Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri makuuhuoneet miehen kanssa

Vierailija
24.02.2014 |

Hei, toivoisin kokemuksia teiltä, joilla on eri makuuhuoneet puolisonne kanssa. Miten on toiminut?

Minä kärvistelin asian kanssa vuosia. MIlloin minä menin, milloin mies meni olohuoneen sohvalle. Mies kävi lääkärissä kuorsauksen takia. Rakenteelllinen juttu hänen nenäontelossaan, hän vain kuorsaa, ei sille mitään voi. Nuorempana olin sikeäunisempi ja pärjäsin asian kanssa jotenkuten, mutta nykyään olen herkkäunisempi, enkä kerta kaikkiaan enää jaksanut jatkuvaa heräilyä, miehen kääntelyä, uudelleen nukahtamisen vaikeutta.

Meillä on ylimääräinen pieni huone, joka on ollut työhuoneena ja nyt laitoin siitä itselleni oman huoneen. Olin sen sisustamisesta innoissani kuin pikkutyttö ;-). Se on sievä ja soma ja minulla on kauan kaivattu oma sänky, jossa saan rauhallisen yöunen. Menen huoneeseeni jo aikaisin, mies jää tv:n ääreen ja menee sitten omia aikojaan nukkumaan.

Kysyn teidän muiden kokemuksia, vieraannuttaako eri huoneet aviopuolisoita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite meen illalla yläkertaan nukkumaan ja vaimo saa jäädä nukkumaan alakertaan. Ei kuitenkaan anna seksiä tässäkään kuussa, niin parempi nukkua erillään ja voi runkkailla itsensä hyvään uneen. Tämmöistä täältä, kyllä tästä vielä hyvää tulee, oon alkanut oppia nukkumaan yksin, niin seuraava vaihe onkin sitten eri osoite. Kuulostaa ehkä ilkeältä, mutta kyllä sellaiseksi tässä alkaa muuttua. Yöllä kuuntelet sen kuorsausta ja päivällä oot niin väsynyt, kiukkuinen, ettei työntekokaan maistu.

Vierailija
22/22 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Niin siis tarkoitin, että nuo erilliset huoneet ovat tuoneet mukanaan jotain muutakin, mitä on vaikea selittää. Kun on oma huone, on kiva olla siellä jo ennen varsinaista nukkumista. Lueskelemassa, netissä jne. Huomaan, että viihdyn siellä tosi hyvin ja olohuoneessa viettämäni aika on vähentynyt iltaisin. Makuuhuoneessa ei tullut oleskeltua yksinään, mutta tässä omassa sievässä pikkuhuoneessa viihdyn. Se on jotain niin omaa ja henkilökohtaista, intiimiäkin.

Seksiä meillä on ollut nyt vähemmän. Meillä on aina ollut tosi spontaania seksiä, ei mitään suunnitelmia koskaan. Joskus keskellä yötä, usein aikaisin aamulla just herättyä. Nyt ei tule lähdettyä sinne makuuhuoneeseen ja minun sänkyni on kapea. Joten on hieman vaikuttanut, mutta toisaalta saattaahan se tasaantuakin tästä vielä. Joku uusi itsenäistyminen on käynnissä minulla ihan selvästi, huomaan sen ja nautin siitä nyt täysillä. Mutta toki hieman mietityttääkin tämä ihan uusi tilanne. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi