Kyllä kotiäidin elämä osaa olla joskus tylsää!
Oikein vituttaa kun ei oo mitään tekemistä. Laiska töitään luettelee juu, mutta oon tänään pessyt pyykkiä, siivonnut, tehnyt ruuan. Nyt sitä vaan löhötään ja tylsistytään. Kyläänkään en viitsi lähteä kun kamut on vasta päässeet töistä ja osa tietty vielä on töissä.
Tää on maailman iiseintä hommaa. Syksyllä töihin ja sit ei ainakaan päivät enää matele..jippiajei!
Kommentit (25)
En ole väittänytkään että ei voi opiskella, mutta kun ei kiinnosta. Ymmärrä nyt hyvä ihminen että ei oo motivaatiota opiskeluun.
Näin meilläkin. Ihan turhaa täällä taas laiskat mammat valittaa! Itse tein väikkärin poikien ollessa 3kk, 2 v. ja 5 v. Välillä kyllä väsytti, kun mies oli reissutyössä ja isovanhemmat asuu kaukana, mutta mikäs siinä muuten kirjoitellessa...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:20"]
Oikein hyvin voi opiskella 2-vuotiaan hoidon ohessa. Ja siinä pyörii pari vanhempaa lasta mukana lisäksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:30"]
Näin meilläkin. Ihan turhaa täällä taas laiskat mammat valittaa! Itse tein väikkärin poikien ollessa 3kk, 2 v. ja 5 v. Välillä kyllä väsytti, kun mies oli reissutyössä ja isovanhemmat asuu kaukana, mutta mikäs siinä muuten kirjoitellessa...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:20"]
Oikein hyvin voi opiskella 2-vuotiaan hoidon ohessa. Ja siinä pyörii pari vanhempaa lasta mukana lisäksi.
[/quote]
[/quote] Ja olit varmasti samalla tosi läsnä oleva äiti.
Hei ap. Minustakin kotiäitinä oleminen on aivan tappavan tylsää. Onhan lasten kanssa oleminen ja niiden kehityksen seuraaminen hienoa ja tähtihetkiäkin on päivittäin. Mutta juuri nuo rutiinit, pienten lasten sitovuus, ne jatkuvat puistokäynnit, illat jolloin vaan istutaan ja odotetaan nukkumaanmenoa kun uloskaan ei voi lähteä ovat todella puuduttavia.
Olen ollut kotona nyt neljä vuotta enkä usko että tulen katumaan näitä vuosia mutta haluan työelämän aikuiskontaktit ja mielenkiintoisen tekemisen takaisin ja äkkiä!