Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain herpeksen mieheltäni

Vierailija
23.02.2014 |

Eli, olen 20 vuotias nainen ja miehellä herpes ollut piilevänä jo monta vuotta... Suuseksin kautta tarttui kurkkuun, luulin aluksi että kyseessä oli angiina mutta herpeshän se. Jumalauta kun sattu, kunnon paise kurkussa eikä mitään voinut syödä/juoda, muuta kun itkeä vaan sitä kipua ja tuskaa. Imusolmukkeet turvoksissa ja kuume nousi yhtäkkiä 39 eikä lihaskivuiltakaan vältytty. Olen nyt todella hämilläni ja todella maassa. Sukupuoliherpes, minulla. Miten tästä voi enään jatkaa elämää normaalisti? :( olemme olleet 2 vuotta suhteessa eikä ennen ole tarttunut, mutta nyt sit napsahti.. kaipaisin paljon apua, neuvoja tilanteeseeni... kiitos etukäteen..!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa antiwir-luontaistuotetta. Maksaa 10-20e riippuen tarjouksista, ja kestää päivittäin käytettynä pari kuukautta. Et varmati kadu, auttaa heti.

Vierailija
22/24 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi myös huono tuuri. Sain herpeksen ekalta mieheltäni ( jonka kanssa asuin myös n.5v. vuotta eli suhteemme keston ajan). Tällä ei ollut koskaan ollut oireita tms. tai sitten vaan valehteli. Harmikseni sain myös kondylooman samalta mieheltä.

Mies kehtasi vielä syyttää minua näistä, vaikka oli täysin selvää se, että sieltä ne tartunnat lähtöisin, jälkeenpäin haukkui vielä huoraksi selkäni takana. Miehiltä ei näitä voida testata, jollei oireita ole ja siksi nämä kovia puuskuttamaan asiasta ja syyttämään jopa naista, jonka havainneet neitsyeksi ja epäilemään pettämistä tms., vaikka joka yö olisi nukuttu vieressä ja päivät pakollisia menoja lukuunottamatta oltu yhdessä. Miehellä oli useita suhteita ainakin ennen minua, minulla taas näitä tasan 0. Arvaa kumpi voitti ja kuka leimasi kenet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
24/24 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto