Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kura-asu?

Vierailija
24.02.2014 |

Millaisia haalareita/ sadeasuja suosittelette näille keleille (= plussan puolella, mutta kylmä ja märkähän siellä on)? Lapset on kohta 3 ja päälle 4. Lähinnä kaipaan vinkkejä/kokemuksia eri merkkisistä (vuorellisista) vaatteista, esim. Lassie (alaosa "kurahousua), Ticket to Heaven (fleecevuorinen sadeasu) tai Elloksen "kurapuku" (sisäosa fleeceä/ "liukaspintaista" materiaalia).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Elloksen kurapuku ja ihan paras ostos. Kuluneena talvena on ollut toppapuku käytössä vain ehkä kuukauden verran ja muuten on ollut tuo kurapuku. Sen alla tarvittaessa fleece lisäksi. 

Vierailija
2/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä tule "keskivartalohiki", jos siinä on jo fleeceä sillä kohtaa ja sitten vielä puetaan lisäksi toinen fleece? Tätä vain olen miettinyt tuon puvun kohdalla.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä tule "keskivartalohiki", jos siinä on jo fleeceä sillä kohtaa ja sitten vielä puetaan lisäksi toinen fleece? Tätä vain olen miettinyt tuon puvun kohdalla.

t. ap

Vierailija
4/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on polarn o pyretin vk-haalari jossa on se irrotettava fleecevuori. Ei päästä vettä läpi yhtään :) Tykkään ja lapsi kans.

Vierailija
5/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös polarn o pyretin vk-haalari fleecellä ja ihan tosi lössökeleille Me Too:n kurahaalari jonne sit villahaalari alle.Nuo kura-asut fleecellä on kamalan hiostavia ja kuivuvat hitaasti joten en niitä ainakaan suosittele.

Vierailija
6/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä säille on fleecevuorelliset kurakamat, ja sitten erikseen on ne kuorivaatteet joita lämpöisemmällä pidetään päällä.

nyt kaapista löytyy everestin, ticketin ja tretornin fleecevuorelliset kurakamat, kolme lasta on

Vierailija
7/7 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän lapsilla ihan vanhoja toppiksia ja siinä päällä kurikset.