Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haetteko monta kertaa samaan työpaikkaan?

Vierailija
06.11.2020 |

Haetteko yleensä monta kertaa samaan työpaikkaan, jos ette tule valituksi? Itse olen hakenut aika monesti yhdelle samalle työnantajalle tässä parin vuoden aikana ja pari kertaa päässyt nyt jo työhaastatteluun kokemuksen hieman karttuessa, mutta en ole paikkaa saanut. Olen myös hakenut muutaman kerran yhteen toiseenkin paikkaan, jossa taas paikkoja auki. Mietin, että tuhlaanko vain aikaani, kun en ole vielä tullut valituksi? Onko kukaan hakenut useasti ja lopulta päässyt vai kannattaako suosiolla siirtyä hakemaan uusia paikkoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikka aukee uudestaan, käyvät kyllä läpi edellisen kierroksenkin hakijat. Jos sua ei sen perusteella ole kutsuttu töihin, et ole sitä mitä haluavat.

Vierailija
2/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikka aukee uudestaan, käyvät kyllä läpi edellisen kierroksenkin hakijat. Jos sua ei sen perusteella ole kutsuttu töihin, et ole sitä mitä haluavat.

En tarkoita, että paikka aukeaisi uudestaan vaan kyseiseen paikkaan haetaan vuosittain työntekijöitä, koska sen verran iso pulju ja eri yksiköitä. Olen hakenut varmaan 10 kertaa ja päässyt pari kertaa haastatteluun. Nyt alan kyllä kallistua siihen, että ei vaan ole sitten minun työpaikka, jos en tule valituksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko, että vaikkapa jokin kauppa käy läpi kaikki aiemmat hakemukset useiden vuosien ajalta joka kerta kun uusi myyjän paikka on auki? Tuntuu aika uskomattomalta, niitä hakemuksiahan voi yhteen paikkaan tulla satoja niin miksi ihmeessä he käyttäisivät aikaa vanhoihin hakemuksiin ja alkaisivat ottaa yhteyttä johonkuhun vuosi-pari sitten hakemuksen lähettäneeseen? 

Vierailija
4/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan yritykseen/organisaatioon voisin hakea. Samaan tehtävään tuskin, ellei kokemusta olisi karttunut paljon edelliskerrasta.

Vierailija
5/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hakemuksia edes saa enää säilytellä.

Vierailija
6/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan yritykseen/organisaatioon voisin hakea. Samaan tehtävään tuskin, ellei kokemusta olisi karttunut paljon edelliskerrasta.

No minulla oli tämä tilanne, että kokemus on nyt karttunut hieman (tosin ei juuri kyseisestä tehtävästä) ja nyt pääsinkin vihdoin haastatteluun sen ansiosta. En tosin tullut taaskaan valituksi ja mielessä kävi että ei ehkä vaan sitten ole minun paikka. Ap

Vierailija
7/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko, että vaikkapa jokin kauppa käy läpi kaikki aiemmat hakemukset useiden vuosien ajalta joka kerta kun uusi myyjän paikka on auki? Tuntuu aika uskomattomalta, niitä hakemuksiahan voi yhteen paikkaan tulla satoja niin miksi ihmeessä he käyttäisivät aikaa vanhoihin hakemuksiin ja alkaisivat ottaa yhteyttä johonkuhun vuosi-pari sitten hakemuksen lähettäneeseen? 

Joka paikkaan satelee hakemuksia ainakin kymmeniä jos ei satoja, joten nimenomaan miksi kävisivät läpi vanhoja hakemuksia, kun uusiakin puskee ovista ja ikkunoista?

Vierailija
8/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitan yleensä 200 hakemusta kerralla samaan työpaikkaan, niin jään mieleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan