Yhdistelmävaunut??
meille siis syntymässä kohtapuoliin vauva ja oon yrittäny pähkäillä että millaset menopelit hommattais. Valikoima niiiin iso, etten tosiaan osaa päättää! Vaatimuksena olis 4 isoa pyörää, kova kantokoppa, riittävästi makuutilaa mutta silti "näppärän" kokoiset. Ei ole varaa 1000e sijoittaa, mutta kuitenkin laadukasta haluisin. Suositelkaa jotain yhdistelmävaunua/kuomurattaat+koppa?? Apuva! :D
Kommentit (21)
eikös ne maksa sen 1000e melkein... Niitäkin oon katsellut, mutta vähän turhan kalliit... :(
Brio Happy, 700-800€ selviät! Hyvät yhdistelmät, ratasosa ja lisäksi kova vaunukoppa, sellainen missä vauvan voi nostaa vaan niistä kanto rivoista nukkuvana ! Menevät myös pitkään rattaina! Suosittelen!
Brio Smile -ollaan tykätty! Tosin niissä ei oo 4 isoa pyörää..., mutta hyvin kulkee loskassakin.
Teutoniaa en ainakaan suosittele. Ovat yhden lapsen käytössä rispaantuneet aika lailla vaikka ihan normaalia käyttöä ja säilytystä. Ei muutenkaan maailman näppärimmät ja meidän mallissa tavaratila ainakin turhan pieni.
Kiitos vastauksista, nuo brion happyt on ollu yks vaihtoehto :) mitenhän ne eroo kombeista? Ainakin kuvan perusteella olis sama runko, mut 100e halvemmat...
Kiitos vastauksista, nuo brion happyt on ollu yks vaihtoehto :) mitenhän ne eroo kombeista? Ainakin kuvan perusteella olis sama runko, mut 100e halvemmat...
Brio on varmasti hyvä. Mä en tiedä tehdäänköjän kombeja enää kun ei niitä oo brion sivuilla? Happy on tavallaan sitä
Korvaamaan tullut malli
Ora voisi olla myös yksi vaihtoehto
Ei kai niissä kombeissa ja happyisä juuri eroja, itse vaan miellyin happyn tekstiileihin, kombin tekstiilit rumia. Jotain eroja niissä oli kyllä kun tarkemin muistelen, en nyt muista mitä. Mutta happyt kestää. Möin yhdet hyvällä hinnalla käytettynä eteenpäin, mutta vielä yksi vauva yllätti meidät, ja ostinkin uudet tilalle! Jälleenmyyntiä ajatellen hybä sijoitus, ja kestävät rattaat!
Meillä on Brion Happyt. Olen ajellut niillä kolme vuotta päivittäin, eikä mitään valittamista ole ollut. Matkustajana tällä hetkellä pikkuveli ja esikoinen matkaa seisomalaudalla.
Meillä on Brion happy, mutta sitten jälkeen päin harmitti, että siihen ei ollut saatavilla sellaista välikappaletta, että Brion kaukalo menee suoraan vaunurunkoon kiinni. Itse asiassa nykyään saattaakin olla uudemmassa mallissa sekin. Aiemmin oli vaan kai siinä Brio Go:ssa.
Briot on kyllä laadukkaat, tukevat ja kestävät. Moniin halvempiin verrattuna sellaiset jämäkät. Vievät kyllä sitten vähän enemmän tilaa, mutta ovat keveät työntää hyvien renkaiden ansiosta. Olen kaiken kaikkiaan tykännyt.
kyllä tuolla näkyy uusiakin kombeja olevan myynnissä, mutta tosiaan ei brion sivuilta löydy niitä. Yks vaihtoehto olis kuomurattaat ja niihin koppa, mut millaset?!
kyllä tuolla näkyy uusiakin kombeja olevan myynnissä, mutta tosiaan ei brion sivuilta löydy niitä. Yks vaihtoehto olis kuomurattaat ja niihin koppa, mut millaset?!
Brion vaunuissa ei taida olla heittoaisaa. En ostaisi vaunuja missä ei ole heittoaisaa. Vaunukopan tai ratasistuimen kääntö kesken lenkin on veemäistä puuhaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:10"]
Meillä on Brion happy, mutta sitten jälkeen päin harmitti, että siihen ei ollut saatavilla sellaista välikappaletta, että Brion kaukalo menee suoraan vaunurunkoon kiinni.
[/quote]
Eikö Brion kaukalo ole ihan onnettoman pieni?
Meillä on Maxi Cosi Mura, kolmipyöräinen, isot pyörät, hyvin kulkee. Kaukalo, koppa ja istuinosa klipsataan kiinni helposti. Käytettynä saa edullisesti muutamalla satasella. Tavaratila vain on pieni.
Ei niitä vaunuja ole pakko ostaa uutena. Esimerkiksi vuoden-kaksi vanhat Emmaljungan City crossit voi löytää hintaan 300-400€. Suosittelen pehmeää kantokoppaa (pohja on kova), koska se on helppo ottaa vauvoineen vaunuista ja siitä saa myöhemmin lämpöpussin. Emmaljungiin käy myös muiden valmistajien kantokassit. Kovin suuria ja painavia vaunuja ei kannata ostaa, koska ne ovat kömpelöt käytössä ja vievät paljon tilaa autossa.
Osta emmaljunga. Brio on painava ja kömpelö . Kokemusta on.
Käytetty emmaljunga tosi hyväkuntoinen city kopalla olen just myymässä ja hinta 500 €
Käytettynä voi saada uuden veroiset 150 eurolla.
emmaljungan city crossit