Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako tilata täältä?

Vierailija
24.02.2014 |

Meidän pikkutermiitti tiputti kannettavamme sohvapöydältä sillä seurauksella, että koneelta katosi kaikki valokuvat. Huoltoliike suositteli hankkimaan kannettavan ssdlevyllä. Olisi kuulemma iskun kestävä. Sattumalta törmäsin facebookissa tälläiseen

http://kauppa.taitonetti.fi/lenovo-t410-super-120gb-ssd-bgrade-p-945.html Tietääkö kukaan kyseistä liikettä Oulussa? Uskaltaako tilata? Onko luotettava liike? Onko pitkä toimitusaika? Miehelläni on ollut samanlainen kone töissä ja kehui hyväksi...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:52"]

Meidän pikkutermiitti tiputti kannettavamme sohvapöydältä sillä seurauksella, että koneelta katosi kaikki valokuvat. Huoltoliike suositteli hankkimaan kannettavan ssdlevyllä. Olisi kuulemma iskun kestävä. Sattumalta törmäsin facebookissa tälläiseen

http://kauppa.taitonetti.fi/lenovo-t410-super-120gb-ssd-bgrade-p-945.html Tietääkö kukaan kyseistä liikettä Oulussa? Uskaltaako tilata? Onko luotettava liike? Onko pitkä toimitusaika? Miehelläni on ollut samanlainen kone töissä ja kehui hyväksi...

[/quote]

Itse olen aina tilannut Oulusta Systemastoresta vaikka en oululainen olekaan. Samoin olen käyttänyt tietokonekauppa.com sivustoa, joka on hitusen kalliimpi mutta ei sijaitse oulun suunnalla ollenkaan.

Kumpikin kauppa toimittaa ostokset asiallisesti ainakin nettikaupan kautta. Tosin systemastorelta kannattaa tilata vain sellaisen tuotteen, joka on heti saatavilla heidän varastossaan koska muussa tapauksessa toimitus voi venyä pitkäänkin jos jostain syystä heidän maahantuojansa ei ole saanut ko. tuotetta. Tietenkin siinä tapauksessa tuotteen voi yleensä vaihtaa (ainakin itse tein niin ja sain välirahan takaisin).

Systemastoressa puhelinlinjat ovat yleensä kiireisin, joten jos tilaus on myöhässä niin paras tapa on laittaa sähköposti.

Hyvin nopeasti toimittivat viimeksi tietokoneeseeni tilaamat komponentit. Olivat seuraavana päivänä PK-seudulla, mutta yhden tuotteen kanssa meni pitkään kun sitä ei saatu maahantuojalta.

Vierailija
2/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitonetistä en osaa sanoa, mutta en usko että suomessa on hirveästi mitään feikkiyrityksiä ainakaan tietokonepuolella. Tämä firma on varmaan ihan asiallinen, koska sillä taitaa olla fyysinen kauppakin jossain Oulun suunnalla. Ilmeisesti kauppakeskus Zeppelinissä.

En kyllä keksisi miksi en tilaisi ko. firmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:52"]

[/quote]

Täytyy sanoa, että itse en kyllä ostaisi kun siinä on vain 120 GB:n kiintolevy. Ei meikäläiselle taitaisi riittää kun koneessa on teran levy (1000gb). Läppäriin ei taida teraa saada, mutta kyllä 120bg on ihan pirun piene kiintolevy nykyisillä standardeilla läppäreissäkin. Joku 300-500gb alkaisi olemaan Ok.

Saahan koneeseen tietenkin ulkoisiakin kiintolevyjä, mutta silti..

Vierailija
4/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tossa lukee "B-grade" eli b-luokka. Mitä se tuossa tarkottaakaan. Kysy liikkeestä.

Vierailija
5/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla uusi tai jotain kun näppäimistökin on kulunut. Täytyy sanoa, että en ostaisi tuolla hinnalla käytettyä noilla komponenteilla. Saisivat suoraan sanoa, että käytetty jo otsikossa.

Vierailija
6/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa noin yleisesti, että facebook linkit eivät ole normaalisti se ihan paras ja turvallisin paikka löytää shoppailupaikkoja. Tämä yritys on kuitenkin varmaankin ihan Ok.

