Olen syönyt jo päivän kalorit
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Sirkka 125 kg
Siis ei kai kukaan normaalikokoinen aikuinen syö noin vähän? Tai ehkä jos on tosi lyhyt ja laihduttaa.
Vähän? Tuohan on aivan normaali määrä. Tässä tämä kaalipiirakka ja kermakahvi tuli nyt syötyä melko aikaisin. Itse olisin syönyt sen varmaan tuossa klo 17 aikoihin niin ei ilta venyisi niin pitkäksi.
Ihan perus määrä tuo on.
Miten paljon te muut sitten oikein syötte?!
Mä olen syönyt 340kcal verran tänään.
Ison munakkaan kinkulla ja juustolla ja kasviksia lounaaksi. Nyt syön mäkkäriaterian 1000kcal ja illalla vain smoothien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Sirkka 125 kg
Siis ei kai kukaan normaalikokoinen aikuinen syö noin vähän? Tai ehkä jos on tosi lyhyt ja laihduttaa.
Vähän? Tuohan on aivan normaali määrä. Tässä tämä kaalipiirakka ja kermakahvi tuli nyt syötyä melko aikaisin. Itse olisin syönyt sen varmaan tuossa klo 17 aikoihin niin ei ilta venyisi niin pitkäksi.
Ihan perus määrä tuo on.
Kaksi kertaa noin paljon.
Söin ennen noin vähän, mutta olinkin tosi laiha. Nyt olen vain hoikka, vaikka rasvaprosenttini lienee melkoinen. Tänään syötyä: karjalanpiirakka maitokahvin kanssa. Hesburgerin veke-hamppari ja pari Lidlin jäätelöpuikkoa. Syön tänään varmaan vielä pari puikkoa, kahvia ja illalla maustamatonta rahkaa banaanin kanssa. Ja ehkä vielä mysliä rahkajogurtin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus määrä tuo on.
No tässä esimerkki tyypillisistä syömisistäni:
Aamupala: 5 dl pirtelöä (sis. maitorahkan, banaanin, avokadon ja marjoja)
Välipala: 4 palaa leipää margariinilla ja kurkulla, 5 dl kaakaota
Lämmin ruoka: 3-4 perunaa, puolikas parsakaali, 200-300 g kanaa
Välipala: Hedelmiä, esim. 4 mandariinia
Iltapala: Lautasellinen ruispuuroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus määrä tuo on.
Miten paljon te muut sitten oikein syötte?!No tässä esimerkki tyypillisistä syömisistäni:
Aamupala: 5 dl pirtelöä (sis. maitorahkan, banaanin, avokadon ja marjoja)
Välipala: 4 palaa leipää margariinilla ja kurkulla, 5 dl kaakaota
Lämmin ruoka: 3-4 perunaa, puolikas parsakaali, 200-300 g kanaa
Välipala: Hedelmiä, esim. 4 mandariinia
Iltapala: Lautasellinen ruispuuroa
Tietysti jos on ensin venyttänyt vatsalaukkunsa isoksi pussiksi niin kyllähän se sitten vetää.