Bloggaajista valittajat pois palstoilta ja varsinkin blogeista!!
Mua alko niin ärsyttämään nuo ihmeelliset valittajat jotka systemaattisesti valittavat jokaisesta bloggaajasta tänne palstoille sekä myös niihin blogeihin. Eniten ärsyttää nämä joiden mielestä bloggaajille saa kaataa sen kilon paskaa niskaan koska "hehän kirjoittavat julkista blogia joten saa kaataa paskaa niskaan" Missä ihmeen kiviajalla tuollaiset ajattelijat oikein ovat? Antaa bloggaajien kirjoittaa blogia jos joku niin paljon ärsyttää niin lopeta sen lukeminen ja anna muiden lukea jotka tykkäävät. Mutta ei kun sitten ollaan että jos ei kestä paskaa niin sitten pitäisi lopettaa bloggaaminen. Painukaa jo helvettiin noine kuvitelminenne! Eikä ole kysymys siitä etteikö bloggaajat kestäisi erimieltä olevia lukijoita mutta kun kyse ei ole enää mistään erimielisyydestä vaan suoranaisesta kiusaamisesta. Mä oon itse ollut muutamankin bloggaajan kanssa eri mieltä mutta en koskaan ole kokenut tuollaista kiukkua mitä muutamat tuntuvat kokevan joistakin bloggaajista ja siitä etteivät bloggaajat suostu ajattelemaan asioita samalla tavalla. Kritiikkiä kestää kuka tahansa mutta tuntuu ettei nämä ERÄÄT oikein ymmärrä milloin se kritiikki ei ole enää sitä kritiikkiä vaan ihan jotain muuta. KÄÄNTYKÄÄ JO AMMATTILAISEN PUOLEEN TUON KOVAN VIHANNE TAKIA. Ei oo nimittäin tervettä vainota bloggaajia.
Kommentit (10)
Ihan oikein! Joidenkin blogien seuranta mennyt asteen liiallisuuksiin. Ja jos tosiaan ärsyttää niin lopettaa lukemisen. Ei silloin voi syyttää bloggaaja paskasta blogista kun itse sinne menee sitä paskaa lukemaan.
Jokaisen blogistin tulisi olla otettu jokaisesta huomiosta eikä luonnehäiriöisenä kuvitella että kaikki mitä kirjoitan on niin ihanaa...
Kauhein temppu ja kosto blogistille on kun kukaan ei lue eikä huomio, vaan saa intoilla vain aivan keskenään. Silloin olisi syytä herätellä itseään ja kaikissa muissa tapauksissa vain olla tyytyväinen.
Niin asiat menevät netissä ja jos tarvitsee pelkkää nuoleskelua, tulee tehdä jotain muuta kuin kirjoitella julkisesti. Jotain missä tarvitaan vähemmän sivistystä ja ymmärrystä eikä luonteen heikkoudet niin haittaa.
Ihmeellisiä valittajia jotkut kyllä ovat. Oon myös huomannut miten jotkut eivät erota kritiikkiä ja vittuilua toisistaan.
Niin samaa mieltä! PAINUKAA MUUALLE KIUKUTTELEMAAN JA TROLLAAMAAN! Aina vaan pyörii samat tekstit samoista bloggaajista. Silloin tällöin päästään revitteleen uusilla bloggaajilla ja sitäkin täytyy tehdä monta ketjua ja aina uusi, kun edelliset poistetaan... Tsiisus soikoon!
Niin totta. Mä en ymmärrä, millä oikeudella aikuiset ihmiset täällä haukkuvat heille vieraan ihmisen koulutusta, ulkonäköä, vaatteita jne. ihan tajuttoman aggressiivisin sanankääntein. Eikä se vieras ihminen ole tehnyt heille muuta pahaa kuin perustanut blogin, jonka eteen näkee selvästi paljon vaivaa ja jolle on saanut lukijoita. Selkeästi kademieli loistaa ja hillitön raivo painaa sitä ihmistä alas.
Ihmisellä, joka tekee jatkuvia haukkumisaloituksia hänelle oikeasti ihan vieraan ihmisen tekemisistä, täytyy olla pahoja mielenterveyden häiriöitä. Normaali "en nyt tykännyt siitä blogissa näytetystä sohvasta" -maininta on ihan eri asia kuin tuollainen jatkuva blogien kyttääminen ja haukkumisaloitusten väsäily.
Ihan samaa mieltä! :)