Olen syönyt jo päivän kalorit
Kommentit (27)
Onhan tuossa ruokaa. Et varmaan ole illalla nälkäinen edes.
Syö enemmän, kehosi siirtyy kulutusliekille.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa ruokaa. Et varmaan ole illalla nälkäinen edes.
Saatan vähän olla, mutta en välitä siitä. Se menee ohi.
Ei hätää, loppupäiväksi sitten vain tyhjiä kaloreita.
En tajua näitä ihmisiä, jotka elävät lähestulkoon vedellä ja ilmalla. Itse varmaan pyörtyilisin jalkakäytävälle noilla kaloreilla. Toisaalta harrastan kyllä liikuntaa, että kulutustakin on jonkin verran.
Aika yksipuolisilla eväillä menet. Ei juuri mitään tuoretta (esim. marjoja tai tuoreita kasviksia), ja proteiinin määräkin jää vähäiseksi.
Tässä hyvä esimerkki niille jotka kyselevät painonhallinnan perään täällä ja valittavat lihovansa vaikka eivät edes syö.
Kun on sikailtu piirakan kanssa niin ollaan loppupäivä hoikalla. Ei se sen vaikeampaa ole.
Aha, mutta söitkö varmasti tämän päivän kalorit...ettet vahingossa syönyt sunnuntain kaloreita ksokaa jos täten, joutuisit sunnuntaina sitten syömään tämän päivät kalorit
Jos käyt jääkaapista hakemassa juosten vielä tuhat kaloria ,yhden kalorin kerrallaan niin matkantekkoon kuluu sen verran nörtsiä ettet päässene lihoomaan
Tulee mieleen Painonvartijat ja pisteiden lasku. Joskus ravintolassa meni illassa kurkusta alas 2 seuraavan päivän pisteet! Se oli tuskaa.
bon aperitiivi kirjoitti:
Jos käyt jääkaapista hakemassa juosten vielä tuhat kaloria ,yhden kalorin kerrallaan niin matkantekkoon kuluu sen verran nörtsiä ettet päässene lihoomaan
Kyykkyhyppely olis vielä tehokkaampi.
Paljon tässä oli kaloreita?
Syön itse treenittöminä päivinä 1400-1500 ja se tuntuu kyllä reippaasti suuremmalta määrältä kuin tuo jaettuna 5 ateriaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, oletko 150 cm pitkä?
No en, olen 164cm, mutta en liiku kovin paljoa, vain työmatkat 5 km suuntaansa pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Maitokahvia, jugurttia, aamulla
Lounaalla kaksi perunaa ja nakkikastiketta 1dl sekä karjalanpiirakka
Äsken söin kermakahvia ja kaalipiirakkaa, jota otin vähän lisää kun oli niin hyvää.Nyt syön sitten seuraavaksi huomenna aamulla jugurttia ja juon kahvia. Illalla keitän kupin teetä, ilman lisukkeita.
Tuossahan on yksi ateria? Alkupala, pääruoka ja jälkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken söin kermakahvia ja kaalipiirakkaa, jota otin vähän lisää kun oli niin hyvää.Nyt syön sitten seuraavaksi huomenna aamulla jugurttia ja juon kahvia. Illalla keitän kupin teetä, ilman lisukkeita.
Tuossahan on yksi ateria? Alkupala, pääruoka ja jälkiruoka.
T Sirkka 125 kg
Vierailija kirjoitti:
Syö enemmän, kehosi siirtyy kulutusliekille.
Taas näitä harhaisia fysiikan lakien vastaisia toiveajatteluja.
Minä söin jo toissa päivänä tän päivän kalorit :'D
Ja tänään myös huomisen ja ylihuomisen.
N 98kiloa.
Äsken söin kermakahvia ja kaalipiirakkaa, jota otin vähän lisää kun oli niin hyvää.
Nyt syön sitten seuraavaksi huomenna aamulla jugurttia ja juon kahvia. Illalla keitän kupin teetä, ilman lisukkeita.