Jaettiinko armin van buurenin keikalla kortsuja?
Mies oli vkoloppuna kyseisellä keikalla ja nyt laukusta löytyi lidlin kortsuja...
Meillä ei ole niitä käytetty kolmeen vuoteen ja epäilys heräsi..
Kommentit (41)
Kyselyni täällä taisi olla turha koska ei mies sellaista "keikkavaihtoehtoa" edes yrittänyt tuputtaa... Ei osannut ensin sanoa, oli itsekin ihmeissään ja hädissäänkin. Lopulta arveli että ovat kumit olivat jääneet toissakesäiseltä yhteiseltä reissultamme, jolloin ehkäisyn teho oli epävarma. Tarina on kaukaa haettu mutta kuitenkin mahdollinen koska sellaisia kausia ehkäisyn suhteen on tosiaan ollut. En vain ollut tiennyt että mies oli tuolla tavoin varautunut.
Sain nähdä puhelimen, sähköpostin ja facebookin sisällön enkä löytänyt mitään arveluttavaa.
Asian piiiitkän selvittelyn jälkeen yritän luottaa mieheen koska satavarmoja todisteita pettämisestä ei ole. Joku varmasti tulee nyt mollaamaan minua tyhmäksi ja saatan ollakin O.o En kuitenkaan keksi miten muuten minun nyt tulisi suhtautua...
Ap
Outo juttu. Luultavasti hän ei pettänyt, mutta oli sellaisia aikeita..?
Voit soittaa keikkajärjestäjälle ja kysyä sieltä, mitä promojuttuja paikalla oli. Mutta kuulostaa siltä, että miehesi ei salaile mitään. Miksi hän edes haluaisi pettää sinua? Miehet ovat niin kummallisia, että ei ihme vaikka joku hänen kaveri olisi heittänyt hänelle läpällä kortsuja! U never know.. ei stressiä!
Ainakaan mitään pidempään suhdetta ei todennäköisesti ole ollut koska mies on ollut asioistaan todella avoin. Minulla on vastaisuudessa myös lupa halutessani tehdä "pistokokeita" miehen kännykkään ja tietokoneelle jos haluan. Tuskinpa kuitenkaan haluan, koska mielestäni ihmisen yksityisyys on kuitenkin äärimmäisen tärkeää.
Miehellä ei pitäisi olla syytä pettää, mutta on huono puhumaan joten se aiheuttaa tietysti minussa joskus epävarmuutta.
Kiitos teille jotka vastasitte "keikkakyselyyni" ja olette laittaneet asiallisia kommentteja! :) On mukava huomata että täällä on empatiakykyisiäkin ihmisiä.
Miksi muuten pengoit miehen laukkua?
Mikä niissä kortsuissa on päiväys? siitähän se selviää..
Jos on hamaan tulevaisuuteen niin on tuoreita, jos kohta vanhaksi niin uusia. Voithan käydä paikallisesta lidlistä ostamassa samoja kortsuja ja verrata päiväyksiä, sillä saat varmuuden.
Varmaan oletti että tulee jotain nuorta typyä ;)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 22:33"]Kyselyni täällä taisi olla turha koska ei mies sellaista "keikkavaihtoehtoa" edes yrittänyt tuputtaa... Ei osannut ensin sanoa, oli itsekin ihmeissään ja hädissäänkin. Lopulta arveli että ovat kumit olivat jääneet toissakesäiseltä yhteiseltä reissultamme, jolloin ehkäisyn teho oli epävarma. Tarina on kaukaa haettu mutta kuitenkin mahdollinen koska sellaisia kausia ehkäisyn suhteen on tosiaan ollut. En vain ollut tiennyt että mies oli tuolla tavoin varautunut.
Sain nähdä puhelimen, sähköpostin ja facebookin sisällön enkä löytänyt mitään arveluttavaa.
Asian piiiitkän selvittelyn jälkeen yritän luottaa mieheen koska satavarmoja todisteita pettämisestä ei ole. Joku varmasti tulee nyt mollaamaan minua tyhmäksi ja saatan ollakin O.o En kuitenkaan keksi miten muuten minun nyt tulisi suhtautua...
Ap
[/quote]
Miehet on fiksuja, poistavat kyllä ajoissa kaiken materiaalin kännykästä ja koneelta koska tietävät että akat on mustasukkaisia. Pettämisaikeita on ollut. Trance-pippaloissa on kiimasta jengiä kun siellä osa vetää essoja jotka lisää sitä kiiman ja "ihastuksen" määrää
Exä petti mua ja itse sain vinkkiä just tuollaisista samanlaisista jutuista (kortsupaperi löytyi takintaskusta ym.) joka kerta mies oli hiukan hämillään ja väitti kiven kovaan ettei todellakaan ole pettänyt, tyrkytti katsomaan kännykänsä, fb:n, sähköpostit. Ei sieltä mitäán löytynyt kun mies petti baarissa eikä jaellut numeroitaan niille naisille niin kukapa häneen olisi osannut ottaa yhteyttä. Yhden riidan jälkeen sitten soitin miehen kaverille ja sanoin että olen just saanut kuulla että mies petti mua ja haluaisin nyt oikeesti tietää vähán enemmän. Kaveri sitten kertoi kaiken, vaikka enhän ollut mistään pettämisistä oikeesti tiennyt..oli vaan hyvin vahva tunne.
Kato nyt miten sun mies käyttäytyy ton jälkeen, jos on tosi tekopirtee tai muuten outo niin sinuna pitäisin vielä tuntosarvet pystyssä jonkin aikaa...
Ja ehdottomasti tsekkaisin ne kortsun päivämäärät!
Lopettaja paikalla.Tarvitaanko apua?
itekki petin omaa miehekettä... kyllä kelpaa välillä ottaa vierasta makkaraa niin sanotusti!! ;)) *reps* ja mies ei tiedä mittään, eikä tuu tietämäänkää =D
Ap, tule kertomaan, millaisen keskustelun kävitte!
Olin keikalla isolla porukalla, kukaan ei törmännyt kortsuihin, eli ei siis jaettu.