Kauheita hintoja kirpparilla...
Kävin eilen pitkästä aikaa kirpparikierroksella ja eräässä pöydässä oli kyllä hinnat "kohdillaan." Yksien kenkien hinnaksi oli laitettu 75 €, takki 50 € ja laukku 39 €. Miten joku kehtaa pyytää noin paljon? Kysymys on todellakin käytetyistä tuotteista, eivät olleet uusia.
Joissakin pöydissä oli myynnissä pahalta haisevia vaatteita, hyi! Mulle ei tulisi mieleenkään viedä myyntiin likaisia vaatteita. Ei mulla muuta tällä kertaa... :)
Kommentit (9)
Juu no eipä ne noilla hinnoilla kaupaks mee, mutta voihan sitä yrittää.
Mä en ymmärrä sitä että joku jaksaa pahoittaa mielensä kirpputorihinnoittelusta. Jos jossain pöydässä on liikaa hintaa, jatka seuraavaan. Kirppiksillä ei onneksi ole ostopakkoa. Myyjän tappio se loppujen lopuksi on.
Likaisia vaatteita en ymmärrä enkä osta. Puhtaina niistä saisi paremman hinnankin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 12:29"]
Mä en ymmärrä sitä että joku jaksaa pahoittaa mielensä kirpputorihinnoittelusta. Jos jossain pöydässä on liikaa hintaa, jatka seuraavaan. Kirppiksillä ei onneksi ole ostopakkoa. Myyjän tappio se loppujen lopuksi on.
[/quote]
Saa kai sitä ääneenkin ihmetellä. Kyllä se osoittaa myyjän tyhmyyden, jos liian korkeita hintoja pitÄä ja tyhmyyttä saa aina taivastella. Naurattaa aina, kun näkee jonkun tyhjentävän ylihintaisia tavaroita pöydästään takaisin kotiin. Samalla viereisissä pöydissä kauppa käy...
Minkä merkkisiä nuo kalliit tuotteet olivat? Kalliita merkkituotteita voi myydää hyvällä hinnalla vielä käytettyinäkin. Tosin tällöin varmaan kannattaisi myydä nettihuutiksessa, missä kysyntä parempi.
Oliko ne kalliit jotain oikeita merkkituotteita vai oliko koko pöytä ylihinnoiteltu samalla tavalla?
Joillakin ei oikein ole käsitystä käytetyn tavaran arvosta, mutta he oppivat nopeasti, kun pitävät muutaman viikon tuottamatonta kirppispöytää.
Itse pidin kirpparipöytää hetki sitten, ja tuli kierreltyä samalla muutenkin kyseisellä kirpparilla. Paras hintapyynti mihin törmäsin oli 95 euroa sellaisesta kevät takista. Käytetty oli kuitenkin. Mutta kaikkihan ne hinnat itse päättää. Itse ajattelen, että yritän myös päästä tavarasta eroon,kun en enää sitä tarvitse, niin hinnatkin on sen mukaiset eli pienet.
Oliko noi ylihinnoitellut tavarat jotain mitä olisit halunnut vai miksi asia on vaivannut vielä tänäänkin?