AERO PAYCARD kokemuksia - onko joku huijaus?
Eli siis luottokorttikammoisena hankin tuon ns prepaid Mastercardin. Toimii niin kuin tavallinenkin luottokortti, mutta siis ladataan rahaa etukäteen eli kukaan ei voi viedä tililtä mitään sen enempää kuin on ladattu (vähän vainoharhainen kun olen, heh :D ).
Maksoin kortista 20 e (tilaushetkellä olisi myös voinut ladata enemmänkin, onneksi en sitä tehnyt..) ja kortti tuli sovitusti reilu viikon jälkeen kotiin.Olin s-postitse yhteydessä asiakaspalveluun toimituksesta mutten koskaan saanut vastausta. Tässä vaiheessa alkoi kellot vähän soimaan. No, sitten kun kortin aktivoinnin aika koitti niin homma vaikeutui. Tai siis oikeastaan, ei onnistunut lainkaan. Pääsin aina siihen kohtaan asti, missä sivusto ilmoittaa että aktivointilinkki jne on lähetetty s-postiisi, mene ja klikkaa siitä. Linkkiä ei kuitenkaan ole tullut nyt viiteen päivään, ja olen useita kertoja tänä aikana yrittänyt korttia aktivoida (ja saanut siis saman viestin aina).
S-posteihin firma ei vastaa, ja puhelinnumero sanoo vastattaessa että ''tämä on vastaaja''. Muutaman päivän jälkeen nauhoite kertoi vastajan olevan täynnä.
Onko muilla kokemuksia tästä firmasta, onko ketään saanut korttia toimimaan/yhteyttä asiakaspalveluun?
Kommentit (48)
Mua ei ainakaan kiinnosta onko kortin käyttö maksullista tai mitä käyttöehtoihin kuuluu. Mua kiinnostaa vain tasan se, että maksoin kortista 20 e ja sen aktivoiminen ei onnistu. Ihan sama vaikka 17 e olisi mennyt avausmaksuihin jne, oletin tällä summalla saavani kortin käyttöön. Aspaan ei saa yhteyttä ja postiosoitetta ei käytännössä ole, kyllä vituttaa ihan se hukkaan heitetty 20 e..
Sama homma. Minulla ladattuna 400 euroa. Sähköpostiin piti tulla PIN-koodi, jolla korttia voi käyttää. Kortti kyllä tuli, mutta ei mitään ikinä sähköpostiin, vaikka olen kysynyt asiaa monta kertaa sähköpostilla. Puhelimeen soitettaessa vastaaja on täynnä. Mikäli saan laskun siitä 400 eurosta, teen välittömästi rikosilmoituksen. Tämä on siis ennen Blue Finance -nimellä toiminut firma.
Onko joku saanut tuon pinkoodin jo tekstiviestinä?Kuten tuolta laskutusfirmasta sanoivat.
Sain eilen pin-koodin tekstiviestillä. Vuorokautta aiemmin ilmoitin BlueFinancelle peruvani lainan.
Pitänee käydä kerran vielä testaamassa, toimiiko kortti vai ei.
Sain kortin, ja rekisteröidyin oli pikkusen kinkkinen homma. Olkaa tarkkana kun aktivoitte korttia. Lukekaa ohjeet paycard sivuilta.
Se pin koodi ei tullut sp. Joten kirjauduin tilille näin... blue financen sivun kautta, airo online korttitapahtumat, syötä käyttis ja ss.
Koska en saanut käyttis tunnusta tai unohin sen, klikkasin unohdettu käyttäjätunnus. Täytin tiedot ( kortin numero ja sp). tuli käyttis tunnus sp noin 10min. Kirjauduin tilille jossa oli kohta josta sain pin koodin näkymään huom!! se näkyy vain 9 sekuntia joten kynä käteen valmiiksi.
Jossain hinnastossa luki pin koodin kyselyn maksavan puhelin palvelussa 2,5 e. No en vielä ole korttia käyttänyt mutta olen luottavainen.
Huijari on kuulemma jo Turun poliisin tiedossa ollut jo hetken, tai näin ymmärsin aikaisemmista keskusteluista kun netistä hain tietoa. Olen laittanut kirjallisen peruutuksen menemään lakipykälien mukaan Blue Financelle ja jos peruutukseen ei vastata, ilmoitan kuluttajavirastoon. Pitäisi jostain saada tietoa, että onko poliisi/ kukaan tehnyt asialle mitään. NYT KAIKKI HUIJAUKSEN KOHTEENA OLEVAT VAAN ASIAA ETEENPÄIN. Ok perintä, joka hoiti laskutusta, ei tiennyt asiasta mitään kun soitin. Outoa.. Sanoivat, että pitää soittaa uudestaan laskun saapuessa postiin..
Miten tää päätty??
Selailin ite tota ja olin hakemassa ko. korttia mutta päätin googlata jengin kokemukset...
Naapuri ihmetteli miksi firnalla on pelkkä postilokero osoite Turkuun kun kortti tuli postitsta ja luvattiin lähettää PIN koodin avausohje sähköpostissa sitä ei tullut kuulemma kuukausiiin jäi vähän petetyn maku ei muuta olkaa kuluttajat varovaisia firman kanssa jolla on pelkkä postilokero osoitteena eikä asiakaspalvelu vastaa kuukausiin