Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hemmetissä hiivalääke EI AUTA??

Vierailija
22.02.2014 |

Otin tabletin (fluconatsol ratiopharm) iltapäivällä kolmen aikaan ja oireet vain tuntuvat pahenevan. Pitää varmaan olla aamulla jo jonossa apteekkiin ja hakea jotain puikkoa tai voidetta. Prkl koko viikonloppu pilalla, kun alapää kuumottaa ja kirvelee perjantai-illasta lähtien.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä minulla toimii on canesten voide. Sen lisäksi kaikki sokeri, vehnä yms pois ruokavaliosta muutamaksi päiväksi, hapanmaitotuotteita ja maitohappobakteereja naamariin. 

Vierailija
2/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei auta,käy lekurilla. Ehkei olekkaan hiivatulehdus? Mulla oli vähän samaa,verisen pissan kanssa ja klamydiahan se oli. En nyt pelottele,mut jos lääkkeet ei auta,niin se voi olla jotain muuta. Niinhän se mainos tv:ssä sanoo,jos ei helpota 3 päivän aikana,käy lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee viljattomalle ruokavaliolle. Se on ainut mikä auttaa hiivaan.

Toisaalta taidat olla sellainen, joka valittaa, ettei siihen pysty joten unohda.

Vierailija
4/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehkä vielä toimi, oota vielä hetki. Yksi mitä voi myös kokeilla on c-vitamiini paikallisesti, jos sattuu löytymään kaapista. Efekti perustuu siis siihen, että se on happo ja sieni ei tykkää haposta. En ole keksinyt itse vaan luin sen jostain käypä hoito/akuuttiopas tms lähteestä viime kerralla kun itsellä oli lievää vaivaa. Mulla oireet lieveni joko sen tai luontaisen vastustuskyvyn ansiosta.

Vierailija
5/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:59"]Rupee viljattomalle ruokavaliolle. Se on ainut mikä auttaa hiivaan.

Toisaalta taidat olla sellainen, joka valittaa, ettei siihen pysty joten unohda.

[/quote]

Lievää yleistämistä tuo "ainut mikä auttaa". Minulla kyllä hoitui lääkkeillä vaikka leipää popsinkin tyytyväisenä samaan aikaan. :)

Vierailija
6/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla kuppa ja kuus muuta? Voihan se olla tosin vaikka kohtu tai virtsatietulehduskin, onhan nuita kaikkia.. ruokavalio, kiristävät vaatteet, stressi, seksikumppanit, peräaukosta kulkeutuvat bakteerit ym vaikuttavat.. mistä tiedät että se on hiivaa?

Vierailija
7/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:59"]Rupee viljattomalle ruokavaliolle. Se on ainut mikä auttaa hiivaan.

[/quote]

Lievää yleistämistä tuo "ainut mikä auttaa". Minulla kyllä hoitui lääkkeillä vaikka leipää popsinkin tyytyväisenä samaan aikaan. :)

[/quote]

ruokavalio ja kaikki herkut vaikuttavat hiivaan, ikävä kyllä!

Vierailija
8/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

Niin söit lääkkeitä ja sait hiivan pois. Saat hiivan uudestaan ja taas lääkkeitä. Onko järkee?

Vierailija
9/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

ruokavalio ja kaikki herkut vaikuttavat hiivaan, ikävä kyllä!

[/quote]

Vaikuttaa on hieman eri asia kuin "ainoa mikä auttaa".

Vierailija
10/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi kuule mennä yli kaksi päivääkin, että auttaa.

Itse käytän Canesten-puikkoja, aina vahvinta (eli yhden kerran puikko). Alkaa tehoamaan kunnolla toisen tai kolmannen päivän aikana.

Hiilihydraatiton tai ainakin sokeriton ruokavalio ensiavuksi päälle.

Vierailija
11/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joko

a) hiivalääke on liian vahva ja tarvitset muita keinoja tai 

b) sinulla ei ole hiiva vaan esimerkiksi kondylooma 

Vierailija
12/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on sanonut, vaikutus ei ala noin nopeasti. Tosiaan kestää usein pari päivääkin että tehoaa. Joten älä nyt vielä hätäile ettei lääke toimi.

Vierailija
13/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyseessä bakteeritulehdus. Oireet voivat olla hyvin samanlaisia kuin hiivassa. Kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
14/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla sukupuolitauti, sillä olen harrastanut seksiä viimeksi yli kuukausi sitten. Kumppanini on luotettava eikä taatusti levittele tauteja. Oireet alkoivat eilen illalla, sitä ennen ei ole ollut mitään.

Kaikki oireet tästäävät mielestäni hiivaan. Kuumotusta ja kihelmöintiä alapäässä, jonkin verran paksua valkovuotoa. Tekisi mieli laittaa jääpaloja pikkuhousuihin. Kuumotus tuntuu pahimpana häpyhuulien välissä.

ap

Vierailija
15/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus ei valitettavasti ole mikään todiste, ihminen saattaa kantaa tautia ihan tietämättään. Lisäksi oireet eivät välttämättä tule heti,. Odottele pari päivää ja jos ei helpota niin sitten lääkäriin. Itsellä kesti puikon ja voiteen kanssa päicän-pari että rauhoittui.

Vierailija
16/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joidenkin tautien oireet voi alkaa tosissaan pitkänkin ajan kuluttua.. kannattee silti mennä testeihin. kuulostaa myös klamydialta!

Vierailija
17/31 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes???

Vierailija
18/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi vaihtaa alushousuja kahdesti päivässä ja tuulettaa sitä toosaasi öisin.

Vierailija
19/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 00:02"]

Sinun pitäisi vaihtaa alushousuja kahdesti päivässä ja tuulettaa sitä toosaasi öisin.

[/quote]

siis kahdesti päivässä??? mun pitäis olla koko ajan pesemässä pyykkiä.. joka toinen päivä on ihan hyvä. kuukautisten aikana tietenkin vaihdan siteen monta kertaa päivässä vuodosta riippuen.

Vierailija
20/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!