Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ystäviä, jotka puhuvat vain ja ainoastaan lapsistaan?

Vierailija
25.07.2006 |

mulla on muutamia ystäviä, jotka olen tuntenut pitkään, ja joiden kanssa käydään kahvilla ilman lapsia. Meillä kaikilla on jo isompiakin lapsia, joten ihan tuore juttu äitiys ei meille kenellekään enää ole. Olisi kiva puhua omista harrastuksista, kuulumisista, menoista, kiinnostuksen kohteista ja kaikenlaisesta. He puhuvat vain ja ainoastaan lapsistaan ja lasten tekemisistä. Miten tässä näin pääsi käymään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pidettyä kauheasti yhteyttä...

Vierailija
2/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja tuttavallani on samanikäiset lapset. Kun nähdään, olisi mukava kuulla mitä ihan oikeasti mitä kuuluu, eikä moneltako se Pekka on käynyt päiväunille ja pissannut pottaan... (Korjaan " me käytiin unille ja pissattiin pottaan" .)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siihen on hyvä syy: Kaikki mitä teen liittyy lapsiin, joten väistämättä ne tulee puheeksi. Harrastaa en ehdi ja töissä en ole (äitiyslomalla) ja oma aika on tuntematon käsite, joten kaikki mitä mulle kuuluu, liittyy lapsiin. Onneks on paljon samassa tilanteessa olevia kavereita, joiden kanssa lapsista jutteleminen on nautittavaa!

Vierailija
4/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just vain tuollaista tavallista lapsiperheen arkea :)

T. 6

Vierailija
5/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta, että ystävääni ei enää kiinnosta mistään muusta kun omista lapsistaan puhuminen. Meillä ei vielä lapsia yrityksistä huolimatta ja joskus olisi kiva puhua jostain muustakin ettei tulisi ikävä mieleen. Mutta ei... Sitten ihmetellään miksi välit katkeaa...

Vierailija
6/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä taas niin kamalasti kypsyttää kuunnella vain lapsijuttuja, olenhan minäkin vielä olemassa.

RIippuu niin hirveesti kavereista. Hiekkalaatikon reunalla olevien kanssa ei tosin paljon muuta kuin lapsijuttuja puhuta kun kerran lasten kautta tavallaan on tutustuttukin...

Vanhoja koulu- tai duuniaikaisia likkakavereita tulee nähtyä onneksi harrastusten ja biletyksen merkeissä, silloin EI puhuta lapsista

Vierailija
7/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai lapsia vielä vuosia minua ennen. Oman lapsen saatuani ajattelin, että nyt vihdoin ymmärrän häntä. Ymmärsin kyllä, mutta kyllästyin. Hän ei tosiaan " osannut" puhua muusta kuin lapsistaan.

Hiljalleen välimme hiipuivat kokonaan.

Vierailija
8/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niitä joita jaksaa kiinnostaa jokin muukin kuin oma elämä, vaikkapa maailman tapahtumat tai ystävän kuulumiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi