Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko oppinut AV-palstan kautta jotain Suomen kansasta?

Vierailija
06.11.2020 |

Itse olen oppinut ettei kansa olekaan niin fiksua kuin kuvittelin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että on ihan hyviä päiviä täällä ja sitten on todella huonoja. Itsekin välillä menen riman alta ja sitten häpeän että noinko tuli sanottua. Mutta voisi olla tylsempää kun kaikki väkisin pinnistäisivät vain tasokasta juttua.

Ehkä tänne vaan kuuluu se kaikki mölyäminen ja läpänheitto, parjaaminenkin. Eihän täällä ole kenenkään pakko notkua. Joskus kun tähdet on kohdillaan syntyy ihan hulvatonta tarinaa johonkin ketjuun. Kun välillä aamuyöllä luen näitä niin naurattaa hervottomasti.

Vierailija
22/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että se mitä ihmiset puhuu kasvotusten ei ole sitä mitä he oikeasti ajattelevat. Ne oikeat ajatukset sanotaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oppinut ettei kansa olekaan niin fiksua kuin kuvittelin.

Olet hyvä esimerkki jos pidät av:ta hyvänä otoksena suomen kansasta.

Tämä on taas sinun ihan oma tulkintasi. Kyllä palstalta voi oppia suomalaisista vaikka kaikki eivät olekaan täällä tasapuolisesti edustettuna. 

Ap

Vierailija
24/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen äo vissiin 35 Suomessa, ihan pimeen tyhmää porukkaa. Ja tää sakki saa vapaasti lisääntyä ja äänestää? Ei hlvt. En kyllä enää ihmettele miks asiat on niin päin vtt...

Vierailija
25/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus anonyymiin öyhöttämiseen on ollut kaikkein heikkolahjaisimman ja häijyimmän kansanosan digiloikan motiivi. Nyt ennen vuosikymmeniä pelkästäään kissalleen puhuneet peräkammarinpojat yrittävät tavailla kulttuurimarxsmismia palstalle äpyllä.

Joo, nehän täällä laittaa näitä miljoonia aloituksia "saaks mä leikata 10 millii hiuksia lyhemmäks" tai "mun mies sitä ja tätä" tai "kasvattami lapsi on hirviö apuuuva". Aivan. Bingo. Ai että sä oot fiksu.

Vierailija
26/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on pieni alaryhmä katkeria, miehettömiä naisia, naisia, joilta puuttuu kaikkinainen kyky itsereflektointiin. Asuvat täällä vauvalla.

Tuon kirjoittaja on niitä alkuperäisen viestin "miehiä". Koska miehet on enimmäkseen kivoja, ei niin kuin palstan katkeropojut.

Vierailija
27/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus anonyymiin öyhöttämiseen on ollut kaikkein heikkolahjaisimman ja häijyimmän kansanosan digiloikan motiivi. Nyt ennen vuosikymmeniä pelkästäään kissalleen puhuneet peräkammarinpojat yrittävät tavailla kulttuurimarxsmismia palstalle äpyllä.

Joo, nehän täällä laittaa näitä miljoonia aloituksia "saaks mä leikata 10 millii hiuksia lyhemmäks" tai "mun mies sitä ja tätä" tai "kasvattami lapsi on hirviö apuuuva". Aivan. Bingo. Ai että sä oot fiksu.

Menisit sinäkin muuttotappiokylän nettosaajaperäkammarinpoika töihin.

Vierailija
28/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii luokattoman surkeita trolleja, jos haluaa jostain päivän polttavista jutuista hauskaa sananvaihtoa lukea, menen yli laudalle.

Persusedät on juuri niin looserijengiä kuin uskoinkin. Keski-ikäiset räkättää naisten tekemisistä tuhansin viestein. Maisa Torppa ja Martina esim kohteena.

Poliittiset keskustelut on täysin typeriä, kuin 15 v jonnen kansa puhuisi.

Tänne on kertynyt setämiehet ulisemaan, joten ei sisältöä.

Näitä kai siitä populasta se 10%, ja oikeasti heistä pysyn kaukana. Imbesilliä ja lapsen tasoista keskustelua voi käyttää korkeintaan viihteenä. Tosin harvoin naurattaa käynnit täällä. Lähinnä tulee paha olla.

Vierailija
29/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just just.

Jokainen aikuinen tunnistaa nämä ”naisen huoli” keskustelut provoiksi. Kertoo lähinnä setämiehen älystä, että jaksaa pakkosyöttää näitä aloituksia tänne.

Vierailija
30/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on pieni alaryhmä katkeria, miehettömiä naisia, naisia, joilta puuttuu kaikkinainen kyky itsereflektointiin. Asuvat täällä vauvalla.

Tuon kirjoittaja on niitä alkuperäisen viestin "miehiä". Koska miehet on enimmäkseen kivoja, ei niin kuin palstan katkeropojut.

En muuten ole! Silti sinun piti aloittaa heti nimittely ja leimaaminen. Onneksi naiset ovat kuitenkin useimmiten kivoja, toisin kuin te palstan miesvihaajanaiset.

Vierailija
31/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut että tosikkoja on enemmän kuin olen kuvitellut. Ap on siitä hyvä esimerkki.