Vierailija
7/15 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä SSD-kiintolevy on luxusta. Kone käynnistyy tosi nopeasti ja on muutenkin paljon nopeampi. Noissahan näytti olevan vielä uudet SSD-kiintolevyt. Käytetyissä koneissa tahtoo kiintolevyt mennä ensimmäisenä. Toki ne on kapasetiiltaan vielä aika pieniä, mutta ulkoiselle voi sitten laittaa elokuvat ym. paljon tilaa vievät tiedostot. Jos aloittajalla oli nimenomaan hakusessa iskunkestävä kone niin...

Vierailija
8/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaa tilata koska itse olen tilannut 2 pöytäkonetta ja pelittää siinä kuin uusikin ,jos ei jopa paremmin. suosittelen. myös kannettaviakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut taitonetistä kaksi kannettavaa hp ja dellin molemmat toimineet todella hyvin,, ja muutenkin hyviä koneita,, yritys tietokoneita, uutena maksaneet yli 1000€,, käytettynä muutaman sata €,paljo parempia tehohkaimpia kun muoviset markettikoneet,,

Vierailija
10/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvia ei pidä säilyttää yhdessä mediassa esim. Tietokoneella vaan tietokoneen lisäksi esim. ulkoisella kovalevyllä tai pilvessä. Tosin ilmaisia nuo vaihtoehdot eivät ole.

Jos sinulla ei ole paljonkaan kokemusta tietokoneista, niin ostaisin paikasta, josta saat apua myös oston jälkeen. Kannattaa vertailla muistin määrää kun tekee ostopäätöksen. Tosin, mihin käyttöön kone tulee silläkin on merkityksensä.

Lenovo tai Dell on yleisimpiä konemalleja yrityksissä. Kun viittaa siihen,että miehelläsi on sellainen. Mutta niilläkin paljon eri malleja.

Vierailija
11/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin juuri uuden läppärin, ja kierrätysmielessä olisin mielelläni ostanut käytetyn koneen Taitonetistä. Valitettavasti siellä kuitenkin hinnat vain näennäisen halpoja, samalla hinnalla saa varsinkin alennusmyynneistä monta kertaa tehokkaamman uuden koneen samalla hinnalla, tai jopa halvemmalla. Useamman tonnin kone muutaman vuoden takaa häviää suorituskyvyssä roimasti uudemmalle keskitason raudalle, sen verran nopeaa mm. prosessorien kehitys on. Vanha tehokone on entinen tehokone.

Aavistuksen ahneelta tuntuvat Taitonetin hinnat, mutta jos kauppa käy niin mikäs siinä, ja hatunnosto toki kierrätysidealle. Itse päädyin ostamaan alennusmyyynnistä hinta-laatusuhteeltaan paljon järkevämmän ja tehokkaamman koneen. Puolet pois hinnoista, ja saatan harkita seuraavan koneen hankintaa Taitonetistä. Nykyisillä hinnoilla valitettavasti en vanhentuneeseen ylihintaiseen tekniikkaan rahojani tuhlaa.

Vierailija
12/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden asus koneen dna kaupasta. Todella hyvä kone maksoi vain 400 euroa.

Vierailija
13/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitonetti myy paljon yritysten käytöstä poistettuja koneita, eli B-grade on luultavasti käytetty.

Toisekseen hyvin harva kannettava on iskunkestävä. Joku Panasonic Toughbooksarja tai vastaava taitaa jo kestää vähän kovempaakin käsittelyä.

Vierailija
14/15 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut kaksi läppäriä taitonetistä,ja olen ollut niihin todella tyytyväinen,,hp,,ja dell,,halvalla tehokkaat koneet,,kaikki oli niin kun luvattiin,,suosittelen,,

Vierailija
15/15 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut puolestani vain yhden,tämän jolla tätä kommenttia kirjoitan. Ainakin minä olen ihan todella tyytyväinen tähän Lenovoon. Tuli kadessa työpäivässä Helsinkiin hyvin pakattuna. Käyttöönotto todella helppoa jne. Plus, että näissä tietsikoissa on vuoden takuu ja palautusoikeuskin. Riskitöntä ostamista.