Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisnaiset järkyttävän suvaitsemattomia

Vierailija
23.02.2014 |

Järkytyksellä luin ketjua, jossa moitittiin ranskalaisnaisia. Aika ajoin myös thaimaalaiset naiset saavat viesteissä loat niskaansa.

Miksi suomalainen nainen on niin suvaitsematon ulkomaalaisia naisia kohtaan, eikä arvosta vieraita kulttuureja, joissa on omat sääntönsä ja tapansa?

Onko suomalainen nainen todella sisimmältään metsässä asuva, puusta pudonnut persu? Minä pidän naisista, jotka suvaitsevat muita kulttuureja tässä globaalissa maailmassa, ja jotka sukkuloivat luontevasti vaikka transatlantisilla lennoilla. En pidä metsäläisistä, jotka moittivat muita kulttuureja.

t. Suomalainen mies

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen persu, mutta arvostan suuresti monia eri kulttuureja. Hyviä asioita voi löytyä kaikista kansallisuuksista. Ja suomalaisilla olisi paljon oppimista monestakin maasta ja monessa asiassa. Persuiluunkin on kuitenkin omat syynsä.

Vierailija
2/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko vain? Eiköhän niitä suvaitsemattomia löydy ihan yhtälailla miehistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon noita metsäläisiä löytyy suomalaisissa miehissäkin.

Mutta joo, ymmärrän pointtisi.

Vierailija
4/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa meissä asuu pieni rasisti.

Vierailija
5/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen vihaa venäläisiä naisia, sit se vihaa ranskalaisia eikä saksalaisiakaan kehuttu.... Mutta tadaa! He eivät vihaa brittinaisia. Miksi? 

Koska britit ovat rumempia. 

Vierailija
6/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole suvaitsematon. Minusta on todella mahtavaa, että olemme kaikki erilaisia. Mitä siitäkin tulisi, jos naapurin Pave olisi samanlainen kuin sinä?

Vierailija
7/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama ranskalainen naisystävä ja olen Ranskassa asunut. Totuus voi kirpaista suomalaista miestä. Ranskalaiset naiset inhoavat muiden maiden naisia, jotka tulevat ja varastavat heidän miehensä. Eritoten me pohjoismaalaiset luntut suostumme naimisissa oleville miehille heidän mielestään rakastajattariksi.

Tilanne on ihan sama kun tänne Suomeen saapuu eksoottinen musta mies ja suomalaiset miehet kirkuu, kuinka tuo etelän ihme varastaa heiltä naiset ja työt.

Vierailija
8/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset persumiehethän eivät ole suvaitsemattomia, ehei :D nyt on mennyt ap:lta paljon ohi...

Tervetuloa tänne Pohjois-Karjalaan, kävele sisään mihin tahansa baariin jonne on kokoontunut lauma keski-ikäisiä suomalaismiehiä, avaa korvasi ja ala kuunnella sitä kuinka suvaitsevainen ja sivistynyt on maaseudun suomalaismies!

Vierailija
9/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:01"]

Järkytyksellä luin ketjua, jossa moitittiin ranskalaisnaisia. Aika ajoin myös thaimaalaiset naiset saavat viesteissä loat niskaansa.

Miksi suomalainen nainen on niin suvaitsematon ulkomaalaisia naisia kohtaan, eikä arvosta vieraita kulttuureja, joissa on omat sääntönsä ja tapansa?

Onko suomalainen nainen todella sisimmältään metsässä asuva, puusta pudonnut persu? Minä pidän naisista, jotka suvaitsevat muita kulttuureja tässä globaalissa maailmassa, ja jotka sukkuloivat luontevasti vaikka transatlantisilla lennoilla. En pidä metsäläisistä, jotka moittivat muita kulttuureja.

t. Suomalainen mies

[/quote]

sinä suomalainen mies. Minulla on sinulle kolme kysymystä:

1) Oletko koskaan asunut työssä/opiskelemassa muussa maassa kuin Suomessa? Lomiasi ei lasketa.

2) Puhutko täydellisesti toista kieltä kuin suomea?

3) Mikä on koulutustasosi?

Vierailija
10/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:17"]

Minulla on muutama ranskalainen naisystävä ja olen Ranskassa asunut. Totuus voi kirpaista suomalaista miestä. Ranskalaiset naiset inhoavat muiden maiden naisia, jotka tulevat ja varastavat heidän miehensä. Eritoten me pohjoismaalaiset luntut suostumme naimisissa oleville miehille heidän mielestään rakastajattariksi.

Tilanne on ihan sama kun tänne Suomeen saapuu eksoottinen musta mies ja suomalaiset miehet kirkuu, kuinka tuo etelän ihme varastaa heiltä naiset ja työt.

[/quote]

Palstan uusi hahmo: Ranska-hullu :D

Vierailija
11/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä suvaitsevaisempia kuin miehet. Täällä kaikki eivät ole sitä, mitä väittävät. Itse en noin typerään ajatukseen jaksa mitenkään juuri reagoida. Minkään kansan naiset tai miehet eivät ole samanlaisia.

Vierailija
12/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkunaisia täällä ei muuten haukuta YHTÄÄN! Täällä arvostellaan miehiä jotka esineellistävät thai-naiset ja täälläkin, vauva palstalla mainostavat thai-prostituuttien tiukkaa värkkiä. Itseään henkensä pitimeksi myyviä naisia me kaikki ajattelemme säälivästi ja lämmöllä.

Kovin kauniisti emme myöskään puhu miehistä, jotka haukkuvat suomalaiset naiset siiderivalaiksi ja kuitenkin niin ronkeleiksi, ettei kunnon suomi-mies kelpaa. Niin sitä sitten ostetaan vaimo Thaikuista.

Näistä vaimoista liian moni kohtaa väkivaltaa elämässään, vaikka onneksi onnellisiakin liittoja löytyy. Mutta arvostelemmeko näitä naisia? Emme! Miehiä kylläkin heidän haukkuessa suomalaisia naisia.

Vierailija
13/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:17"]

Suomalaiset persumiehethän eivät ole suvaitsemattomia, ehei :D nyt on mennyt ap:lta paljon ohi...

Tervetuloa tänne Pohjois-Karjalaan, kävele sisään mihin tahansa baariin jonne on kokoontunut lauma keski-ikäisiä suomalaismiehiä, avaa korvasi ja ala kuunnella sitä kuinka suvaitsevainen ja sivistynyt on maaseudun suomalaismies!

[/quote]

näin juuri, suomalaiset uusnatsit on tietenkin kaikki naisia, etenkin täällä pohjois-karjalassa. Kun tummaihoinen hakataan grillijonossa, niin se tapahtuu tietenkin naisten toimesta. Teuvo Hakkarainen, Jussi Halla-aho, Pentti Oinonen ja heidän lukuisat faninsa, kaikki naisia. Suomalainen mies on suvaitsevainen, avarakatseinen, eikä öykkäröi laumassa.

Vierailija
14/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.... mutta eipä ole myöskään tullut vastaan täällä kovinkaan montaa suomalaismiesten aloittamaa ketjua joissa kehutaan kilpaa ulkomaalaisia miehiä.

Että turha sitä on alkaa itseään ylentämään muita alentamalla.

Toisekseen, tää palsta nyt tuntuu nykyään olevan vaan täynnä vihaisia, katkeria ja kipeitä anonyymeja muutenkin, veikkaan ettei ihan edusta keskiverto suomalaista, sukupuolesta riippumatta.

Ja mitä sitten, mielipiteitä mahtuu tähän maailmaan monta, en mä ainakaan nykyään kauheasti viitti niistä muiden omista ja pyytämättä annetuista välittää. Ne kertoo aina lopuksi ennemmän vaan siitä ihmisestä itsestään jos pitää alkaa muita kärkkäästi kritisoimaan.

