Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyylitaituri hoi?

Vierailija
23.02.2014 |

Minkälaisten kenkien kanssa tämän hameen voisi yhdistää?

Product Detail | H&M FI

avokkaiden tietty mutta ei arkena viitsi avokkailla olla vai onko tämä vain juhlahame?

aivan ihanan naisellinen päällä. Millainen yläosa?

Millaiset sukkahousut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena mustat ballerinat, jos ei korkkareita tykkää. Avokärkiset mustat

korkkarit olis nimittäin parhaat ton kanssa.

Vierailija
2/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa nämä:

http://www.hm.com/fi/product/18530?article=18530-A

Mustat 80den sukkikset. Yläosa tyköistuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi noin korkeita korkoja käyttää. Oon nimittäin jo 170cm pitkä. =( Muuten ihanat, enkä osaa kävellä noilla. Harmi, ihana hame mutta ei taida istua farkku tyyliini. Ballerinoja ei voi vielä käyttää.

ap

Vierailija
4/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pituutesi estäisi korkojen käytön?

Vierailija
5/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalatkin nilkkurit menee vaikkei optimaaliset. 170 ei muuten ole erityisen pitkä eikä ainakaan niin pitkä ettei korkoja voisi käyttää!

Vierailija
6/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tohon sopii jotkut nilkkuritkin, korolla tai ilman. Paksut mustat sukkahousut sopisi silloin parhaiten, niin ei jalka "katkea" nilkasta, mutta jos olet suht hoikka ja hyväsäärinen, niin ei se "katkeaminen" haittaa.

Vierailija
7/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään juhlahame, mutta riippuu siitä minkälaisissa piireissä liikut. Liikkuvatko muut rähjäisissä farkuissa vai jakkupuvut päällä. Ton kanssa sopii mitkä tahansa tavalliset kengät ja sukat ja pusero. Kengät ja muut vaatekappaleet tarttee nähdä sillä ei pelkän kysymisen perusteella voi päättää mikä pusero tai mitkä sukat tai kengät tohon sopii. Harkitse siis onko olemuksesi ylipukeutunut tuossa hameessa, tuskin Suomessa alipukeutunut. Ruotsissa toi voisi olla ihan tavallista monessakin piirissä vaikka monet ruotsalaisetkin kulkevat ihan lumppulinjalla. Ei paha hinta, jos käyt ostamassa ja jää vaikka kokonaan käyttämättä.

Vierailija
8/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin omien nilkkureiden kanssa ja ei sopinut niiden kanssa. Nilkkureiden yläosa oli liian väljä. Mulla ei ole kuin sappaita kenkinä joita käytän. Kesällä ja keväällä ballerinoja. =( En vielä tiedä tuosta hameesta..

ap

Vierailija
9/9 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla että olen sitten ylipukeutunut. Työpaikkani tilaisuuksissa monilla on farkut ja joku paita.  Ja koulun tilaisuuksiin tuo on liian hieno omasta mielestäni. Tuota ylipukeutunut fiilistä tuli tosiaan mietittyä kun tuon hankin...menee ehkä palautukseen. 

ap