Toimivia erektio vinkkejä
Eli ei perus liikunta, elämäntavat vaan mitkä parantavat mielestänne stondista? Itse oon alkanu käyttää treenin jälkeen larginiinia ja ehkä jopa huomannut jotain toimivuutta verenkiertoon. Entäs teillä?
Kommentit (36)
En kovinkaan säännöllisesti käytä. Välillä parinakin iltana putkeen, sitten voi olla kolmekin päivää taukoa. Laite on joku ihan halvimmasta päästä oleva. Eipä sen vaikutus ihan päivässä, kahdessa näköjään katoa itseltä. Toi lepomitan muutos on vähän niin ja näin. Ihan kiva juttu kotioloissa, mutta esimerkiksi duunissa on yleiset suihkutilat, jossa tulee käytyä. Jotenkin noloa, kun kävellessäkin kalu lentelee puolelta toiselle😅
M37 kirjoitti:
En kovinkaan säännöllisesti käytä. Välillä parinakin iltana putkeen, sitten voi olla kolmekin päivää taukoa. Laite on joku ihan halvimmasta päästä oleva. Eipä sen vaikutus ihan päivässä, kahdessa näköjään katoa itseltä. Toi lepomitan muutos on vähän niin ja näin. Ihan kiva juttu kotioloissa, mutta esimerkiksi duunissa on yleiset suihkutilat, jossa tulee käytyä. Jotenkin noloa, kun kävellessäkin kalu lentelee puolelta toiselle😅
Seksikäs kalu; eikä ole noloa kun heiluu..vaan yes! Tuo toinen kalunkuva, ei oikein avautunut kun oli siinä pumpussa...
M37 kirjoitti:
No se ei ole minun kuva
ai, no kenen se oli, herra Beenkö?? Kaunis oli, ja kiva olis nähdä ihan juhlakunnossakin.
Nainen vaihtoon niin stondis paranee.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaihtoon niin stondis paranee.
Myös paranee kun vaihtaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
M37 kirjoitti:
No se ei ole minun kuva
ai, no kenen se oli, herra Beenkö?? Kaunis oli, ja kiva olis nähdä ihan juhlakunnossakin.
En tiedä. B:n tai C:n herrahan kommentoi minun kuvaani ja laittoi omansa.
M37 kirjoitti:
Liputan pumpun puolesta. Erektio vaikeuksia ei tosin oikeasti ole, mutta hupi mielessä käytellyt muutaman viikon ajan ja voin sanoa, että erektiot on aivan jäätäviä ja tuntuma naidessa on huikea. Lepomitta tosin on muuttunut karmean kokoiseksi. Eilen tuli näppästyä kuvakin ihan huvikseen. Viimeksi tiistaina pumppua käyttänyt ja eipä näytä ihan heti vaikuttavan kalun kokoon. Se on lepomitaltaan sellainen, kyn aikaisemmin oli puoliheijarissa. Löytyy aijaa sivulta o 9 Y c S n
15cm näyttää olevan levossa. Erektiossa on sen 18cm
Huh. Tämä kuva aiheuttaa jonkinlaista värinää minulle. Ihana juuri noin, eikä mitään rasvaisia seisokki kuvia. Jää tilaa mielikuvitukselle. Voin vain kuvitella, kun tuo nousee pystyyn. Vaimosi varmasti on tyytyväinen.
M37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37 kirjoitti:
No se ei ole minun kuva
En tiedä. B:n tai C:n herrahan kommentoi minun kuvaani ja laittoi omansa.
siis 2 kuvaa olen nähnyt; toinen ihan vapaana, ja kauniisti; toinen siis pumpussa...en muita ole nähnyt...
No joo, joo. Kaksi kuvaa tässä ketjussa esiintyy. Se vapaana kuva on minun ja pumppukuva jonkun toisen. Ei ole c:tä ainakaan vielä.
Tuo M37 kuva saa kyllä minutkin harkitsemaan pumpun ostamista. Omani on varsinkin levossa täysin olematon. Se nyt ei ole parhaassa seisokissakaan noin suuri mutta jos edes tuon lepomitan saisi näyttämään miehen vehkeeltä.
Kyllähän tuollainen kelpais omiinkin haaroihin. Musta olis just hienoa ku tollanen kulli heiluis kunnolla kävellessä jossain yleisissä saunailloissa eikä hävettäis kyl yhtään.