Mun oma kokemus on että mitä heikompi itsetunto naisella on, sitä helpommin hän kokee muut naiset uhkana ja vertaa itseään muihin enemmän.

Ja paljon matkustelleena ja ulkomailla vuosia asuneena voisin vielä sanoja että onhan niissä stereotypioissa joskus jotain koomista perääkin, pätee esim suomalaisuuteen jne. Ei vaan pidä ottaa itseään ja sitäkään asia liian vakavasti.

Mukavaa sunnuntai-iltapäivää kaikille siitä huolimatta, kansalaisuuteen ja sukupuoleen, ikään, BMI:hin, uskontoon jne puuttumatta.

-suomalainen nainen

Vierailija
15/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:24"]

Thaikkunaisia täällä ei muuten haukuta YHTÄÄN! Täällä arvostellaan miehiä jotka esineellistävät thai-naiset ja täälläkin, vauva palstalla mainostavat thai-prostituuttien tiukkaa värkkiä. Itseään henkensä pitimeksi myyviä naisia me kaikki ajattelemme säälivästi ja lämmöllä.

Kovin kauniisti emme myöskään puhu miehistä, jotka haukkuvat suomalaiset naiset siiderivalaiksi ja kuitenkin niin ronkeleiksi, ettei kunnon suomi-mies kelpaa. Niin sitä sitten ostetaan vaimo Thaikuista.

Näistä vaimoista liian moni kohtaa väkivaltaa elämässään, vaikka onneksi onnellisiakin liittoja löytyy. Mutta arvostelemmeko näitä naisia? Emme! Miehiä kylläkin heidän haukkuessa suomalaisia naisia.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Olen aina puolustanut thai-naisia ja yrittänyt saada miehet ymmärtämään että heitä ei saisi esineellistää, kuten täällä tehdään kehuen sitä kuinka "anteliaita ja tiukkoja pakkauksia" he ovat. 

Mä itse olen Venäjältä alunperin ja vielä 90-luvulla meihin venäläisiin naisiin suhtauduttiin kuten aasialaisiin nykyisin. Mua pidettiin automaattisesti huorana ja joskus sain törkeitä ehdotuksia jopa ruokakaupassa asioidessani. Tavallinen suomalainen korpien mies ei kokemukseni mukaan edelleenkään pidä meitä venäläisiä naisia tasa-arvoista suhtautumista ansaitsevina ihmisinä.

Vierailija
16/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITÄ, vauvalehden keskustelupalstalla ei löydy kuin suurimmaksi osaksi naisten kirjoituksia? Ja tästä ap vetää toki myös johtopäätöksen että Suomessa vain naiset ovat suvaitsemattomia. Jep. Kuule ap, käväisepä vaikkapa hommaforumilla. Saat hiukan perspektiiviä.

Vierailija
17/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäpä juontuikin mieleeni, notta näin viime kesänä naisen, jolla oli Suomileijona-paita. 

Varmaan joku palstailijoista :D

Vierailija
18/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aihe piti kääntää, että suomalaiset miehet ovat juntimpia?

kyllä naisissakin on paljon juntteja. myöntäkää!

ja kyllä naiset kohtelevat aasialaisia naisia huonosti. kun olen aasialaisen kaverini kanssa liikkeellä monet naureskelevat hänelle eivätkä ota häne puheitaan vakavasti. 

mies/poika

Vierailija
19/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies/poika. Sulle naureskellaan. Ei naiselle.

hhehehhehhheheh

Vierailija
20/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut suvaitsevat suomimiehet, linkittäkää tänne ketju jossa suomalaismiehet kehuvat puolestaan ulkomaalaisia miehiä! Odotatte suomalaisnaisten arvostavan enemmän ulkomaalaisia naisia - joten vastineeksi siitä teidän itsenne on osoittettava arvostusta OMAN sukupuolenne ulkomaalaisia edustajia kohtaan! Haluan ehdottomasti lukea pitkiä ketjuja, joissa suomimiehet kilpaa ihailevat esim. latinomiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi