Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin PÖYTÄTIETOKONEEN

Vierailija
05.11.2020 |

Ajatella, että herran vuonna 2020 päädyin tällaiseen ratkaisuun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Meilläkin on, ihan uusi. On toki läppäreitäkin.

Vierailija
2/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Meilläkin on, ihan uusi. On toki läppäreitäkin.

Eihän kukaan enää käytä pöytätietokoneita, daa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pöytätietokone? Joku tällainenko https://images.app.goo.gl/wm3twW2oAMRVHYvMA ja miksi ostit vanhan koneen?

Vierailija
4/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkone pitää ehdottomasti olla. Telkkaria ja radiota ei tarvita.

Vierailija
5/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pöytätietokone? Joku tällainenko https://images.app.goo.gl/wm3twW2oAMRVHYvMA ja miksi ostit vanhan koneen?

Ihan kuule uusiakin pöytätietokoneita myydään vielä. Ajatella! Osissa ostin ja kokosin omin kätösin.

Vierailija
6/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alan opiskelijoilla on kaikilla ainakin se kaksi tietokonetta. Pöytäkone ja läppäri. Läppäri ei ole vielä syrjäyttänyt pöytäkonetta esim. videopelien pelaamisessa. Näissä pöytäkoneissa on kuitenkin kytkettynä hyvin monella kaksi näyttöä, joten silmän alle mahtuu vaativaakin hommaa toisin kuin pikkuisella kannettavalla.

Vierailija
7/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärit on huonoja pitkäaikaiseen työskentelyyn tai tehoa vaativiin sovelluksiin ja peleihin.

Vierailija
8/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule uusiakin pöytätietokoneita myydään vielä. Ajatella! Osissa ostin ja kokosin omin kätösin.

Mitäh, joku tietokoneen rakennussarja? Miksi ihmeessä kun saa valmiita ei pöytäkoneita alle 2000€:lla Miten otat tuollaisen mukaan työmatkalle tai mökille?

Vierailija
9/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkönehullu aloittaa itse ketjun, että saa tulla vänkäämään itsensä kanssa 😂

Vierailija
10/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin alkuvuodesta pöytäkoneen, eikä se minusta ihme ole, mutta toisaalta pelaankin ja 8v vanhassa peliläppärissä ei tehot enää oikein riittäneet ihan kaikkeen, mitä olisin halunnut tehdä. Varakoneena menee edelleen.

Vierailija
11/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh, joku tietokoneen rakennussarja? Miksi ihmeessä kun saa valmiita ei pöytäkoneita alle 2000€:lla Miten otat tuollaisen mukaan työmatkalle tai mökille?

Entä, jos ei käy työmatkoilla, eikä tarvitse tietokonetta mökillä?

Meidän nörteillä on sekä pöytäkone että läppäri.

Vierailija
12/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se vasta onkin helppo kuljettaa, osiin vaan ja tunkee emolevyt ja näytönohjaimet niihin taskuihin mihin repussa vielä mahtuu. Nykytelkkarit toimii näyttöinäkin, eiköhän sellaiset hotelleista ja mökiltäkin löydy.

Vierailija
13/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöytäkönehullu aloittaa itse ketjun, että saa tulla vänkäämään itsensä kanssa 😂

Ei kyllä ole minun aloitukseni. En ole hullu, vaan olen realistinen henkilö joka kykenee rationaaliseen ajatteluun.

Aloittajalle: Miksi? Jos sinulla on ongelma pelaamisen kanssa, kannattaa hankkia apua. Voit myös myydä koneen iotechissä osastolla: "ser-romu"

Vierailija
14/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppärit on huonoja pitkäaikaiseen työskentelyyn tai tehoa vaativiin sovelluksiin ja peleihin.

No ei ole. Läppäriä voi helposti siirellä paikasta toiseen ja se pysyy päällä vaikka sähköt katkeis.

Pelejen pelaamattomuus ei ole ongelma ainakaan aikuiselle. Itse suurimmaksi osaksi pidän älypuhelinta yhdistettynä tv:seen. Tähän on vielä langaton näppäimistö, hiiri ja kuulokkeet. Paljon parempi tehä hyväkuvasella, 70-tuumasella tv:llä töitä ku hikisellä 24 tuumasella monitorilla jossa huonot värit, kontrastit ja tarkkuus. Mut onhan siinä parempi vaste ja virkistystajuus :D Mut eihän noilla oo väliä aikuiselle.

Vierailija
15/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että pöytäkone vie 50%vähemmän sähköä.

Vierailija
16/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes sain pöytäkonehullun houkuteltua paikalle. Mun summoning skillsit kasvaa.

t. ap

Vierailija
17/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes sain pöytäkonehullun houkuteltua paikalle. Mun summoning skillsit kasvaa.

t. ap

Mikä lie summoning skillsi on, kannattaa panostaan sosialing skillseihin ja töihin meno skillseihin.

Toivon todella, että et ole aikuinen.

Vierailija
18/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi mukana kuljetettavaksi tabletti. Läppäri, joka on riittävä varsinaiseen työntekoon, on vähän turhan kömpelö niissä tilanteissa, kun tarvitsen tietokonetta työpöytäni ulkopuolella. Työpöytäni taas on niin pieni, ettei tähän pöytäkone + 2 näyttöä + näppäimistö mahdu, kun tarvitsen muutakin "rojua". Joten läppäri + lisänäyttö saa riittää, kunnes saan paremmat työtilat.

Vierailija
19/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on custom made -läppäri ja uus pöytäkone haaveena, kunhan asetun johonkin maahan. :)

Vierailija
20/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä AP ostit koneeseen, saanen kysyä?

Ja paljon kustansi?