Työkaverit haukkuu selän takana
Keski-ikäinen nainen olen.
Luonteeltani minä vain olen sellainen, että sanon kaikki asiat suoraan toisille ihmisille ja ehkä joo ns vittumaisella äänensävyllä ääntäni korottaen, mutta eivät he kuuntelisi minua muuten.
Minä puutun toisten asioihin, jos joku on tehnyt tai sanonut väärin, niin minä menen kyllä huutamaan hänelle suorat sanat.
Minä myös kerron pomolle heti kaikista, ketkä käyvät liikaa tupakalla ym. Nimittäin minä en siedä, että töitä ei tehdä työajalla.
Minä tiukkaan sävyyn yritin opettaa erästä uutta työntekijää vähän huutaen ja tiuskien, niin tämä otti sitten loparit. "Seurassani on uskomattoman paha olla" kuulemma, vaikka minä sanoin että älä poika ota henkilökohtaisesti sitä miten minä sinua opetan.
Minulla on siihen oikeus, mutta silti työkaverit haukkuu minua minun selkäni takana, eivätkä useimmat edes morjesta kaupassa.
Mikä heitä oikein vaivaa?
Kommentit (18)
Hyi miten kamala ihminen olet. Toivottavasti saat potkut, kiusaaja.
Onneksi en ole sinun työkaveri, hyi!
Julkisen sektorin työpaikat... Aah, mikä onni ja autuus!
Ai mikä heitä vaivaa?? Ei kun, Mikä sinua vaivaa?? Tuollainen työkaveri kuin sinä, ei paljoonkaan empatiaa ja sympatiaa töissä saa. Etkä tule myöskään työnantajalta sitä kirkkainta kruunuakaan saamaan. Ole vaan edelleenkin ärsyttävä itsesi, mukavahan se on mennä töistä kotiin kun tietää kenestä työkaverit jäävät puhumaan kun sinä lähdet. Keski-ikäiset naiset ovat sitten inhoittavampia työkaveina.....Nimimerkillä: Ei kannata ottaa töitään niin tosissaan.
Etpä oo sitten varmaan käynyt enempää kouluja kun ensinnäkään et tunnu tajuavan millä tavoin työyhteisössä luodaan yhteishenkeä ja toimitaan yhteisen suunnan saavuttamiseksi. Saatikka että ymmärtäisit, millä tavoin ihmisiä kannustetaan oppimaan. Sääliksi käy sitä poikaa tai muita tulevia uusia työntekijöitä/harjoittelijoita, jotka joutuvat sinun ohjattavaksesi. Ja ihmettelen, miten sokea on sinun esimiehesi kun hän antaa sinun (selvästi vajavaisilla ohjaajan taidoilla) toimia opastavassa tehtävässä. Toivoisin, että koska et ymmärrä rooliisi työyhteisössä, että esimiehesi kaivaisi m.... taskustaan ja kertoisi sinulle miten työnantaja sinun odottaa käyttäytyvän. Tuollainen käytös mitä sinä pidät normaalina EI ole enää nykyaikana menestyvän organisaation tunnusmerkki. Ja tästä löytyy ihan suomalaisia mutta myös ulkomaalaisia akateemisia tutkimuksia, jos osaat etsiä ja lukea niiden sisältöä. Voisin itseasiassa lähettää muutaman HR-osastolle/ esimiehellesi jos vain kerrot organisaatiosi nimen.
Mä vaan sanon, että vielä tulee se päivä kun vittuilemalla opettamasi poika on yrityshierarkiassa korkeammalla kuin sinä, ja silloin voit miettiä, että ihan samall tavalla vittuilleessaanko hän opettaa sinulle elämää ja antaa yt:ssä kenkää / laittaa sinut hoitamaan ne paskimmat tehtävät / paskimmat vuorot jne.
Niin se vaan on että paska valuu alaspäin.
Olitko koulussa koulukiusaaja? Nyt sitten riehut yksinäsi työpaikalla kun muut koulukiusaajakaverisi ei enää päässeet samaan yritykseen töihin tai ovat työttöminä.
