Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkyvyttömyyseläkeläiset.

Vierailija
24.02.2014 |

Miksi olette eläkkeellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko eläkepäätöksen diagnoosia vai muuta syytä? :)

Vierailija
2/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin tarpeeksi pohköä. Läpi meni. Pillerit vaan pitää muistaa hakee ja hävittää, että luulevat mun syöneen ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin tarpeeksi pohköä. Läpi meni. Pillerit vaan pitää muistaa hakee ja hävittää, että luulevat mun syöneen ne.

Vierailija
4/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 09:05"]

[/quote]

Ihan kuin olisit halunnut eläkkeelle? Miksi kukaan haluaa eläköityä ennen eläkeikää?

Vierailija
5/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi hengata kavereiden kanssa, löhöillä ja pelailla kotona sen sijaan että menisi MacTöihin?? YOLO :)

Vierailija
6/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 09:09"]Miksi kukaan haluaisi hengata kavereiden kanssa, löhöillä ja pelailla kotona sen sijaan että menisi MacTöihin?? YOLO :)

[/quote]

No esimerkiksi minä? Rakastan työtäni, olen siinä hyvä. Menen joka päivä tyytyväisenä töihin. Olisi ihan hirveää olla kaiket päivät kotona löhöämässä. Niin ja ystävätkin on toki työelämässä. Lisäksi haluan ansaita rahaa enemmän kuin mitä kotona makaamalla on mahdollista.

Vierailija
7/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 09:02"]

Miksi olette eläkkeellä?

[/quote]

Autismin vuoksi.

Vierailija
8/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut pri vuotta osatyökyvyttömyyseläkkeellä. Hoitava lääkäri teki lausunnon ja minä hakemuksen, meni kerralla läpi. Minusta on mukava olla töissä, mutta kokopäivätöissä en jaksa olla. Tulot pieneni jonkin verran, mutta on tämä sen arvoista. Nyt pitää vain toivoa, että sairaus ei pahene niin paljon, että joutuisin kokonaan eläkkeelle. Ja se syy on fyysinen sairaus, diagnoosia en kerro.