Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri makuuhuoneet miehen kanssa

Vierailija
24.02.2014 |

Hei, toivoisin kokemuksia teiltä, joilla on eri makuuhuoneet puolisonne kanssa. Miten on toiminut?

Minä kärvistelin asian kanssa vuosia. MIlloin minä menin, milloin mies meni olohuoneen sohvalle. Mies kävi lääkärissä kuorsauksen takia. Rakenteelllinen juttu hänen nenäontelossaan, hän vain kuorsaa, ei sille mitään voi. Nuorempana olin sikeäunisempi ja pärjäsin asian kanssa jotenkuten, mutta nykyään olen herkkäunisempi, enkä kerta kaikkiaan enää jaksanut jatkuvaa heräilyä, miehen kääntelyä, uudelleen nukahtamisen vaikeutta.

Meillä on ylimääräinen pieni huone, joka on ollut työhuoneena ja nyt laitoin siitä itselleni oman huoneen. Olin sen sisustamisesta innoissani kuin pikkutyttö ;-). Se on sievä ja soma ja minulla on kauan kaivattu oma sänky, jossa saan rauhallisen yöunen. Menen huoneeseeni jo aikaisin, mies jää tv:n ääreen ja menee sitten omia aikojaan nukkumaan.

Kysyn teidän muiden kokemuksia, vieraannuttaako eri huoneet aviopuolisoita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia, mutta ei varmaan vieraannuta. Minulle on sama miten nukkuu (yksin tai kaksin) kunhan saa nukkua rauhassa.

Vierailija
2/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on eri rakennukset miehen kanssa.

Käydään vaan kylässä toistemme luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan samassa huoneessa, mutta voisin aivan hyvin nukkua eri huoneessakin. Itse en herää vaikka pommi pamahtaisi eli valot/äänet ei häiritse niin ihan sama missä nukun.. :) Oma peitto on ainut vaatimus, se pitää ehdottomasti olla.

Vierailija
4/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ollut suht pitkä ketju aiheesta, kannattaa etsiä.

minä olen aina ollut todella herkkäuninen ja kärvistelen myös kuorsaavan miehen kanssa. Mies on tosin yrittänyt tehdä asialle jotain, mutta siihen liitttyy myös allergiaa jne joten kuorsausta on enemmän tai vähemmän kausittain.

joskus on huonoja öitä, onneksi nyt harvemmin, enkä muista milloin viimeksi olisin passittanut miehen sohvalle ja vielä alakertaan (jossa sitten nukkuu selällään ja kuorsaa niin kovaa että kuuluu ylös asti, minä ovi kiinni ja korvatulpat...)

kannattaa ehkä yrittää hieman panostaa extraa parisuhteeseen! Itselleni ja miehelleni eri huoneet olisi kova pala.

Vierailija
5/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieraannuta. Mielestäni on tärkeintä että jokainen saa nukuttua mahdollisimman hyvin :) Älä ap ainakaan muiden ihmisten mielipiteistä välitä! 

Ainakin itse vieraantuisin miehestäni enemmän jos hän tahattomasti pitäisi minut joka yö hereillä.

Vierailija
6/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:20"]

kannattaa ehkä yrittää hieman panostaa extraa parisuhteeseen! Itselleni ja miehelleni eri huoneet olisi kova pala.

[/quote]

Jos toinen kuorsaa niin, että toinen ei saa nukuttua on ainut oikea/toimiva panostus eri huone, kukaan viitsi kuulosuojaimet korvissa jatkuvasti nukkua. Vai "kuorsaus-leikkaustako" tarkoitit...onko semmoisia muuten? Ja tosiaan minäkään en kaipaa nukkuessani kenenkään seuraa vaan nukun aivan mainiosti yksinkin.

Vierailija
7/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillle taas yhdessä nukkuminen on tärkeätä "iholla oloa". Vaikka koko päivä olisi kuinka kiireinen ja stressaantunut ja hellyydenosoitukset jäisivät vähäisiksi, niin viimeistään illalla ehtii olla kyljekkäin. Yöllä unissaan on molemmilla tapana välillä kosketella ja tarkistaa, että toinen on lähellä. MIes kuorsaa tosi paljon, nukun tulpat korvissa siksi.

