mikä etelänkohde edullisempi? entäs mihin menisitte mieluummin 2-3 vuotiaan kanssa - ?
kreikka, bulgaria, turkki tai espanja? Bulgariassa viime kesänä, tykättiin ja on suht edullinen vielä, kypros sikakallis. Onko kellään kokemusta tai vinkkejä - kertokaa kiitos?! haluttaisi niin jonnekin mut kun aina vaan ollaan Thaimaassa käyty niin ei oikein tiedetä mihin kannattaisi lähteä? (Thaimaaseen lähdetään sit kun tyttö n 4v)
Kommentit (3)
mukana mun lapset 1v ja 2.5v sekä sisko 5v tyttönsä kanssa.
Tykkäsimme kovasti, käy lukemassa soneraplazan matkalaukussa on paljon turkkiaiheista (myös asiallista) juttua. Itse olen kirjoittanut mm. otsikoiden taaperon ruoat turkissa, veneretket icmeleristä ja icmeler/ören alla meidän kokemuksia.
Lyhkäsesti, meistä Turkki peittosi esim Kreetan mennen tullen.
Ihania lapsirakkaita ihmisiä, herkullista tuoretta paikallista ja kansainvälistä ruokaa, siistiä ja turvallista, puhtaat matalat rannat, upea luonto ja saaristo. Lyhyt lentomatka ja edullinen hintataso.
Suosittelen etenkin Icmeler on lapsiperheille ihan huippu!
Kreikka ja Espanja ovat ihan samaa hintatasoa Suomen kanssa. Mutta me ei olla ainakaan tykätty Bulgariasta Tai Turkista, joten sinne ei enää mennä. Mallorcan Alcudia oli kiva kohde lasten kanssa.