Nimetkää kissani, palstalaiset
Olen ottamassa itselleni kaksi poikakissaa. Pää lyö tyhjää nimien suhteen. Heittäkää hauskoja ja omaperäisiä ehdotuksia.
Kommentit (193)
Oi voi, jos en olisi kissalle allerginen, minulla olisi kissa! Sen nimi olisi Kisukki.
Jos olisi kaksi kissaa, niin se toinen olisi sitten Miska. Kun olin lapsi, naapurissa oli sen niminen kissa, ja se oli IHANA! Muistan miten istuin rappusilla kesäaamuina ja odotin, milloin naapurin Miska päästetään ulos. Se tuli aina häntä suorana minun luokseni. Vieressä oli pieni metsikkö ja siellä seikkailtiin Miskan kanssa, se kuljeskeli aina minua lähellä ja aina kun huusin sitä, se ilmestyi jostain.
Miskan omistajat oli vanha pariskunta ja aina lauantaisin se mies tuli torilta ja jostain ihmeen syystä Miska osasi aina odottaa sitä. Kun se pappa toi sille torilta kalaa tai jotain muuta hyvää, Miska söi ja kehrätä hurrasi samalla, kun oli niin onnellinen.
Aikuisena mulle puhkesi kissa-allergia. Käsittämätön asia, mistä sellainen voi tulla. Koirille en ole allerginen, onneksi kumminkaan.
😺😸 Vautsi, sinulle on tulossa kaksi pojua. Minkä ikäisiä? Olen katunut sitä, että meillä on vain yksi kolli. Mielestäni kissa tarvitsee kaverin, ei ihminen lajikaveria korvaa. Ymmärrän, että haluat vinkkejä palstalaisilta, mutta eikö olisi kiva vähän katsella heitä kotona jolloin saatat itse keksiä osuvammat persoonalliset nimet. Kun kissoja tulee kaksi, niin itse en antaisi samantyyppisiä nimiä. Kissamme 15+ tunnistaa nimensä, tai ainakin tuntuu tietävän kun kutsu käy niin kannattaa kipittää näkösälle, koska silloin on aina jotain kivaa tarjolla. Harjaamisesta nauttii ja tietysti on innoissaan mikäli on tarjolla joku herkkupala.
Mitä tiedät että ne on poikia. Ovatko ilmaisseet tuntevansa sukupuoli-identiteetin vastaavan biologista?
No eihän tässä nyt ole mitään järkeä kysellä ventovierailta tulevien perheen jäsentesi nimiä. Eikö sulla ole itsellä esim. suosikkimuusikoita tyyliin Elvis ja Remu tai elokuvamaailmasta Valentin ja Tauno, jonkun kirjan tai kirjasarjan henkilöt, naapurustossa asuvat eläkeläispappakaverit jne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jo:
Trump ja Biden
Toinen on punaturkkinen ja toinen harmaaturkkinen :)
:) Harmaa on parempiluonteinen.
Mun työkaveri otti kaksi kissanpentua ja antoi kummankin päiväkoti-ikäisen lapsensa nimetä kissan.
Toinen oli leijonakuningasfani, joten kissasta tuli Mufasa. Toinen lapsista oli juuri käynyt päiväkodissa metsäretkellä ja halusi siitä innostuneena nimetä toisen kissan Käpytikaksi.
Niin niistä kissoista tuli Mufasa ja Käpytikka, myöhemmin vaihtui muotoon Mufis ja Käpis.
Hauskoja mun mielestä, vaikka pyörittelikin päätään, kun lapset kertoi nimivalinnoistaan.
Viirus ja Raidus. Jos otat kolmannen , se voi sit olla Juovus-kissa.
Ei pidä paikkaansa, paitsi tietysti kastroinnin osalta. Maatiaiset toimivat sisäkissoina ihan siinä kuin rotukissatkin, eivätkä pennusta asti yhdessä olleet tuota ongelmia. Leikkivät kyllä rajusti, mutta siitähän ne pitävät.