Onneksi on maskit :) voin tupakoida eikä kukaan haista mitään ;). T. Salaröökaaja
Kommentit (17)
Jep, ja kumihanskat kädessä kun polttelee, ei kukaan tiedä mitään ;)
Ja kun pimeässä polttelee, ei kukaan edes nää.
Se tupakansavu tulee maskin sisään ja muukin tuoksu pääsee maskin sisälle.
Haistaa. Esim oon parturi ja haistoin tänää maskin läpi, että eräs asiakas oli tupakoinut
Aiheutat siis entistäkin pahempaa vahinkoa keuhkoillesi, kun tupakanpolton myrkyt eivät pääse poistumaan keuhkoistasi niin hyvin kuin ilman maskia ja jopa hengittelet niitä uudelleen takaisin keuhkoihisi.
Mikä savu? Eikai sitä savuaa enää tule 😂😂😂
Haistaa. Minkä ihmeen takia jotkut tupakoijat kuvittelevat, ettei sitä haista? Kyllä mä haistan, mutta en minä siitä viitsi joka välissä mainita. Yksi tyttö 17 v säikähti kun näin hänet tupakalla, on sellaisessa vapaaehtoistyössä ja minä ohjaan näitä alaikäisiä. Kyllä mä haistoin jo alussa, että tupakoijahan siinä on. En puutu asiaan, koska se ei kuulu minun toimenkuvaani, minä neuvon vain miten työt tehdään ja pidän huolta siitä, että joku aikuinen on samaan aikaan paikalla.
No ei maskin läpi haista röökiä :D
Vierailija kirjoitti:
Haistaa. Minkä ihmeen takia jotkut tupakoijat kuvittelevat, ettei sitä haista? Kyllä mä haistan, mutta en minä siitä viitsi joka välissä mainita. Yksi tyttö 17 v säikähti kun näin hänet tupakalla, on sellaisessa vapaaehtoistyössä ja minä ohjaan näitä alaikäisiä. Kyllä mä haistoin jo alussa, että tupakoijahan siinä on. En puutu asiaan, koska se ei kuulu minun toimenkuvaani, minä neuvon vain miten työt tehdään ja pidän huolta siitä, että joku aikuinen on samaan aikaan paikalla.
Minä en yleensä haista että joku työpaikalla on käynyt polttamassa. Kun tupakointi on kielletty työajalla (mutta sitä ei noudateta) niin välttämättä en muutenkaan huomaa että joku polttaa.
Noh.. kohta ei haista kukaan kun korona vienyt hajuaistin!! Voi mikä vapaus 😁
Kyllä maskin läpi haistaa röökin