Mihin sulla on mielestäsi oikeus? Olla vittumainen vai? Miten susta on kasvanut tuollainen? Oletko ikinä ajatellut sitä? Tuskin olit vittumainen 3-vuotiaana vai kasvoitko sellaiseksi kun näit ainoan oikean tavan opastaa ihmisiä olemalla vittumainen piikittelijä koska isäsi tai äitisi kasvatti sinua niin? Vai tuliko se vasta koulussa kun joku opettaja oli niin vittumainen opettaessaan? Kerro nyt meille hieman lisää, ja samalla myös työkavereillesi, jotta me voimme edes yrittää ymmärtää sinua. Sillä nimenomaan niistä tai heidän käyttäytymisestä, jota muut eivät ymmärrä, puhutaan muka pask... selän takana. Huom! Ei kukaan valehtele sinusta selän takana puhuessaan, varmasti puhuvat ihan totta, sillä itsehän sinä käyttäydyt ja teet juuri niin, ja he vain toistavat käytöksesi ääneen sinun selkäsi takana.
Trolli. Kirjoittaa jostain tuollaisesta duunikaverista.
Joo muakin kiinnostaa mitä ap on muka saavuttanut tällä toiminnallaan? Listaapa ne hyvät asiat mitä sulla on? Yksineläjä vs puoliso/perhe? Onko montaa oikeaa ystävää vs kissa, joka ei osaa sanoa vastaan? Mikäs sun asema oikeasti työyhteisössä on, ootko esimies vs duunari? Mitä sä oikeasti oot saavuttanut olemalla vittumainen? Onko kukaan sun kanssa omasta halustaan?
Harjoitat henkistäväkivaltaa ja ihmettelet mikä heitä vaivaa.
ps. milloin nämä trollaajat oikein oppii, että esim. nämä lopun ihmettelyt kannattaa jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Kirjoittaa jostain tuollaisesta duunikaverista.
Tämä.
Tämäkin paska provo uppoaa mammoihin kuin veitsi voihin.
Ei ihme, että Suomen asiat persiillään, kun nämä kanat saavat äänestää.
Oliko tää nyt tosissaan vai Porvoosta? Kyllä, ihmisiä voi ohjeistaa enkä näe mitään pahaa vinkata jos joku viihtyy enemmän tauolla kuin työssä. Mutta miten sen plautteen antaa, se merkitsee. V-mäinen äänensävy, äänen korottaminen jopa huutaminen, ne eivät kuulu työpaikalle. Ne tekevät sinusta paskamaisen ihmisen ja työpaikan imapiirin myrkyttäjän. Monesta työpaikasta tuollaisia löytyy ja yleensä niihin puututaan. Omassa työpaikassani tämän tyyppiset ihmiset ovat päätyneet keskustelemaan henkilöstöpäälikön kanssa, onko tämä henkilölle oikea työpaikka. Ehdottomasti peiliinkatsomisen paikka, tuollaisia kollegoja ei ole tarvinnut työpaikoilla sietää vuosikymmeniin .
Miksi yksinelijää haukutte :) tai ihmistä joka haluaa elää kaksin kissan kanssa :) eläimet ovat empaattisempia kuin ihmiset, minkä vuoksi minä ainakin vietän mieluummin eläinten kanssa aikaa kuin ihmisten. Mikä saavutus on perhe? Ei kaikki halua siivota, olla kiukkuisia ja huonotuulisia ja kärsiä sydänsuruja pettävän puolison vuoksi tai kestää teini-ikäisten kiukuttelua kun voit matkustella, urheilla, saavuttaa omia henkilökohtaisia tavoitteita ja olla äärimmäisen onnellinen lemmikkien seurassa :) valitettavasti töissä myös sellaiset ihmiset joutuvat kokemaan kylmiä empatiakyvyttömiä ihmisiä ja juuri niinä hetkinä he toivoisivat saadakseen työkaverikseen kissan :)
Aatteleppa ite...