Tässä taas hieno esimerkki asiasta, joka tällä palstalla ärsyttää kovasti. Luetaan rivien välistä aivan olemattomia asioita tai oletetaan jotain omien ennakkoluulojen perusteella.

Toinen esimerkki eiliseltä. Sanoin ottavani yhden lasillisen viskiä. Heti alkoi joku nimetellä juopoksi.

Vierailija
32/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "kansa". Tarkoitit varmaan suomalainen yhteisö. Alanuolitushullut tulee nyt asialle. Siis miten voit sanoa kansa? Eurooppa on ryhtynyt kommunistisella demokratialla vaikuttamaan amerikkaan kaikin jopa kuningas monarkian voimin josta media ei hiiskahdakkaan. Euroopan olisi pitänyt ryhtyä vahvistamaan eurooppalaista identiteettiä niin me voisimme olla SCANDINAAVINEN KANSA ķáméľíńpášķáń sijaan. Alanuolitushullut ovat lampaita jotka pelleilevät ķàmèĺèideń kanssa ja kiusaavat hevosia sekä he ilmeisesti haluavat tuhota scandinaavisen identiteetin toivon.

Palstalaiset ovat otos Suomen kansasta. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä, että millainen otos on kyseessä. 

Ap

Huoh.

Vierailija
33/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää nälviä ja ilkeillä toiselle sensijaan että kommentoisivat asiallisesti. Sellaista ihme naljailua ja oman fiksuutensa ja tietämyksensä korostamista. Tyypillistä käytöstä ihmiselle, jolla on alemmuuskompleksi.

Vierailija
34/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että suomalaisen saa puolelleen kun alkaa puhua sille kuinka se tällä hommelilla hyötyy ja säästää. Suomalaiset rakastavat nuukailua ja säästämistä ja sitä ettei naapuri saa yhtään enenmpää kuin mitä itse saa. 

Vierailija
35/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkäävät trrrrollaamisesta :D

36/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätöksiä palstakokemuksiin liittyen, jotka sattuvat tulemaan mieleeni...

- Ihmisillä on voimakkaita tunteita liittyen politiikkaan ja politiikkoihin, mutta he eivät ehkä aina osaa tai halua näyttää monipuolista ja kriittistä ajattelua vakaumustensa suhteen. Hyvin suuri osa poliittisesta keskustelusta koostuu nälvivistä heitoista tai "Herätkää lampaat!"-tyylisestä saarnaamisesta. Poliittisia kannoista puhutaan usein essentialistiseen sävyyn. Esimerkiksi: "Totta kai vasurit uskovat väitteen X, hehän ovat vassareita."

- Essentialismista tulee mieleen myös se, että ajatukselle essentialistisesta älykkyydestä tunnutaan antavan paljon painoarvoa. Ihmiset kuvailevat itseään ja muita usein tietyn älykkyystason omaavina.

- Monet, ja ehkä etenkin monet naiset, tuntuvat kokevan merkittävää pelkoa liittyen esimerkiksi koskemattomuuteen tai turvallisuuteen. Monella tuntuu olevan kokemuksia väkivallasta tai vääryyksistä, jotka vaikuttavat heihin melko merkityksellisesti.

- Huonot suhteet ja muiden huono käytös tuntuvat myös vaikuttavan moniin melko voimakkaasti.

- Jotkin kirjoittajat vaikuttavat suorastaan masentuneilta. Kansalliset stressi- ja masennustilastot eivät näy vain paperilla, vaan saattavat tulla myös esiin keskusteluissa.

Vierailija
37/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta EI edusta Suomen kansaa. Tämä on persujen palsta. Palstalta voi oppia persuista, ei Suomen kansasta. Siitä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että persut ovat tyhmiä.

Kuten sinustakin huomaa niin ihmisiä on todella paljon joilla on pakko-oireinen häiriö,

sinullakin on paha pakkomielle persuista, ajattelet heitä joka päivä, et voi olla ajattelematta

Vierailija
38/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joukossa ammattitoimittajia jotka tulevat tänne revittelemään rennosti  ja pitämään hauskaa.   Virheellisesti kai jokainen osaa kirjottaa.  Sillä voi pitää tiettyä tyyliä yllä.  Omassa oikeassa elämässään voi joutua tilille puheistaan , täällä voi vaikka kokeilla  jonkun aran asian julkisuusarvoa. Olen ihmetellyt miten tietämättömiä nuoret miehet ovat naisten elämästä noin yleensä. Ovat kai nukkuneet biologian tunnilla.    Vaikea kuvitella heitä  vastuulliseen parisuhteeseen ja huolehtimaan lapsista.

Vierailija
39/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä todeta kuinka paljon naiset kokevat väkivaltaa ja kiusantekoa ja rajoituksia opiskeluun ja liikkumiseen ollessan parisuhteessa. Tätä  salataan edelleen paljon.    Tuntuu että  se alkaa juuri silloin kun on se   vauva sylissä ja sitoo äidin kotiin.

Vierailija
40/48 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että aidot, oikeat ihmiset ovat Stadista, mutta vellihousuiset paskiaiset sanovat olevansa Hesasta. :)

M25 :)