Tosimies ei harrasta seksiä
Kommentit (12)
höpöhöpö. Mieheys on ylipäänsä olemassa siittämistä varten. sEksiä harrastamaton miehän on ihan turhake. Itse ainakin haluan mieheltä spermat p*lluun
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko kovin vegaanita. Lihaa pistetään lihan sisään.
Vegaaninen tarkoittaa sitä, että eläimiä ei vahingoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Veganismi on elämäntapa, jossa pyritään välttämään kaikkea eläinten hyväksikäyttöä ja riistoa olemalla kuluttamatta tuotteita, joissa on eläinperäisiä ainesosia"
Kyllähän sperma ja pillunesteet ovat eläinperäisiä tuotteita (ihminen on eläin) ja kyllä niitä kulutetaan seksissä.
Nyt on muutenkin menossa "no nut november"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saahan se majava silti kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saahan se majava silti kyytiä.
Tai Anneli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän lehmäkään lypsämisestä vahingoitu tai kana vahingoitu, kun sen munia kerätään. Ja ne lehmät ja kanat voi asua täysin luonnonmukaisissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö. Mieheys on ylipäänsä olemassa siittämistä varten. sEksiä harrastamaton miehän on ihan turhake. Itse ainakin haluan mieheltä spermat p*lluun
Allekirjoitan. Hedelmöittyminen on ihanaa. Siinä on jollakin tapaa niin elämän ytimessä. Tuntee, kuinka uusi elämä saa alkunsa. Voiko olla kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Hedelmöittyminen on ihanaa. Siinä on jollakin tapaa niin elämän ytimessä. Tuntee, kuinka uusi elämä saa alkunsa. Voiko olla kauniimpaa.
Tämä meni ohi aiheen, mutta kaipaan miestäni vain silloin, kun on aika siittää uusi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä meni ohi aiheen, mutta kaipaan miestäni vain silloin, kun on aika siittää uusi lapsi.
Miehelle on tasan kahteen asiaan käyttöä: siittää lapsi ja maksaa muhkeat elarit.
Kymmenen vuotta sitten viimeksi sain. Taidankin sitten olla oikein tosiäijä, ikääkin jo kuutisenkymmentä. Jotenkin hullulta tuntuu ajatella, että tämän elämän naimiset on sitten naitu, mutta niin se vaan taitaa olla.