Eikö whatsapp toimi nyt??
Kommentit (120)
Voi kyynel, oletteko kuulleet että ennenvanhaan juteltiin ihan IRL... luulitteko että rahamies antaa homman jatkua ilmaiseks
Mulla ollu kohta jo 4 tuntii kiinni perkele että vituttaa tämmönen ...
mullakin ei toimi. poistin mutta nyt se sanoo kun ootan siinä tervetuloa kohdassa nii sit se sanooet joku ongelma. ..argh
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:15"]
Miten niin nuorten, oon 55 ja koukussa viestittelyyn
[/quote]
Mä 54 ja riippuvainen sun kaa viestittelystä. Nyt puutteessa.
Joo eipä toimi oikein missään päin ..... Mahtaa tulla joko maksulliseksi tai sitten pursutetaan mainoksia täyteen tuoki .... Vituttaa suoraan sanottuna tämmönen homma. Kaikki hyvä pilataan aina....
Ei toimi ei...kolmeen tuntiin ainakaan ei oo pelittänyt :(
Nämä jotka sanoo, ettei vanhemmilla voi olla whatsappia, niin teidän mielestä nämä vanhemmat ei sitten vissiin tekstailekaan? Eikä laita kuvaviestejä ja koko netti on ihan outoa niille, vai?
Mun eläkkeellä oleva äiti on paljon kovempi lähetteleen kuvia kännyllä mitä minä. Siskojensa kanssa laittelevat whatsapissa kuvia mökin uusista verhoista tai kodin uudesta tuikkukupista. Ja harva se päivä tulee mullekin äidiltä kuvaa keittiörempan edistymisestä tai käsityöstä, jota juuri tekee.
En voi käsittää miten tuota pidettäisiin vain nuorten juttuna.
Ei oo toiminu enää neljää tuntii
Jep, koko illan ;( varmaan kun omistaja vaihtuu. ärsyttää
Ei toimi ei, mikä siinä on että Facebookin pitää tunkea joka ikiseen paikkaan? Nyt varmaan jotan "teknisiä ongelmia" että kaikki alkaisivat käyttää Facebook Messengeriä. Facebook on tunkenut jo muutenkin aivan kaikkialle, pistää ärsyttämään. Mulla ei ainakaan oo aikaisemmin ollut ikinä mitään suurempia ongelmia, viime yönä ja tänä iltana useamman tunnin ettei viestit kulje. Taidan siirtyä samantien Kikkiin. :(
Nyt jumalauta. Whatsappin serverit on kaatunu, tää ei liity millään tavalla facebookiin. Tällasta on sattunu ennenkin...
Voi teitä lapsoset! Te jotenkin luulette, että yli kolmekymppiset on jo lähes toinen jalka haudassa ja että eläkeikäiset eivät enää opi uusia asioita. Itse olen käyttänyt jo pari vuotta WhatsAppia ja 75-vuotias isänikin osaa sitä käyttää. Miksi ei osaisi? Toivottavasti systeemissä ei tapahdu muutosta, vaan maksuttomuus säilyy edelleen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:27"]Johtuu luultavasti siitä ku facebook osti whatsapin. Saattaa tulla maksullisekskin.
[/quote]
Onhan se jo pitkän aikaa ollut maksullinen ensimmäisen vuoden jälkeen....
[/quote]
Eipä ole kavereilla vieläkään maksullinen vaikka käyttänyt paljon yli vuoden jo. :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:37"]Ei toimi ;s
[/quote]