Toimiiko Huutis muilla?
En ole pariin päivään saanut lisättyä enkä uusittua kohteitani. Näyttää, että läpi menee, mutta ei niitä sitten näykään. Mites muilla?
Kommentit (9)
Just noin mullakin. Harmittaa kun olen tehnyt tunteja hommia ihan turhaan.
Samaa vikaa on ollut. 13 kohdetta hävisi bittiavaruuteen. Eivät näkyneet minulla aukiolevissa eivätkä näkyneet haun kautta. Sähköpostissa kuitenkin vahvistusviesti, että ovat menneet Huutikseen. En tiedä, että oliko vaikutusta sillä, että olin yhteydessä ylläpitoon, sillä ilmestyivät seuraavana päivänä.
Sanomalla on isot yt:t menossa ja 100 miljoonan säästöt. Liekö niin, että tuohon ei haluta enää panostaa? Harmi, jos on niin, sillä meillä huutis on kyllä ollut tosi tärkeä tavaroiden kierrätyspaikka. Toivottavasti saavat siis homman toimimaan.
Sama juttu. Ajattelin että ne tulee ajan kanssa näkyviin, mutta ei ole yli vuorokauteen ilmestynyt hakuun tai oman profiilin myynti-kohtaan.
Just meinasin tehdä aloituksen samasta aiheesta. Eilen illalla listasin myymättä jääneitä kohteita uudelleen ja vahvistus tuli sähköpostiin, mutta vieläkään ei näy avoimissa kohteissa eikä löydy haulla :(
V***taa kun vielä menin ostamaan sen HuutoPlussan yhdeksi kuukaudeksi 2.99 eurolla että saan lisäkuvia ilmoituksen ja nyt menee myyntiaikaa hukkaan, ja vielä sunnuntai :(
Sama homma, ilmoitukset katosivat pieruna saharaan.
T. Tehomyyjä myös
Juu, ei toimi. Laitoin lasten kalusteisiin yhden hyllyn myyntiin. Vahvistusviesti tuli sähköpostiin ja siinä olevan linkin kautta pääsee kohteeseen. Mutta "lastenkalusteet" osasto ei ole päivittynyt 21. päivän jälkeen, joten myynnissä tuota hyllyä ei näy. Sama päivittymisongelma näkyy olevan muillakin osastoilla.
Huutonet on täysi susi nykyään. Kaikki ostajatkin tuntuvat kadonneen.
Sama juttu. Osa sulkeutneista näkyy aukiolevissa. Olen uusinut kaikki myymättä jääneet, mutta ei näy silti aukiolevissa. Aukiolevien määrä on rodella paljon vähäisempi kuin mitä pitäisi olla ilman näitä uusittuja kohteita. Silti siinä on kuitenkin mukana nämä suljetut.