Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä,

Vierailija
23.02.2014 |

jotka ottaa naisen, jolla on lapsia, ja jotka haluavat elää perhe-elämää yhdessä? Viettäen siis juhlapyhät vappuja ja juhannuksia myöten lapsiperhetyyliin, ja muutenkin tykkäävät vapaa-ajallaan viettää perhe-elämää, eivätkä koe, että oma elämä menee siinä hukkaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on olemassa perhekeskeisiä miehiä. 

Siitä en tiedä haluaako ne naisen, jolla on lapset jo valmiina. 

Vierailija
2/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis olla? Mä en ainakaan halua miestä elämään perhe-elämää! On paljon hauskempaa, kun mies om vain mun ja meidän aika yhdessä stressitöntä ja lapsivapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! :)

Vierailija
4/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:19"]

Miks pitäis olla? Mä en ainakaan halua miestä elämään perhe-elämää! On paljon hauskempaa, kun mies om vain mun ja meidän aika yhdessä stressitöntä ja lapsivapaata.

[/quote]

Oletko jonkin sortin reta? Maailma ei pyöri pelkästään sinun napasi ympärillä ja maailman muilla seitsemällä miljardilla ihmisellä voi olla sinun haluistasi poikkeavia preferenssejä. Ootko ikinä ajatellut?

Vierailija
5/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:19"]

[/quote]

Oletko jonkin sortin reta? Maailma ei pyöri pelkästään sinun napasi ympärillä ja maailman muilla seitsemällä miljardilla ihmisellä voi olla sinun haluistasi poikkeavia preferenssejä. Ootko ikinä ajatellut?

[/quote]

Onko nää muut 7 miljardia kysyneet lapsilta, että haluaako ne vieraan miehen leikkimään perhettä?

Vierailija
6/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan heitä löytyy. Eri asia on, huoliiko kysyjä vähän tai ei ollenkaan seurustelukokemusta omaavan miehen. Tiedän tuttavistani useita miehiä, jotka haluaisivat päästä elämään tavallista perhe-elämää, mutta eivät sattumien kautta ole löytäneet sitä elämänsä naista.

Vierailija
7/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan tunne yhtään.

Vierailija
8/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset vähän enemmän perhe/hoiva-viettiä omaavat miehet ovat luonteeltaan vähän nyhveröitä ja täten eivät ole kovin houkuttelevia seurustelu mielessä, tai ainakaan nuorempana. 

Kun ikää alkaa olemaan 30v tai enemmän niin kaikki räväkämmät tapaukset on jo varattu tai ovat jotenkin pilanneet itsensä. Tässä kohtaa naiset sitten laskevat vaatimuksiaan ulkonäölle ja karismalle ja nämä vähän tylsemmätkin kaverit rupeavat kelpaamaan. 

Vierailija
9/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua sellaista miestä. Minulle riittää itse leikkiä perhe-elämään lapsieni kanssa vuoroviikoin. Sen toisen viikon haluan miehen pelkästään parisuhteen merkeissä, en perhe-elämän merkeissä. 

Tällä haluan siis sanoa sitä, että pystyn oikein hyvin olemaan "perhe" lapsieni kanssa yksinään. En siihen tarvitse miestä. Tarvitsen miehen siksi, että on miehen ja naisen välinen suhde. 

Vierailija
10/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies ei halua yh-lähiövalasta kontolleen.

Mies

Vierailija
11/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Tai siis mä taisin viedä sen ainoan vapaalla jalalla kulkeneen tuollaisen.

Vierailija
12/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 12:20"]Mä en halua sellaista miestä. Minulle riittää itse leikkiä perhe-elämään lapsieni kanssa vuoroviikoin. Sen toisen viikon haluan miehen pelkästään parisuhteen merkeissä, en perhe-elämän merkeissä. 

Tällä haluan siis sanoa sitä, että pystyn oikein hyvin olemaan "perhe" lapsieni kanssa yksinään. En siihen tarvitse miestä. Tarvitsen miehen siksi, että on miehen ja naisen välinen suhde. 

[/quote]

Aamen! Vihdoinkin joku fiksu on mun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
13/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia miehiä, minullakin on sellainen. :) Ja koska minulla on lapset 365 päivää vuodessa, ei oikein muunlainen kuvio minun kanssani olisi onnistunutkaan.

Vierailija
14/14 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen on kaunis, älykäs ja seksikäs eikä "lähiövalas"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi