Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa miehen kännisoittamaan/tekstaamaa

Vierailija
23.02.2014 |

Kertokaapas, miksi niitä olette soittaneet/laittaneen. Exäni tuppaa niitä humalassa minulle laittelevan. Ennen tuli puheluita, mutta niistä on luovuttu kun en vastaa. Hän siis jätti minut, ja käsittääkseni on uudessa suhteessa (tästä en ole täysin varma), mutta minulla ei ole kaipuuta takas. 

Mikä saa miehen kännisoittamaan tai tekstaamaan? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miehen vastausta? 

Vierailija
22/23 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:27"]

Minunkin eksälläni on tapana soitella kännipuheluita. Soittelee viikonloppuisin myöhään illalla eikä edes kysy, ehdinkö puhua, alkaa vain sössöttää jotain jostain yhdentekevästä tv-ohjelmasta ym. Joskus kysyin häneltä suoraan, oletko kännissä - väitti, ettei muka ole, vaikka tietysti oli. Ärsyttävää se on kyllä. Enää en vastaa hänen puheluihinsa viikonloppuiltoina, kun ne puhelut ovat pelkkää sössötystä.

[/quote]

Ihan sama juttu. On niin tuttua tekstiä. Mulla on tapana sulkea puhelin, eli paiskata luuri korvaan, jos vahingossa tulee vastattua. Sillä känniaivolla ei todellakaan ole mitään asiaa, ihme jorinaa ja sönkötystä vaan... ja tietysti haluaa tulla käymään, tai yöksi... Hyi olkoon, sitä en huolisi enää mistään hinnasta. Olen pyytänyt useampaan kertaan poistamaan numeroni, mutta se kusipää ei usko, eikä suostu. Jos huomaan soittajan, jätän vastaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee hätä saada pillua.