Epäilen että mies pettää työkaverinsa kanssa,mitä mieltä?
Sen lisäksi että on ollut omituinen ja muutenkin kiukkuinen,olen nyt laskenut 1+1.
Eli ihmettelin jo 6kk sitten miehen firman pikkujouluissa miksi tämä yksi nainen ei sanonut minulle mitään,vältteli katsetta ym mutta KAIKILLE muille kyllä ihan jutteli normaalisti.
Ja minä kun hoitelen miehen kirjanpidon niin muutamia lounaskuitteja hieman ihmettelin ääneen..niinä päivinä mies oli laittanut mulle viestiä ettei ole syönyt mitään ja lopulta sitten kertoi että juu,syömässä on käyty tämän naisen kanssa.Niin siis eihän siinäkään ole mitään ihmeellistä PAITSI kun sen salaa!
Ja sitten vielä sellainen juttu jonka tajusin vasta nyt myöhemmin,eli meillä lapsi allerginen kissalle ja joskus kovasti ihmettelin että MISTÄ ne oireet voi tulla! No kummasti se hengenahdistus tuli lapselle juuri niinä miehen "ylityöpäivinä",HUOOOHHHH mitä mä nyt teen???
Kommentit (9)
Selvältä jutulta vaikuttaa. Mies ei tule myöntämään asiaa IKINÄ. Nyt mietit tarkkaan, mitä itse haluat elämältä. Et voi pakottaa miestäsi olemaan onnellinen sun kanssa. Otat vaan niin rauhallisesti kuin voit ja mietit, miten haluat itse edetä tilanteessa. Mies ei pysty katkaisemaan välejä tähän toiseen naiseen hetkessä. Oletko valmis kestämään sen? Voitko lähteä jonnekin lapsen kanssa pariksi viikoksi ja sanoa miehelle, että tarvitset nyt aikaa miettiä, mitä haluat elämältä. Erossa olo voi kirkastaa ajatuksia.
Siis onko se toinen nainen KISSA? Aikamoista pervoilua mieheltäsi.
Voi ei. Aika selvältä tuo näyttää. Voimia ja koeta pitää pää kylmänä.
Taidat olla aika seko seko: Ota ero, miehesi ansaitsee parempaa.
En voisi enää luottaa mieheen, jos olisi pettänyt. Mutta kysy ovelasti, tilanteessa jossa tulee yllätetyksi kysymyksellä vaikka tyyliin " kuulin juorun jolle haluaisin vahvistuksen " tai " sain viestin tuntemattomalta henkilöltä joka epäilee että sinä mies teet jotain sopimatonta selkäni takana,". Josko mies alkaisi puhua itse kun vähän kyseenalaistaa kautta rantain.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 20:38"]Selvältä jutulta vaikuttaa. Mies ei tule myöntämään asiaa IKINÄ. Nyt mietit tarkkaan, mitä itse haluat elämältä. Et voi pakottaa miestäsi olemaan onnellinen sun kanssa. Otat vaan niin rauhallisesti kuin voit ja mietit, miten haluat itse edetä tilanteessa. Mies ei pysty katkaisemaan välejä tähän toiseen naiseen hetkessä. Oletko valmis kestämään sen? Voitko lähteä jonnekin lapsen kanssa pariksi viikoksi ja sanoa miehelle, että tarvitset nyt aikaa miettiä, mitä haluat elämältä. Erossa olo voi kirkastaa ajatuksia.
[/quote]
Ei tartte paljon ihmetellä Suomen erotilastoja, jos tämä vaikuttaa naisten mielestä selvältä jutulta.
No ei kai tuossa paljoa auta. Ensiksi pitää varmaan päättää haluatko erota samantien vai valmis antamaan anteeksi?