Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metrossa matkalla kotiin, kävin vieraisa elämäni

Vierailija
23.02.2014 |

Ensimmäistä kertaa. Nyt naama peruslukemalle ja perheen pariin. Kävin diis "aamulenkillä".

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ookin jännää? Piristää elämää rutkasti!

Vierailija
2/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa :( Minä olen pettänyt myös, mutta en ikinä olisi ylpeillyt sillä. Ja erosin tästä miehestä, ketä petin. Yök! Ei kukaan ansaitse pettävää puolisoa, ei vaikka olisi miten paska tyyppi tahansa.

Vierailija
4/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä eletään.. ei sitä jaksa puutteessa elää. T ap ja varatun kans panin

Vierailija
5/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämme joo; onko sitten järkeä elää moraalittomasti, sotkea oma ja mahdollisesti monen muunkin elämä - ja jättää tästä ainutlaatuisesta elämästään halveksittava muisto läheisilleen.

Vierailija
6/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kellekään oo kertomassa. Ap

Vierailija
7/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iljetys.

Vierailija
8/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä taustoja. Ja tuskin olen maailmsn viimeinen joka näin toimii. Ap

Vierailija
9/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitkä taustat on. Eroa, niin voit panna ketä haluat.

Vierailija
10/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroa. Ap

Vierailija
11/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä olenko koskaan kuullut mitään säälittävämpää... Lenkkeillä nyt sunnuntaina nussimaan varattua vaikka kotona olis omakin mies..

onneksi itsellä ihana aviomies ja onnellinen perhe-elämä, ei tarvi verkkareissa josta nussimaan naapuriin kolmen lapsen isää.

Vierailija
12/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kahden lapsen isä:-) ap

Vierailija
13/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Miksi erota mahdollisesti loistavasta lasten isästä, kun oman olon saa paremmaksi satunnaisella tai pidemmällä sivusuhteella? Nelisen vuotta sitten mä olin kyllästynyt avioliittooni ja arkiseen, ennalta-arvattavaan perhe-elämään. Hommasin itselleni myös varatun rakastajan ja sen perin vuoden suhteen seurauksena koko meidän perhe on onnellisempi. Mies ei tiedä mitään, eikä hänen tarvitsekaan tietää. Lopputulos pyhittää keinot.

Vierailija
14/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 12:35"]

En eroa. Ap

[/quote]

Kyllä eroat. Kun tuleva ex miehesi saa tietää lennät pihalle. 

Vierailija
15/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
16/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa kaukana wt; stä. Ap

Vierailija
17/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aluksi hyvä idea. Joskus se voi toimia seikkailuna, jos asian osaa jotenkin käsitellä. Kaksoiselämä on kuitenkin vaan ihan perseestä. Ihminen levittää oman elämänsä muiden taakaksi. Pettämisen likaisuus on siinä, että se ei koske vain tekijää, vaan hänen puolisoaan. 

Eroa mieluummin ja kanna selkärankaisesti vastuu teoistasi. Mulla on kokemusta asiasta, ja elämä on parasta silloin, kun ei tarvitse valehdella kellekään.

Vierailija
18/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kokemus löytyy?

Vierailija
19/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 13:37"]

Millainen kokemus löytyy?

[/quote]

Petin, enkä kertonut puolisolleni. Taustalla seksitöntä elämää joitain vuosia. Meidän elämä piristyi, sillä seikkailu toi sähköä parisuhteeseen. Aika nopeasti valuttiin kuitenkin samaan vanhaan. Sen jälkeen aloin kiintyä kolmanteen osapuoleen. Se oli aluksi viatonta, kunnes huomasin että elin kaksoiselämää. Ihan täyttä paskaa, vastenmielistä ali-ihmiselämää. Oli pakko erota heti ja ottaa vastuu omasta elämästä - mutta ennen kaikkea puolison elämästä. Hän ansaitsee parempaa. Älä vie omaa elämääsi tällaiseen paskaan, se syö vain itsekunnioituksesi.

Vierailija
20/50 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään ihmisen ratkaisu.

Onko sinuakin petetty kun olet jotenkin voitonriemuisen oloinen näinkin nolosta asiasta?

Eroa ja saat vapaasti panna muita vapaita vai onko niin että ei sinua huoli kuin joku varattu ruppana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi