Eikö whatsapp toimi nyt??
Kommentit (120)
Pitäkäämme whats appin erossa muista keskustelu chateissa.Whats appin kuuluu olla puhdas merkki
Pitäkäämme whats appin erossa muista keskustelu chateissa.Whats appin kuuluu olla puhdas merkki
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:30"]Pitäkäämme whats appin erossa muista keskustelu chateissa.Whats appin kuuluu olla puhdas merkki
[/quote]
Totta
vidurallaa ku ruppeis toimimmaan!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:30"]Pitäkäämme whats appin erossa muista keskustelu chateissa.Whats appin kuuluu olla puhdas merkki
[/quote]
Totta
[/quote]
Helve*** jos facebook omistaa whats appin....
Oon täysin riippuvainen whats appista
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:30"]Pitäkäämme whats appin erossa muista keskustelu chateissa.Whats appin kuuluu olla puhdas merkki
[/quote]
Totta
[/quote]
Helve*** jos facebook omistaa whats appin....
[/quote] samaa mieltä
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:27"]Johtuu luultavasti siitä ku facebook osti whatsapin. Saattaa tulla maksullisekskin.
[/quote]
Onhan se jo pitkän aikaa ollut maksullinen ensimmäisen vuoden jälkeen....
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Kai tää oli sarkasmia?
https://mobile.twitter.com/wa_status
Ne yrittää jo korjata sitä :p Oon nii riippuvainen whatsappistaa toimis jo..
Mä oon kyllä pystyny laittaan viestiä mutta ilmeisesti ne ei sitten mullakaan mene perille kun kumpikaan kaveri ei ole vastannut viesteihini :o
Mä oon kyllä pystyny laittaan viestiä mutta ilmeisesti ne ei sitten mullakaan mene perille kun kumpikaan kaveri ei ole vastannut viesteihini :o
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:27"]Johtuu luultavasti siitä ku facebook osti whatsapin. Saattaa tulla maksullisekskin.
[/quote]
Se et facebook osti whatsappin ei kuulemma vaikuta whatsappin toimintaan mitenkään. Samat tyypit pyörittää sitä edelleen, fb vaan omistaa sen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:15"]Miten niin nuorten, oon 55 ja koukussa viestittelyyn
[/quote]
Monellako ikätoverillasi siten on wats ap?
[/quote]
Mun 60v äidilläkin on se. Eihän se ole tekstiviestiohjelmaa kummempi.
ohis
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:23"]
Mut kaverilla ei oo Kik
[/quote]
No laittaa se kaverikin. Sä voit laittaa sille kutsun.