Jos olet joskus pelannut "mindgamea" jonkun kanssa
Kysymys siis vain tyypeille jotka ovat joskus tahallaan kohdelleet esim. kiinnostavaa tyyppiä oudosti vain koska näitä pelejä nyt välillä tulee pelattua.
Oletko joskus tahallaan esittänyt toiselle, että et muista jotakin hänen kertomaansa juttua vain koska vaikutat näin "kiireisemmältä" tai jotenkin sellaiselta jolla on niin paljon muutakin mietittävää?
Oletko joskus joukossa vältellyt juuri sen kiinnostavimman tyypin katsetta kuin ruttoa, koska et halua antaa vaikutelmaa että hän olisi jotenkin erityisen tärkeä?
Oletko joskus tahallaan käyttäytynyt tylysti tai vähän ylimielisesti, jos huomaat kiinnostavan tyypin olevan tosi hyvällä tuulella? Haluat niin sanotusti tiputtaa tyypin alemmas ja palat halusta tietää, miksi tämä on niin hyvällä tuulella.
Oletko joskus paniikissa katunut typerää käytöstäsi ja paikannut tilannetta olemalla yhtäkkiä aivan tosi ystävällinen tälle ihmiselle?
Oletko joskus joukossa esittänyt nauravasi vähän äänekkäämmin, niin että kiinnostavin ihminen varmasti huomaa tämän?
Oletko stalkannut kiinnostavaa ihmistä ja kuitenkin esittänyt ettet tiedä hänestä juuri mitään?
Kommentit (17)
Itse olen tehnyt jotakin näistä, erityisesti tuo typerä nauraminen jollekin täysin typerälle jutulle ja flirttailu muille kiinnostavan tyypin aikana kuuluu omiin "peleihini".
Olen melko varma, että eräs tekee MINULLE tätä samaa tällä hetkellä ja meinaan seota. En sen takia että henkilö olisi edes mitenkään kovin kummoinen, mutta tuntuu ärsyttävältä olla pelien ottavana osapuolena.
(Aloitus mielellään vain heille joilla on tähän asiaan mitään annettavaa, jos olet sitä mieltä että näitä pelejä ei ole niin voit ystävällisesti poistua. :) Kulutat vain aikaasi turhaan.)
Vierailija kirjoitti:
En. kuulostaa typerältä touhulta.
Typeräähän se onkin, mutta kaikki eivät osaa näitä leikkejä tai kääntää oikeasta vivusta.
Osa noista kuulostaa tosi mielenvikaiselta toiminnalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, kaikki eivät tee tai edes osaa näitä pelejä. Meillä hiukan narsistisilla tyypeillä on tähän kykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, kaikki eivät tee tai edes osaa näitä pelejä. Meillä hiukan narsistisilla tyypeillä on tähän kykyä.
psykopaateilla
En harrasta. Mutta he, jotka harrastavat luulevat, ettei sitä tajua. Kyllä sen huomaa ja tajuaa, vaikkei sanoisi mitään. Antaa vähän erikoisen kuvan ihmisestä, ellei taustasyynä ole jokin järkeenkäypä.
Onpas tosi typerää, tyhmää käytöstä.
En ymmärrä.
Et saavuta tuollaisella mitään.
Omituisen maineen vain itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeräähän se onkin, mutta kaikki eivät osaa näitä leikkejä tai kääntää oikeasta vivusta.
Se oikea vipu on kyllä löytymättä vielä aloittajan esimerkki-ihmisellä.
Toivottavasti löytyy!
Silloin voikin jättää pois tuollaisen kamalan säätelyn.
Voisivatko muut psykopaatit ja narsistit keskustella aiheesta, kun tällä hetkellä keskustelussa on mukana vain näitä henkilöitä, jotka haluavat osallistua aiheeseen kommentoimalla kaikkea yhdentekevää?
En ymmärtänyt vitt
ujakaan tästä.
Olin joskus melko varma että yks työkaveri teki mulle vähän tollain, laitoin yhden työkaverini juttelemaan hänen aikanaan että olisin vaihtamassa työpaikkaa. No tää toinen alkoi kaivella asiaa multa myöhemmin, ei kysynyt ikinä suoraan oonko lähdössä mutta joka tapauksessa esitti että ei tiennyt asiasta mitään kun lopulta kerroin että "vaihdan työpaikkaa" :D Siis jäi kiinni, se oli mahtavaa
En kyl oo mikään narsisti tai psyko, mutta kai sitä joskus tommosta tulee tehtyä
Joo, varatulle miehelle esitin, että ei kiinnosta. En riko toisten suhteita.
Tuollaiseen aikansa ja huomionsa käyttäville:
Toiset ihmiset voivat kyllä nähdä mitä yritätte, vaikka ette sitä itse huomaa, ettekä tajua.
Monet ihmiset ovat pitkämielisiä, he kestävät eikä käytöksenne vaikuta heihin.
He saattavat hyvinkin pitää teitä omituisina tai epämiellyttävinä. Työelämän, harrastuksen tai yhteisen tuttavan takia he sietävät olla kanasanne tekemisissä.
Hekin joskus hymyilevät teille, koska ovat kohteliaita.
Käytöksenne on siis pieni piiri vain oman päänne sisällä ja kaltaistenne seurassa.
En oo koskaan tajunnut tollaisia pelejä ja varmaan oonkin "menettänyt" täysiä kymppejä sen takia kun jos kohdellut kuin ilmaa niin oon jättänyt sitten hänet rauhaan.