Suomalaisnaiset järkyttävän suvaitsemattomia
Järkytyksellä luin ketjua, jossa moitittiin ranskalaisnaisia. Aika ajoin myös thaimaalaiset naiset saavat viesteissä loat niskaansa.
Miksi suomalainen nainen on niin suvaitsematon ulkomaalaisia naisia kohtaan, eikä arvosta vieraita kulttuureja, joissa on omat sääntönsä ja tapansa?
Onko suomalainen nainen todella sisimmältään metsässä asuva, puusta pudonnut persu? Minä pidän naisista, jotka suvaitsevat muita kulttuureja tässä globaalissa maailmassa, ja jotka sukkuloivat luontevasti vaikka transatlantisilla lennoilla. En pidä metsäläisistä, jotka moittivat muita kulttuureja.
t. Suomalainen mies
Kommentit (31)
Vaikka en uskokaan et aloittaja on mies niin vastaan silti et ranskalaiset ovat järestäen todella suvaitsemattomia koko kansakunta. Hehän vaativat turisteiltakin ranskan osaamista tai palvelua ei tule.
Ei se ole juntti joka löäytää toisesta vikoja. Tutkija pikemminkin
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:55"]
Mies/poika. Sulle naureskellaan. Ei naiselle.
hhehehhehhheheh
[/quote]
miksi sitten minulle ei naureskella kun olen liikkeellä suomalaisen tyttöystäväni kanssa?
Vai niin :'D Itsehän kommentoin kyseiseen ketjuun pariin otteeseen, sillä olen asunut lähes 10 vuotta Pariisissa ja ollut 5 vuotta naimissa pariisilaisen miehen kanssa, joten koen että minulla on jotain oikeaakin kokemusta asiasta (toisin kuin AP:llä, joka ei luultavasti ole asunut Pariisissa päivääkään). Rakastan Pariisia, enhän muuten olisi tänne koskaan jäänytkään, mutta monet pariisilaiset naiset ovat suoraan sanottuna ihan kamalia. Itse olen ihan kaunis, hoikka, tavallinen suomalainen kolmekymppinen nainen, olen ystävällinen, hymyilen paljon ja yritän ottaa kaikki huomioon. Suomalaisille tyypillisesti olen hieman ujo enkä ollenkaan päällekäyvä, vaan saatan säikähtää aggressiivisia naisia, kuten Pariisin alkuaikoinani kävikin moneen otteeseen.
Kilpailu miehistä on aivan sairasta, kaikilla saattaa olla naama perusankea, mutta kun sisään astuu mies niin johan alkaa kikatus ja hiuksien viekoitteleva näpräily. Ehkä juuri erilaisuuteni takia sain aikoinani itselleni miehen, sillä vaikutin varmaan paikallisen silmiin mystiseltä kun en ollutkaan heti uimassa liiveihin.
Ajan myötä olen saanut myös naispuolisia ystäviä ja he ovat kultaakin kalliimpia, mutta siihen meni kyllä aikaa. Suurimpaan osaan olen tutustunut mieheni kautta ja olen myös saanut ystäviä kansainvälisistä piireistä, joissa ollaan usein paljon rennompia. Mutta surettaa myöntää, etten näinä vuosina ole vieläkään saanut yhtään ystävää, en edes kaveria, työpaikaltani.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:01"]
Järkytyksellä luin ketjua, jossa moitittiin ranskalaisnaisia. Aika ajoin myös thaimaalaiset naiset saavat viesteissä loat niskaansa.
Miksi suomalainen nainen on niin suvaitsematon ulkomaalaisia naisia kohtaan, eikä arvosta vieraita kulttuureja, joissa on omat sääntönsä ja tapansa?
Onko suomalainen nainen todella sisimmältään metsässä asuva, puusta pudonnut persu? Minä pidän naisista, jotka suvaitsevat muita kulttuureja tässä globaalissa maailmassa, ja jotka sukkuloivat luontevasti vaikka transatlantisilla lennoilla. En pidä metsäläisistä, jotka moittivat muita kulttuureja.
t. Suomalainen mies
[/quote]
Elä kehtoo ylleistää :D
Vastaajathan kertoivat omista kokemuksistaan Ranskasta. Vähemmän siinä oli yleistämistä kansallisuuksista. Samanlaisia kokemuksia ovat monenmaalaiset naiset ja miehet tuoneet esiin pariisilaisista ihmisistä, ihan kirjallisuudessa asti.
Ja tuo on ihan totta että naiset ovat keskimäärin suvaitsevaisempia kuin miehet. Toki asenteiltaan konservatiivisiakin naisia on, mutta on sen tiedon valossa mitä asenteiden sukupuolieroista on olemassa, on hieman omituista mietiskellä nimenomaan naisten suvaitsemattomuutta. Vai onko aloittajalla naisille suvaitsevaisuuden suhteen kovemmat kriteerit kuin miehille? Miksi?
Miten naiset ovat suvaitsevaisia? Jos vaihtaa tiskauksen ja imuroinnin järjestystä totutusta niin saa kuulla siitä loppuelämän
Joo, suomalaiset naiset ne vasta sivistymättömiä ja rasisteja ovat. Sen vuoksi persujen kannattajista suurin osa on miehiä. Öö...?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:37"]
Joo, suomalaiset naiset ne vasta sivistymättömiä ja rasisteja ovat. Sen vuoksi persujen kannattajista suurin osa on miehiä. Öö...?
[/quote]
Persu ei ole yhtäkuin sivistymätön ja rasisti, ainakaan useimmiten.
Naiset ovat piilosuvaitsemattomia ja yllyttävät miehet tekemään näkyvät teot.
En osaa sanoa kaikkien suomalaisten naisten puolesta, mitä lienevät. Mutta sinun oma kirjoituksesi on aivan samaa maaperää kuin seikka, jota kritisoit. Et kai tosissasi usko, että olet löytänyt piirteen, joka yhdistää kaikkia suomalaisia naisia?