No niin, kiitos ja hyvä että kelpais ukoille ja akoille. Mutta tämä kalu on vain yhden daamin käytössä ja pysyy, mikäli se minusta riippuu (kirjaimellisesti) keskitytään nyt niihin hyviin erektio vinkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo M37 kuva saa kyllä minutkin harkitsemaan pumpun ostamista. Omani on varsinkin levossa täysin olematon. Se nyt ei ole parhaassa seisokissakaan noin suuri mutta jos edes tuon lepomitan saisi näyttämään miehen vehkeeltä.
Tää ois ku mun kirjoittama vuosia sitten. Joskus seurusteluaikoina naiset kyselivät leikillään että kummassa lahkeessa pidän... Mä sitten vaan vaikeana kun lepotila oikeasti mitätön eikä siis kumpaankaan lahkeeseen. Nyt muutaman vuoden pumpanneena pitää oikein lepotilassa kattoo että kumpaan lahkeeseen sujauttaa. Niin suuri on ero. Erektiossakin on tietysti tullut kasvua, lähinnä kuitenkin paksuudessa.
M37 kirjoitti:
Liputan pumpun puolesta. Erektio vaikeuksia ei tosin oikeasti ole, mutta hupi mielessä käytellyt muutaman viikon ajan ja voin sanoa, että erektiot on aivan jäätäviä ja tuntuma naidessa on huikea. Lepomitta tosin on muuttunut karmean kokoiseksi. Eilen tuli näppästyä kuvakin ihan huvikseen. Viimeksi tiistaina pumppua käyttänyt ja eipä näytä ihan heti vaikuttavan kalun kokoon. Se on lepomitaltaan sellainen, kyn aikaisemmin oli puoliheijarissa. Löytyy aijaa sivulta o 9 Y c S n
15cm näyttää olevan levossa. Erektiossa on sen 18cm
Oman pumpun (pituus 22 cm pitkä ja 6 cm paksu, varustettuna 20 cm pituusasteikolla) ostin yli 10 vuotta sitten seksikaupasta. Silloin alkuun pumppailin innokkaasti. Orgasmit olivat todella voimakkaita naidessa jonkun naisen kanssa. Aikaa myöten sitten pumpun käyttäminen jäi taka-alalle elämässä erilaisten tilanteitten takia.
Nyt itsekin aloin tässä jokunen viikko sitten käyttämään jälleen pumppua. Penikseni paisuu putkessa täysin kivuttomasti yli 18 sentin pituuteen.
Mutta erektiopumpussa putkessa on ns. pieni "valuvika" nimittäin putken sisällä se pieni putki, joka imee ilman pois ONKIN just 19-20 cm alueella. Eli en voi pumpata penistäni ihan täyteen mittaan.
Mutta kysyisin te jotka käytätte innokkaasti penispumppua. Niin minkänlaisia ohjeita te saitte mukaan?
Itse sain aikonaan mukaani yhden A4 arkin jossa on seuraavanlaiset ohjeet:
Voitele kumitiiviste (donitsi) liukuvoiteella. Työnnä penis tiivisteen läpi putkeen niin, että putki painuu tiiviisti kehoa vasten. Pumppaa putkeen tyhjiö. Lisää tyhjiön määrää pumppaamalla, kunnes erektio on saavutettu. Anna tyhjiön olla 1 - 2 minuuttia, sen jälkeen tyhjennä putki kokonaan.
- Ensimmäisellä viikolla 10 minuutin ajan päivittäin.
- Toisella viikolla 20 minuutin ajan päivittäin.
- Kolmannella viikolla ja siitä eteenpäin 30 minuutin ajan päivittäin.
Mikäli tunnet fyysistä kipua peniksessäsi olet pumpannut liikaa.
Harjoitusjakso pituus on 3 kuukautta, jonka jälkeen on hyvä pitää tauko. Puhdista putki ja tiiviste lämpimällä vedellä.
Toinen kysymys: Minkälaisia liukuvoiteita te käytätte. Itse käytin alkuun ID Gliden tekemää vesipohjaista liukuvoidetta, jota sai seksikaupasta (lopetti muutama vuosi sitten). Nyt sitten päivittäistavarakaupasta Protexin tekemää vesipohjaista liukuvoidetta, joka tuntuu puolen tunnin käyttämisen jälkeen kuivuvan donitsiin, jolloin joutuu vehjettä ns. "repimään" tiiviisteestä pois. ID Gliden kanssa ei ollunna tuollaisia ongelmia. Kaupassa olisi myynissä myös RFSU tekemää vesi ja silikonipohjaista liukuvoidetta. Voiko tuota käyttää kumitiivisteen kanssa?
Hieno kalu on! Kuinka usein käytät pumppua ja millanen laite on?