Nukumme erillään oikeastaan kohteliaisuussyistä silloin, kun toinen on juonut jotakin ja haisee pahalle, tai on kerrassaan uneton ja tekee mieli lukea valot päällä ja touhuta koko yö. Lisäksi nukumme päiväsaikaan päikkäreitä, jos yö on jäänyt repaleiseksi. Ne nukun mielummin yksin, mies nukkuisi yhdessä.

Eiköhän tuo ap:n ratkaisu ole ihan ok, jos unet ovat menneet ihan mahdottomiksi ja tietoisesti pitää huolen siitä, että lähekkäin oloa kuitenkin riittää muuten. Tutkitustikin se lujittaa parisuhdetta.

Vierailija
8/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:20"]

[/quote]

Jos toinen kuorsaa niin, että toinen ei saa nukuttua on ainut oikea/toimiva panostus eri huone, kukaan viitsi kuulosuojaimet korvissa jatkuvasti nukkua. Vai "kuorsaus-leikkaustako" tarkoitit...onko semmoisia muuten? Ja tosiaan minäkään en kaipaa nukkuessani kenenkään seuraa vaan nukun aivan mainiosti yksinkin.

[/quote]

tässähän ei eri huoneet ollut pelkkä se juttu vaan myös se että ovat illatkin erillään, hän menee huoneeseen "jo aikaisin" ja mies jää yksin tvtä katsomaan. Omasta mielestäni rivien välustä paistaa jotain muutakin kuin vain kuorsausongelma...

Vierailija
9/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne huonot yöunet jatkuvasti aiheuttaa enemmän ongelmia parisuhteelle kuin nukkuminen eri huoneessa.

Vierailija
10/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalle ratkaisulle. Minä nukun sata kertaa paremmin kun mies on yövuorossa. Herään jatkuvasti kuorsaukseen ja siihen, kun koko sänky heiluu kun hän kääntää kylkeä.

Ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä, jos aviopuolisot elävät eri rytmissä illalla. Jokaisella on vapaus kotona olla niin kuin on. Minäkään en jaksa katsoa telkkaria puoleenyöhön vain sen takia että pitäisi kyhjöttää miehen kainalossa sohvalla. Kyllä sitä hellyyttä ja välittämistä voi olla myös muina vuorokaudenaikoina. 

Vierailija
11/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan googleta se aiempi ketju. Meillä ei korvatulpat aina auta. Aika kova pala, mutta ei vaihtoehtoja.

Vierailija
12/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lisää vielä. Me nukutaan kyllä samassa huoneessa, mutta nukkumaan mennään eri aikaan ja noustaan myös eri aikaan. Läheisyyttä harjoitetaan sitten erikseen. Usein tosin mies tulee köllimään ja silittelemään, kun minä menen nukkumaan, sanoo hyvät yöt ja poistuu sitten tietokoneelle tms. Ehkä sunkin mies voi tulla "nukuttamaan" sua sinne sun huoneeseen.

Vierailija
13/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:34"]

tässähän ei eri huoneet ollut pelkkä se juttu vaan myös se että ovat illatkin erillään, hän menee huoneeseen "jo aikaisin" ja mies jää yksin tvtä katsomaan. Omasta mielestäni rivien välustä paistaa jotain muutakin kuin vain kuorsausongelma...

[/quote]

Meilläkin mennään ihan eri aikaan nukkumaan vaikka nukutaan samassa huoneessa ja toinen jää katsomaan tv:tä. Toinen tarvitsee 9h unta (vaimo) Ja minä pärjään mainiosti 6h unilla niin en nyt viitsi sinne sänkyyn mennä "seuran vuoksi" pyörimään kun ei nukuta. Mitään parisuhdenongelmia ei ole aiheutunut siitä, että menemme nukkumaan eri aikaan.

mies 29v

Vierailija
14/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta on tylsää lukea vanhoja ketjuja, kun tuorettakin keskustelua voi käydä ihan asiallisesta mielipide- ja kokemusaiheesta. ohis

Vierailija
15/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:40"]

Kuulostaa ihanalle ratkaisulle. Minä nukun sata kertaa paremmin kun mies on yövuorossa. Herään jatkuvasti kuorsaukseen ja siihen, kun koko sänky heiluu kun hän kääntää kylkeä.

Ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä, jos aviopuolisot elävät eri rytmissä illalla. Jokaisella on vapaus kotona olla niin kuin on. Minäkään en jaksa katsoa telkkaria puoleenyöhön vain sen takia että pitäisi kyhjöttää miehen kainalossa sohvalla. Kyllä sitä hellyyttä ja välittämistä voi olla myös muina vuorokaudenaikoina. 

[/quote]

Meillä myös oli näin.Oli aivan ihana, kun mies meni yövuoroon. Kuorsasi aivan järkyttävästijyristen. Oli sitä mieltä, että parin pitää nukkua vierekkäin, muuten tulee kyllä avioero.

Kunnes väsyneenä eräänä päivänä romahdin ja en jaksanut kuin itkeä. Sanoin, että saatana, muutan omaan asuntoon, jos en saa nukkua. En vain jaksa enää valvoa öitä ja tehdä töitä.

Muutin toiseen huoneeseen. Mies sitten vihdoin meni lääkäriin ja kävi kuorsausleikkauksen. Sen jälkeen pääsin palaamaan yhteiseen huoneeseen.

Mutta suhde muuttui paremmaksi, kun sain nukkua yöt ja en ollut niin väsynyt. Seksielämäkin luisti, kun en ollut jatkuvasti niin uupunut. Joten meille sopi eri huoneissa nukkuminen ennen kuorsausleikkausta hyvin.

Vierailija
16/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:34"]

[/quote]

Meilläkin mennään ihan eri aikaan nukkumaan vaikka nukutaan samassa huoneessa ja toinen jää katsomaan tv:tä. Toinen tarvitsee 9h unta (vaimo) Ja minä pärjään mainiosti 6h unilla niin en nyt viitsi sinne sänkyyn mennä "seuran vuoksi" pyörimään kun ei nukuta. Mitään parisuhdenongelmia ei ole aiheutunut siitä, että menemme nukkumaan eri aikaan.

mies 29v

[/quote]

ei varmasti tule parisuhdeongelmia eri nukkuma-ajoista, mutta siitä jo voi tulla jos nukutaan eri huoneissa sen lisäksi plus epäillään, täällä palstalla!!!, että saattaisiko tästä tulla ongelmia...no, ehkä AP vastaa täällä; harrastatteko seksiä, onko se vähentynyt? Onko suhteessa muuten valmiiksi ongelmia?

Vierailija
17/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan

Vierailija
18/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 07:53"]

ei varmasti tule parisuhdeongelmia eri nukkuma-ajoista, mutta siitä jo voi tulla jos nukutaan eri huoneissa sen lisäksi plus epäillään, täällä palstalla!!!

[/quote]

Ihmisiä on erilaisia, tunne pariskunnan (ei lapsia) jotka ovat olleet yhdessä 15v ja heillä menee hienosti ja rakastavat toisiaan. He asuvat eri osoitteessa, tosin ovat silloin tällöin toistensa luonna yötä, mutta yleensä omissa asunnoissaan. Eli ei se parisuhde aina vaadi sitä toista hinkaamaan siihen kykeen 24/7. Ei pidä yleistää jos itselle tulee ongelmia, että jokaiselle täytyy myös tulla kun meillekin tulee.

Vierailija
19/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä mitään, aivan sama missä nukkuu kun ei silloin kumminkaan tajua mistään mitään :D Itse tykkään nukkua kumppanin vieressä vaikka se tuhisee ja potkii unissaan, koska en saa yksin nukuttua ahdistuksen takia.

Vierailija
20/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen ei ole asunut kai koskaan samassa osoitteessa miehensä kanssa ja heillä on yhteinen lapsikin. Tosin en minä Riittaa tunne, juorulehtiä vaan luen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä