Meillä on Audi A7- haluatko kysyä jotaiin?
Kommentit (76)
Autolla netissä lesoilu on niin WTmäistä. Just saying.
Makuasioita nämä, mun mielestä Audi on hyvä auto ajaa. Mersukin on ihan ok. Toyota ja Opel ei ole miellyttäviä ajaa.
Mullakin on audi a4 -09
T.nainen29
Pidätkö enemmän vadelmasta vai mansikasta?
Audin maasturi on muovinen lelu, kun pitää ajaa vaihtelevassa maastossa ja vetää hevostraileria. Siinä vaiheessa tarvitaan Auto, esim. Lantikka. Se on hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan ihan eri luokkaa Audin kanssa, ja hintalapulle on muitakin perusteluita kuin merkki.
Mun audi maksoi 24tuhatta ja olen työtön. Lyhennän joka kk 400e autoa pois.. :D
En aio myydä autoa pois,enkä hetkeen takaisin töihinkään. olen 28v ja nainen.
Ainoa asia mikä tulee olemaan minun omaa niin siksi en siitä luovu. Asuntolainaa emme voi ottaa koska miehellä luottotiedot menneet ja yksin en saa ja olen vielä työtön niin eivät myöntäisikään.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:34"]
Päivystän hetken :)
[/quote]
??? Häh? Onko audi kallis tai onko tuo malli kallis vai miksi halusit ilmoittaa. Joka tapauksessa vähn noloa, jos aikuinen ihminen kuvittelee että jotain kiinnostaa, varsinkaan vauvapalstalla, jossa naisia ja ei voisi oikeasti vähemmän kiinnostaa.... oletko 5vee tai jotain?
Meillä on rs7 ja rs6 molemmat c7 korilla. 7 takakontti liijan pieni/matalla jtn perhe reissut hoituu hyvin tilojen puolesta 6. Normaali A7 näyttää aika laimealle kun liikenteesä katsellut!
Vierailija kirjoitti:
Päivystän hetken :)
Mitä päivystät? Oletko joku tiepalvelumies?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Joku kulkuneuvo?
No huhhuh, yli 2 v. vanha juttu, en huomannut, tuskin enää päivystää.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Joku kulkuneuvo?
No huhhuh, yli 2 v. vanha juttu, en huomannut, tuskin enää päivystää.
Sama
Siis 4 v. :)
Vanha ketju ja ap:n ajoneuvo on jo paalattu.
Siis Audi..... eikö ollut varaa Mersuun vai mikä tämän avautumisen ja ketjun idea oikein on?