Mieheni paskoo niin kovaäänisesti yöllä että herään siihen!
Minua ei haittaa että mieheni menee aina 2-3 tuntia minun jälkeeni öisin nukkumaan, mutta se alkaa paskomaan lounastaan/aikaisempia aterioitaan aina kamalaan ääneen keskellä yötä kun olen unessa! Vessamme on aivan makkarin vieressä, seinän toisella puolella... Kuvottavaa herätä siihen melkein joka yö! :( Mitä tehdä moiselle?
Kommentit (13)
Pistä sen iltapalaan risiiniöljyä. Vessakäynnit sujuu nopeemmin.
Miksi se yöllä sontii? Yöllä nukutaan. Punttimiehiä ja liian protskupitoinen ruokavalio?
Miehesi kannattaisi käydä lääkärissä, sillä normaali elimistö harvoin paskantaa yöllä.
Mahataudissakin kehoitetaan menemään heti lääkäriin, jos ripuloi yöllä.
Hänen elimistönsä sisäinen kello on väärässä.
Komennat että nyt nukkumaan ja paskot sitten aamulla.
Ihanko pitäisi päivystykseen lähteä, koska yöllä kura lentää? Ehhehee
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:37"]
Ihanko pitäisi päivystykseen lähteä, koska yöllä kura lentää? Ehhehee
[/quote]
Mieluiten päivystävälle kellosepälle.
Ap:n täytyy rukata omia ajatuksiaan. Yöllä havahtuu paskomiseen = maailmassa kaikki hyvin ja normaalisti, voin jatkaa uniani.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:30"]
Miehesi kannattaisi käydä lääkärissä, sillä normaali elimistö harvoin paskantaa yöllä.
Mahataudissakin kehoitetaan menemään heti lääkäriin, jos ripuloi yöllä.
Hänen elimistönsä sisäinen kello on väärässä.
[/quote]
No höpsis. Jos mies valvoo myöhempään, ihan normaalia nukkumaanmenoaikaan käydä jaskalla. Ja ihan normaalia myös ripulitaudissa paskoa yöllä. Vuorokausirytmistä en sano mitään ja aloittajan ongelmaan en osaa sanoa muuta kuin eikö mies voisi vuorata pöntön paperilla niin ei loiskahda?
Minä sontasin viime yönä joskus neljän aikaan niin, että varmaan rappukäytävään asti kuului. Yleensä vielä karjaisen sontiessani.
Joo, älä ainakaan keskustelu asiasta ja muista pysyä tuppisuuna ja ota avioero.
Alkaa jo vähän kyllästyttää nää äijien/provoilijoiden aloitukset.