääväni ennemmin yksisarviseen sateenkaariponiin kuin fiksuun mieheen. Haluaisin joskus elämässäni kohdata tämän mystisen olennon.