Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma etta jonkun on pakko raahata aina lapsi mukana joka paikkaan vaikka mahis olis jattaa isalleen. Kiva siina viettaa iltaa sitten kun muilla lapset kotona.

Vierailija
25.07.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit vaan on niin riippuvaisia lapsistaan , tavallaan niin heikkoja itsetunnoltaan että pelkäävät symbioosinsa lapseen katkeavan jos isä on hetkenkin lapsen kanssa ilman äidin läsnäoloa.

Vierailija
2/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki,just näinhän se on hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kauheaa perheriitaa joka tupperista, kyllä siihen väsyy. " just kun mun piti vaihtaa autoon renkaat" . Sitä ajattelee että just joo, alistuu ja ottaa lapset mukaan.

Mummoja ja muita ei lähellä, eli jos mies ei vahdi, joko otat lapset mukaan tai kykit kotona. Joskus sitä ei haluaisi vaan kykkiä kotona.

Vierailija
4/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen ymmärrän, että jotakuta ärsyttää, kun pitää omia lapsia raahata joka paikassa mukana. Mutta että jos muut tuovat lapsia, niin se on kyllä ihan niiden muiden äitien oma asia.

No, minä oon tietysti sellainen, jolla on aina lapset mukana. Eikä jotkin tupperit oo kyllä sellainen merkkitilaisuus, että lapsille hankittais hoitaja - siis ei todellakaan. Jonkin tärkeän asian takia lapsille tulee hoitaja, mutta ei tuollaisten turhuuksien.

Olen toki ollut joskus ilman lapsiakin jossain tilaisuudessa, ja silloin sitten höösään muiden lasten kanssa. Taidan sitten olla aika lapsirakas. Mutta näin ollen on sitten aivan sama, vaikka otan ne omat lapset sinne höösättäväksi.

Vierailija
5/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä lapset ajaa keposesti ohi! Minulla myös oli ystvä joka kerran sortui sanomaan, että " tul sitten yksin" . Ja siinä vaiheessa viileni ystävyys. Se on se leijonaemo joka tuolla sisällä huutaa vaikka kuinka yrittäis ajatella järjellä...

Vierailija
6/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olis ainakin kiva joskus jutella ystävien kanssa ilman että koko ajan joku lapsista häiritsee tai tarvii vahtia muksujen touhuja.

Ei se sitä kuitenkaan tarkota ettenkö viihtyisi myös lasten kanssa, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
7/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos isä istuu kotona katsomassa telkkaria ja tilaisuus ei ole lapsille suunniteltu, niin miksi oi miksi ne pitää sinne ottaa mukaan!

t.18, joka rakastaa vain omia lapsiaan

Vierailija
8/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli jos isä istuu kotona katsomassa telkkaria ja tilaisuus ei ole lapsille suunniteltu, niin miksi oi miksi ne pitää sinne ottaa mukaan!

t.18, joka rakastaa vain omia lapsiaan

Vierailija
9/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka eivät jätä lapsia kotiin isän huomaan vaikka isä niin haluaisi. Ettei vaan heidän ihana symbioottinen suhteensa lapsen kanssa saa kolausta... Hyvin usein miehet sitten lähteekin kävelemään kun naisesta tulee lasten myötä ihan hullu.

Vierailija
10/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne on juuri sellaisia, mihin lapset voi ottaa mukaan. Ja niin täällä kaikki muutkin tekevät. Mutta ehkä jotkut ajattelevat valtavirrasta poikkeavasti täälläkin ja ärsyyntyvät muiden lapsista. Mutta se on kyllä sitten vähän kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
11/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahahahahahahahahahahahahahahah

Vierailija
12/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itsekkin ollut kutsuilla missä paljon lapsia ja leikkivät keskenään ja on kiva tunnelma ..Toki näitä naama kurtussa istujia ja - voi kun noi lapset on täällä-tyyppejä löytyy suunilleen joka juhlista. Mutta, omapa on ongelmansa!

Vierailija
13/20 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon lapset jää kotiin ja millon niitä voi ottaa mukaan. Tänään oltiin shoppailee ilman lapsia, minä lähes ekaa kertaa kunnolla tuulettumassa vauvan syntymän jälkeen (ikää vauvalla 6kk ja isosisko 2v) ja oli kyllä tosi ihanaa olla monta tuntia ilman lapsia!!!

Vierailija
14/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yleensä ihmiset sanovat, jos eivät halua lapsia mukaan. Toisaalta minua ärsyttää yleensä sellaiset ystävät, joten en pidä heihin yhteyttä. Tällä hetkellä on yksi " ei lapsia" -ystävä, mutta olen häneen juuri tutustunut, joten alussa en tajunnut, että hän on aina sellainen. Ehkä tuttavuus viilenee, kun ei saa koskaan ottaa lapsia mukaan.

Itse soittelen vain kavereille, jotka haluavat lapset mukaan. Minusta on kivaa puuhailla kaikenlaista lasten kanssa ja on todella hauskaa katsella heidän leikkejään.

Jos on jokin erityinen syy juhlia (esimerkiksi valmistujaiset tai 30v synttärit), niin silloin ymmärrän, jos ei haluta lapsia mukaan.

Vierailija
15/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua niissä ihmetyttää aina miksi melkein kaikki ottaa sinne KAIKKI lapsensa mukaan vaikka voisivat jättää kotiinkin....? itse en edes lähde tuollaisille jos mies ei satu olemaan silloin juuri kotona, koska eihän siitä tuotteiden katsomisesta tule silloin mitään saati kahvipöydässä olosta! nämä kutsut menevät aina yleiseksi härdelliksi ja lastenkutsuiksi! niille on eri paikka ja aika sitten...

Vierailija
16/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi ottaa lapsia joudun valikoimaan koska en kyllä voi käyttää vähäisiä mahdollisuuksiani kaiken maailman tuppereihin. Ja aina en voisikaan, useimmiten jos lasta ei voi ottaa joudun jäämään pois.

Ei sitä lasta sentään ihan narikkaan voi jättää.

Vierailija
17/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä ainakin ja ei häiritse tippaakaan vaan on " leppoisa" tunnelma.

Toki ei niitä lapsia tartte joka paikkaan ottaa mukaan vaan tilanteesta riippuen. Ja ystävien kanssa keskustelut on yleensä sitä luokkaa että ei muille korville ..

Vierailija
18/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja mua niissä ihmetyttää aina miksi melkein kaikki ottaa sinne KAIKKI lapsensa mukaan vaikka voisivat jättää kotiinkin....?

Vierailija
19/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillon kun sellaiset on niin haluan kyllä mennä ilman lapsia jos mahdollista, ei ole liikaa vaadittu että haluan pari tuntia olla " itsekseni" tai että mies katsoo lapsia sen aikaa?? =O hassua on vaan katsella sellaisia äitejä jotka kertovat miehen jääneen kotiin kun hän lähti 3-4 lapsen kanssa tuppereille...eikä sitten ehdi kuitenkaan katsella mitään tuotteita tai istua hetkeä rauhassa... =/

-9

Vierailija
20/20 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity enskerralla niihin tupperituotteisiin eikä niihin äiteihin ... Mä en taas ymmärrä totakaan että häiriinnytään siitä mitä muut tekee- No,sekin on sitä omaa itsekkyyttä ... Mä tahdon olla rauhassa jne.. Itse jos olen rauhassa jossain ilman lapsia niin ei haittaa toisten lapset yhtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi