Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-=x=-=x=- 06'HELMIEN elokuu -=x=-=x=-

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä putoon täältä onnen kukkuloilta kunhan työarki alkaa 1.10. ;).

Nonnu78, onneksi olkoon työpaikasta! Musta tulee verkko-opetuskoordinaattori. Juu, mä olen touhunnut ton verkko-opetuksen parissa, vaikkei se mun "päätyö" ole ollutkaan. En vieläkään voi uskoa miten hyvä tuuri mulla kävi. Kuvitelkaa, saan oman työhuoneen, jonka oven voi vaikka tarvitaessa vetää kiinni :P! Eikä se ole vessa...

Nyt lopetan hehkuttamisen siihen asti, kunnes on nimet paperissa -kaupunki on ennenkin tehnyt mulle ohareita.

Hoitopaikkahaku on käynnissä, perjantaina selviää löytyykö päiväkotipaikkaa edes jostain lähimailta, tai pääsevätkö lapset samaan paikkaan :-o. Enhän mä noita aio ripotella sinne sun tänne, sit täytyy keksiä jotain muuta.

Lähdetään pihalle ->

KL.

Vierailija
22/23 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pitkästä aikaa! Onnea työpaikkoja saaneille! KL, tuo penskat meille, kai tässä samassa pari lisää menee... :D Mun tekisi myös kovasti mieli töihin, mutta ei kyllä entiseen paikkaan. Oikikseen en sitten päässyt, yllätys. Pisteraja oli 43, mä sain 42. Tein oikaisupyynnön, se meni läpi, mutta mun 43 pistettä ei riittäneetkään kun yo-todistus on niin vanha ettei siitä saa tarpeeksi lähtöpisteitä. *tuttaa vieläkin niin ettei veri kierrä. No, yritän siis keksiä jotain muuta. Sillä aikaa aion lukea avoimessa yliopistossa julkisoikeutta ja sosiologiaa.

SYksyn kunniaksi aktivoiduin jo aikaisemmin mietinnän alla olleessa lastensuojeluasiassa, olisi siis tarkoitus hankkia tukilapsi tai pari. Saa nähdä miten lähtee käyntiin, nyt eka meille pitäisi tulla sossun täti tarkastukselle : )

Muutenkin on nyt ollut kaikenlaista, muutama päivä sitten meidän hyvän kaverin vaimo ja lapset oli yöllä kadonneet. Ulko-ovi vaan auki ja rahat pöllitty. Poliisi sitten selvitti, että ovat lentäneet Havaijille. Vaimo oli ilmeisesti suunnitellut tätä salaa jo pidempään, on kyllä koko stoori ihan kuin elokuvista. Nyt vaan mietitään kuumeisesti miten saada lapset takaisin, eukko saa pysyäkin poissa.

Mitäs vielä, juu eläinsuojeluyhdistyksen kautta on ollut sijoituksessa pari kissanpentua, aivan ihania : ). Meidän iso kolli ei ollut kovin ilahtunut, mutta lapset kyllä!

Tämmöistä täällä, lapset voi hyvin. Ellikin jo nousee tukea vasten seisomaan ja mun mielestä sanoo selvästi äitä :D

FannyK ja tyttötrio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seilailin vaihteen vuoksi täälläkin ja oli pakko tulla onnittelemaan Kaalilaatikkoa ja Nonnua uusista työpaikoista! Ihanasti kävi myös kaalilaatikolla hoitopaikan suhteen! Ja Fannylla kävi tosi harmillisesti sen opiskelupaikan suhteen. Ensi vuonna siis!

Meillä arki rullaa mukavasti! Töissä on ollut kivaa enkä enää kaipaa kotiin niin paljon kuin aluksi. Ekat viikot kyllä mietin töissä lähinnä sitä, että olisi paljon järkevämpää olla omien lasten kanssa kotona kuin vieraitten lasten kanssa päiväkodissa... Mutta nyt kun tytöillä päivät sujuu niin mukavasti mummun kanssa, niin tää töissä käyntikin tuntuu paremmalta. Tätä luksusta (eli mun äiti hoitaa lapsia meillä) saadaan nauttia tammikuun loppuun. Sitten täytyisi löytää hoitopaikat! on kyllä helppoa, kun mummu laittaa lapsille ruuat, ei tartte töitten jälkeen muuta kuin olla lasten kanssa! Tai tietty jotain kotitöitä pitäis tehdä, ne jää meillä vähän retuperälle...

Tytöt ovat vauhdikkaita, Alina tosin on vähän varovaisempi kuin Emma koskaan. Kiipeää kyllä joka paikkana, muttei ihan heti ole tulossa pää edellä alas. Mutta tahtoa taitaa olla melkoisesti, ja jos heti ei saa mitä haluaa, huuto on melkoinen. Yösyötöt lopetin viikko sitten (mukavia huutoöitä siis takana...), nyt yöt sujuvat jokseenkin hyvin. Odottelen, että joskus saisi nukkua lähes koko yön putkeen... Heti tuon yösyöttöjen lopetuksen jälkeen iski flunssa ja korvatulehdus Alinalle ja Emmakin on kovassa räkätaudissa. Syksyn flunssakausi siis alkanut!

Mulla ei näytä olevan näin lauantai-iltaisin muuta tekemistä kuin roikkua netissä. Oikeastaan piti ruveta suunnittelemaan ensi viikkoa töihin... Lasten hereillä ollessa, kun ei ehdi sellaista tehdä ja arkisin nukahdan varmaan ennen kuin tytöt ovat unessa

;)

Enni sekä Emma 2,5v ja Alina 10,5kk